درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا

درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا


Rate this post

درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا

درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا به شما کمک می کند تا از شرِ آن خلاص شوید. چراکه سوختگی موجب آسیب شدید به پوست می شود به همین خاطر دردناک و زجر آور است به همین ترتیب وقتی دستتان یا پایتان یا هر جای دیگر در اثر برخورد با قابلمه ی داغ ، ریختن آب جوش ، سرخ کردن غذاهایی مثل ماهی و پرش روغن و .. دچار سوختگی می شود باید سریعاً جهت درمان آن اقدام نمایید.

بعد از اینکه قسمتی از بدنمان دچار سوختگی می شود دنبال راهی هستیم تا کمی درجه ی سوزش آن را کم کنیم که اکثریت ما آن را مستقیماً زیر آب سرد می گیریم تا خنکی آب درجه ی سوزش را کم کند ولی در نهایت تاثیر زیادی هم ندارد.

راهی که هم می تواند میزان سوزش را کم کند هم اینکه میزان بهبود را افزایش دهد استفاده از پماد کیمیا از همان اول که مثلاً دستتان سوخت کمی از پماد کیمیا را روی دستتان ماساژ دهید هم سوزش کم می شود هم اینکه در مدت کوتاهی نسبت به شدت سوختگی بهبود پیدا می کند.

درمان سوختگی با اطلاع از انواع درجه های آن

سوختگی درجه یک :

سوختگی در این درجه کمترین آسیب را به پوست زده و بهتر است در این مرحله نسبت به درمان و پیشگیری از شدید شدن آن اقدام کنید. به این درجه از سوختگی ، سوختگی سطحی می گویند. نشانه های آن شامل : قرمزی ، التهاب ، درد ، پوسته پوسته شدن در زمان التیام

این درجه از سوختگی معمولاً بین ۳ تا ۶ روز بهبود می یابد چراکه عمیق نیست و سطحی پوستتان دچار آسیب شده است.

سوختگی درجه دو :

سوختگی درجه دو کمی عمیق تر و اوضاع بدتری نسبت به سطح قبلی دارد چراکه آسیب دیدگی فراتر از لایه های پوستی رفته است.این نوع آسیب دیدگی تاول ، قرمزی ، زخم و التهاب شدید پوستی را به همراه دارد. زمانی که تاول می زند بهتر است به هیچوقت آن را نترکانید چراکه ممکن است باعث عفونت شود پس به پزشک مراجعه کنید تا تاول را بترکاند که سوختگی روند سریعتری را جهت بهبودی طی کند. مدت زمان درمان سوختگی ۲ تا ۳ هفته است.

سوختگی درجه سه :

درجه سه سوختگی شدید ترین نوع سوختگی است که باعث می شود بیشتری میزان آسیب دیدگی به تمام لایه های پوست بدن شما وارد شود گاهی اوقات هم ممکن است به اندام های اصلی ، گردش خون و استخوان ها هم صدمه وارد کند که در نهایت منحر به مرگ فرد می شود.

سوختگی در این درجه آنقدر شدید و گسترده است که امکان دارد بیمار به دلیل آسیب وارده به عصب ها هیچ دردی را حس نکند. تغییر ظاهری که در پوست رخ می دهد شامل :

مومی شدن پوست ( چسبناک شدن ) ، سوختن و سیاه شدن پوست ، تغییر رنگ پوست به رنگ قهوه ای ، چرمی شدن و برآمدن یا جداشتن پوست

به هیچوجه درمان سوختگی درجه سه را خودتان انجام ندهید و باید سریعاً با پزشک تماس بگیرید تا درمان را دکتر انجام دهد. درمان سوختگی در این درجه زمان مشخصی ندارد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید : 

نکات کلیدی درمان زخم بستر

درمان التهاب ناشی از لیزر با پماد کیمیا

درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا - درجه سوختگی

پماد کیمیا چه کمکی به درمان سوختگی می کند؟

وقتی محل سوختگی را با پماد کیمیا پانسمان می کنید از تاثیرات پماد کیمیا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱) پماد کیمیا دارای مواد ضد میکروبی است که از تهاجم میکروب ها به بافت ها و تخریب آنها جلوگیری می کند و با میکروب ها مبارزه می کند تا محیط را برای رشد بافت مناسب فراهم کند.

۲) پماد کیمیا به علت خواص باکتریواستاتیکی و آنتی باکتریایی جلوی ایجاد عفونت را به طور کامل می گیرد.

۳) پماد کیمیا از خاصیت جذب بسیار بالایی برخوردار است که ترشحات اضافی و مضرف ، بافت های مرده را جذب می کند.

۴) رطوبت مناسبی را در محل سوختگی ایجاد می کند و جلوی خشکی ، التهاب را می گیرد.

۵) اکسیژن رسانی به بافت ها که خودش عامل خونرسانی و بهبود گردش خون می شود را انجام می دهد.

۶) کاهش درد ، سوزش و التهاب که بسیار مهم است را پماد کیمیا به بهترین شکل برای شما عزیزان انجام می دهد.

تمام موارد بالا از جمله ویژگی های درمان زخم سوختگی با پماد کیمیا است. پماد کیمیا در زمینه ی درمان زخم دیابت ، درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر و … هم را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا - درمان قطعی سوختگی
درمان زخم بستر و زخم دیابت با پماد کیمیا

از جمله تاثیرات دیگر پماد کیمیا علاوه بر زخم سوختگی می توان به درمان زخم دیابت و درمان زخم بستر اشاره کرد. هر دوی این زخم ها بسیار دردناک و زجر آور هستند که نمی توان درمان به موقع آن را نادیده گرفت البته زخم دیابت که برای افراد دیابتی ایجاد می شود که بدون پیشگیری از آن نمی توانند به راحتی جلوی پیشرفت آن را بگیرند.

درمان زخم بستر هم مطمئناً همه ی شما راجع به آن می دانید در اثر مدت زمان طولانی خوابیدن در بستر و نشستن روی ویلچر ایجاد می شود که باید با انجام راه پیشگیری از زخم بستر جلوی پیشروی آن را گرفت. پماد کیمیا با مکانیسم دارویی که دارد به راحتی میتواند درمان و پیشگیری از زخم بستر را همزمان انجام دهد.

با مصرف پماد کیمیا خیالتان راحت است که درمان به شکل صحیحی انجام می شود و دیگر نگرانی بابت اینکه ممکن است تشدید پیدا کند یا جان بیمار را در خطر بیندازد نخواهد داشت. پماد کیمیا بهترین راه درمان انواع زخم هاست.

مطالب پیشنهادی : 

علت و درمان زخم دیابت

علت و پیشگیری از زخم بستر

پماد کیمیا را برای درمان زخم سوختگی همین حالا سفارش دهید!

اگر می خواهید درمان زخم سوختگی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید بدون اینکه جای آن روی دست یا هر جایی از بدنتان که اتفاق افتاده بماند پماد کیمیا را سفارش دهید. با سفارش پماد کیمیا این امکان برای شما فراهم می شود که دیگر جای زخم سوختگی باقی نمی ماند و دست شما را زشت نمی کند.

درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم دیابت ، درمان انواع زخم پوستی توسط پماد کیمیا به راحتی انجام می شود و دیگر نیازی به آزمون و خطای راه های دیگر ندارید.

برای درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا دو راه سفارش به صورت آنلاین ، سفارش از طریق داروخانه ها وجود دارد که هر کدام برایتان راحت تر بود می توانید انتخاب کنید و پماد کیمیا را سفارش دهید. با انتخاب پماد کیمیا درمان انواع زخم پوستی و از بین بردن آن ها را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.