پیشگیری از زخم بورگر

پیشگیری از زخم بورگر

پیشگیری از زخم بورگر باعث می شود که هیچوقت درگیر زخم بورگر نشوید. این مدل زخم بیشتر برای افرادی که سیگار زیاد مصرف می کنند رخ می دهد و به شدت درد زیادی دارد و شما نمی توانید آن را تحمل کنید. اگر هم به  دکتر مراجعه کنید دستور قطع عضوی که دچار زخم بورگر شده است را می دهد و راهی ندارید جزء اینکه عضوی از بدنتان را از دست بدهید.

بنابراین پیشگیری را انجام دهید تا دچار این زخم نشوید. البته نکته ای که در اینجا باید ذکر کنیم این است که اگر راه های پیشگیری که قرار است برای شما نام ببریم راه رعایت نکنید باید به استقبال زخم بورگر بروید. پس سعی کنید مواردی که نام میبریم را رعایت کنید تا دچار این زخم دردناک نشوید. اگر هم کار از کار گذشته برای درمان زخم بورگر می توانید پماد کیمیا استفاده کنید.

سیگار را ترک کنید تا زخم بورگر ترکتان کند!

دلیل تشکیل زخم بورگر-پیشگیری از زخم بورگر

زخم بورگر چگونه تشکیل می شود؟ نشانه هایش چیست؟

بهتر است قبل از اینکه به سراغ پیشگیری و درمان زخم بورگر برویم اول از همه بدانیم که چگونه تشکیل می شود و نشانه هایش چیست که بتوانید مراحل پیشگیری و درمان را به درستی انجام دهید. بهتر است همان لحظه که متوجه شدید دچار زخم بورگر شدید برای درمان و پیشگیری از زخم بورگر اقدام کنید.

افرادی که در معرض ابتلا به زخم بورگر هستند کسانی نیستند جزء :

کسانی که دخانیات زیاد مصرف می کنند به شدت در معرض مبتلا به بورگر هستند ، همچنین افرادی که تنباکو بیش از حد می جوند در معرض خطر می باشند. میزان ابتلا به این زخم در مناطقی از مدیترانه ، خاورمیانه و آسیا که سیگار کشیدن شدیدتر است بسیار شایع می باشد. پس افرادی که سیگار میکشید و دخانیات مصرف کنید همین الان بهتر است برای ترک کردن این عادت ناهنجار اقدام کنید اگر نکنید باید دو دستی زخم بورگر را به آغوش بکشید.

البته بعضی مواقع هم ثابت شده است که به صورت ارثی دچار این بیماری می شوید ولی بازهم باید سیگار را ترک کنید تا دچار زخم بورگر نشوید.

تشکیل شدن زخم بورگر اینگونه است که رگ های شما ملتهب می شوند که باعث کاهش جریان خون ، لخته شدن خون که رگ ها را مسدود می کند. در نهایت باعث از بین رفتن بافت های پوستی می شود و ممکن است منجر به عفونت و گانگرن شود. زخم بورگر معمولاً ابتدا در دست و پاها نشان داده می شود و در نهایت ممکن است مناطق بزرگتر بازوها و پاها را تحت تأثیر قرار دهد.

آیا میدانید !

آیا میدانید عفونت طولانی مدت لثه هم موجب ایجاد زخم بورگر میشود!

علائم زخم بورگر-پیشگیری از زخم بورگر

نشانه های شایع این زخم شامل موارد زیر می شود که حتما برای پیشگیری از زخم بورگر باید آن ها را بدانید : 

👈 کاهش وزن

👈 سوزن سوزن شدن یا بی حسی در دست یا پا.

👈 دستها یا پاهای بی رنگ ، قرمز یا مایل به آبی.

👈 دردی که در پاها ، بازوها و دستان شما ایجاد می شود. این درد ممکن است در زمان انجام دادن فعالیت ایجاد شود.

👈 التهاب در انتهای انگشتان دست و پا (به دلیل لخته شدن خون).

👈 انگشتان پا و انگشتان دست که در معرض سرماخوردگی بی رنگ می شوند.

👈 ایجاد زخم بورگر دردناک باز روی انگشتان

👈 شکم درد شدید

علت ایجاد زخم بورگر را می دانید؟

علت دقیق بیماری بورگر مشخص نیست. در حالی که مصرف دخانیات به وضوح در پیشرفت زخم بورگر نقش دارد ، هنوز مشخص نیست که چگونه این کار را انجام می دهد. تصور می شود که مواد شیمیایی موجود در تنباکو ممکن است باعث تحریک پوشش رگ های خونی شما شده و باعث تورم آنها شود و اگر این تورم ادامه پیدا کند رگ های خونی بسته تر می شوند زخم بورگر ممکن است هرلحظه ایجاد شود.

اگر سیگار را ترک نمایید و از کشیدن هر روزه دست بکشید صد در صد می توانید پیشگیری از زخم بورگر را انجام دهید.اگر متوجه شدید که خیلی این بیماری تشدید پیدا کرده است حتما به دکتر مراجعه کنید و سپس دستوران اور را اجرا نمایید و در کنار آن بهتر است از پماد کیمیا استفاده نمایید ، این پماد در بیماران مختلف عمل کرده است و توانسته بسیاری را بهبود دهد.

راه درمان و پیشگیری از زخم بورگر چیست؟

تقریباً هر کسی که مبتلا به زخم بورگر می شود ، به نوعی سیگار و سایر دخانیات را استفاده کرده است. برای پیشگیری از زخم بورگر استفاده نکردن از دخانیات اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر سعی کنید دخانیات به هر روشی که می دانید ترک کنید اگر هم مثل سایر افراد در گذشته می خواستید کنار بگذارید اما نشده است دوباره امتحان کنید خیلی دیر نیست همین حالا با کنار گذاشتن دخانیات میتوانید برای پیشگیری از زخم بورگر قدم بزرگی بردارید اگر هم نمیدانید چه راه حلی بهتر است که سیگار را ترک کنید با پزشک خود موضوع را مطرح کنید تا به شما در این راه کمک کند که بتوانید بهتر این کار را انجام دهید و دیگر سمتش نروید.

پس فهمیدیم که تنها راه پیشگیری از زخم بورگر چیست، حالا میرویم سراغ درمان بورگر برای افرادی که موضوع را جدی نگرفتند و به کارشان یعنی سیگار کشیدن ادامه دادند.برای درمان زخم بورگر اولین کار ترک دخانیات و سپس استفاده از پماد کیمیا است. پماد کیمیا خواص درمانی و مکانیسم دارویی که دارد باعث می شود بتوانید درمن زخم بورگر را به صورت قطعی از بین ببرید. باز هم تاکید می کنم اولین قدی که باید بردارید تا از زخم بورگر خلاص شوید ترک مصرف دخانیات است.

سفارش پماد کیمیا