درمان زخم بستر حفره ای

درمان زخم بستر حفره ای


Rate this post

درمان زخم بستر حفره ای

درمان زخم بستر حفره ای برای بیمار بسیار دردناک است چراکه به موقع نقاطی که تحت فشار بوده است چک نشده ، در موقع مناسبی تحت درمان قرار نگرفته است همین موضوع باعث می شود که زخم بستر پیشروی کرده و به زخم بستر حفره ای تبدیل شود.

هرچقدر زخم بستر پیشرفت کند صد در صد طول درمان آن بیشتر می شود و برای بیمار هم دردناک خواهد بود چراکه باید درد زیادی را تحمل کند تا زخم به طور کامل بهبود پیدا کند. البته درمان زخم بستر حفره ای را باید به طرز صحیح انجام دهید تا مطمئن شوید که درمان به طور قطعی انجام خواهد شد چون جای ریسکی باقی نمانده و شما نباید از هر راهی که افراد نزدیکتان یا دوستانتان پیشنهاد می کنند استفاده کنید.

اگر با وجود راه های درمانی که برای زخم بستر انجام می دهید بازهم به این درجه رسیده است و به شکل حفره ای یا یک چاله درآمده است باید سریعاً راه درمان را تعویض کنید اگر آن زخم عفونت کند و شما نتوانید جلوگیری کنید منجر به مرگ بیمار خواهد شد پس بهتر است راه درمان را درست انتخاب کنید تا هیچ مشکلی برای بیمار ایجاد نشود.

قبل از درمان زخم بستر حفره ای دلیل ایجاد آن را بدانید!

گاهی اوقات برروی سطح زخم بافت نکروز تشکیل شده ، که در اثر تعلل در برداشتن آن به تمام لایه های زیرین پوست آسیب میزند. همچنین باعث می شود عفونت ناشی از آن به تاندون ها و استخوان ها سرایت کند و منجر به ایجاد زخم حفره ای و تونل دار شود.

در چنین مواقعی باید از روش درمان مناسب استفاده کنید تا این مشکل پیش نیاید و اینکه اگر از پماد یا روش مناسبی استفاده کنید دبریدمان زخم انجام شود تا بافت های فاسد و عفونت ها از بین برود. آن موقع است که زخم بستر رو به روند بهبودی می رود و می توان گفت که زخم بستر در حال درمان است خطری هم جان بیمار را تهدید نمی کند.

روش های جلوگیری از ایجاد زخم بستر را مطمئناً در پیشگیری از زخم بستر مطالعه کرده اید و می دانید که چه راه هایی وجود دارد تا این مشکل ایجاد نشود اما اگر هم هنوز مطالعه نکرده اید همین حالا مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی :

عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

راه مراقبت و درمان زخم بستر

درمان زخم بستر حفره ای - پماد کیمیا

روش مناسب برای درمان زخم بستر در هر مرحله ای ، انتخاب کنید!

زخم بستر قبل از اینکه به درجه ی بالایی برسد خودش را به شما نشان می دهد که شما با بازدید های روزانه و جابجا کردن بیمار در طی روز متوجه خواهید شد که نقاطی که تحت فشار است قرمز شده است و آن قسمت گرمای بیشتری نسبت به جاهای دیگر بدن او دارد.

وقتی این نشانه ها را در هر جای بدن او دیدید باید سریعاً اقدام به درمان زخم بستر کنید تا بتوانید از پیشرفتش جلوگیری کنید هرچه سریعتر اقدام کنید به نفع خودتان است چراکه طول درمان کمتر خواهد شد و بیمار رنج کمتری می کشد. البته اقدام سریع مستلزم این است که شما راه درمان را بدانید و مطمئن باشید که جواب می دهد باعث می شود زخم روند درمان را سریع طی کند برعکس عمل نکند.

به همین علت است که میگوییم روشی مناسب را انتخاب کنید ، هر کسی هر چیزی گفت شما آن را گوش ندهید و به هر روش درمانی اعتماد نکنید البته مشورت با دکتر در این زمینه هم می تواند به شما کمک کند تا بهترین راه را انتخاب کنید که به ضرر بیمار تمام نشود.

پیشنهاد بهترین راه درمان زخم بستر حفره ای !

بعد از اینکه متوجه شدیم زخم بستر حفره ای چقدر می تواند خطرناک باشد راهی مناسب و مطمئن که برای شما مناسب خواهد بود این است که با استفاده از پماد کیمیا به دبریدمان زخم کمک کنید تا تمام بافتهای فاسد و اسفنجی که زیر آن قرار گرفته است تخلیه شود.

برای اینکه پماد کیمیا موثر واقع شود اولاً که باید صبر و تحملتان را بالا ببرید و روز اول که استفاده کردید و دیدید که خوب نشد آن را بد ندانید اول سطح زخم بستر را ببینید و سپس نتیجه گیری کنید.

دوما که باید پماد کیمیا را به طرز صحیحش استفاده کنید یعنی اینکه : پانسمان با پماد کیمیا را هر ۱۲ ساعت باید انجام دهید تا تمام عفونت ها از داخل بافت جذب و خارج شود و سپس بافت ترمیم پیدا کرده و محل زخم بسته می شود.

البته بعد از اینکه درمان به طور کامل انجام شد باید پماد را بازهم استفاده کنید تا پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید البته اگر بیمارتان باید در مدت طولان استراحت مطلق باشد بهتر است استفاده از پماد را قطع نکنید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

مراقبت ها و درمان زخم دیابت

درمان زخم بستر سطحی

سفارش پماد کیمیا و کمک به درمان زخم بستر

برای سفارش پماد کیمیا همین لحظه که در حال مطالعه این مطلب هستید اقدام کنید تا بتوانید هرچه سریعتر اقدام به درمان زخم بستر کنید ، برای سفارش پماد کیمیا دو راه وجود دارد : ۱) به صورت آنلاین سفارش دهید ، ۲) از داروخانه هایی که پماد کیمیا را عرضه می کنند خریداری کنید. هر کدام از راه هایی که راحت هستید را انتخاب کنید و پماد را سفارش دهید.

در ضمن پماد کیمیا با خواص دارویی که دارد در درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم عمل های زیبایی و .. موثر است پس اگر دچار این نوع زخم ها شده اید بهترین انتخاب استفاده از پماد کیمیا است.و برای راحتی شما کاربران عزیز دکمه هایی در زیر قرار گرفته شده است که می توانید با کلیک بر روی آنها برای سفارش اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.