درمان دیابت و ذخم دیابت

درمان دیابت و ذخم دیابت


Rate this post

بهبود زخم دیابت با پماد کیمیا

بهبود زخم دیابت ، مواد غذایی حاوی قند در بدن ما گلوکز ایجاد کرده  که این قند از حد مورد نیاز بدن بیشتر بوده و باعث دیابت می شود. گلوکز اصلی ترین منبع انرژی برای سلول های بدن بوده  که از طریق خون به تمام سلول های بدن منتقل می شود.

افراد مبتلا به دیابت نوع یک نمی توانند گلوکز مورد نیاز بدن را  ذخیره سازی کنند به همین دلیل گلوکز بیش از انداره در جریان خون وارد شده و باعث بالا رفتن قند خون می شود. گلوکز بیش از حد مستقیما در جریان خون قرار گرفته و باعث بالا رفتن سطح قند خون خواهد شد.

افرادی که دارای سطح قند خون بالایی بوده در شمار دیابت نوع یک هستند، که این گلوکز بالا در خون  باعث زخم های عمیق روی پوست بدن شده که به آن ها زخم دیابت می گویند. اگر  زخم های دیابتی جدی گرفته نشوند باعث قطع عضو خواهند شد .

بهبود زخم دیابت

برای جلوگیری و بهبود زخم دیابت میتوان از مواد موثر موجود در پماد کیمیا استفاده کرد.می توانید با پانسمان زخم دیابتی با پماد کیمیا از تهاجم میکروب ها به زخم و تخریب بافت ها جلوگیری کرد.

باید هایی برای افراد دیابتی:

-هرروز انسولین لازم بدن را که بدن نمی تواند به طور طبیعی تولید کند را به خود تزریق کنند.
-به یک رژیم و برنامه غذای سالم مخصوص افراد دیابتی بپیوندند.
-قند خون را مرتبا در روز اندازی بگیرند تا از سلامت خود اطمینان حاصل کنند.
-فعالیت مناسب بدنی داشته باشند.

با رعایت این روش ها می توان دیابت را کنترل کرد. برای دیابت هیچ درمان مشخصی وجود ندارد و افرادی که مبتلا به دیابت هستند باید رژیم غذایی مناسب رعایت کرده تا از تشدید بیماری جلوگیری کنند. در صورت زخم دیابتی میتوانند از مواد موثر موجود در پماد عسل کیمیا بهره مند شوند تا از قطع عضو آن ها جلوگیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.