درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع


Rate this post

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع یکی از معضلاتی است که بیشتر بیماران با آن درگیر هستند و می خواهند راه چاره ای برای درمان بیابند. برای اینکه راه پیشگیری از زخم بستر و اقداماتی که باری درمان زخم بستر باید انجام دهید را باهم بررسی کنیم با ما همراه باشید تا در نهایت بهترین راه درمان زخم بستر را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم.

موارد پیشگیری از زخم بستر برای بیماران قطع نخاع چیست؟

بسیاری از افراد هستند که به صورت ژنتیکی یا بر اثر تصادف یا موارد دیگری دچار قطع نخاع شده اند و نمی توانند تحرک لازم را داشته باشند و همین امر باعث می شود دچار زخم بستر شوند. حالا می خواهیم به شما بگوییم که چه راه هایی برای پیشگیری از زخم بستر موثر است تا بیمار شما دچار زخم بستر نشود.

راه های پیشگیری از زخم بستر شامل موارد زیر می شود :

-جلوگیری از فشار ثابت بر ناحیه خاص که با جابجا کردن بیمار طوریکهاذیت نشود می تواند موثر باشد.

-در زمان جابجایی بیمار از اصطکاک پوست جلوگیری کنید و به آرامی او را جابجا کنید.

-ملحفه ی روی تخت و بالستش را هر روز عوض کنید.

-با شستشوی مداوم پوست از رطوبت و عرق روی پوستش جلوگیری کنید.

-از سوختگی پوست جلوگیری کنید.

-نشستن یا خوابیدن بر روی سطوح سفت

-از سرمازدگی جلوگیری کنید.

-مصرف مایعات و مواد غذایی به اندازه کافی

اگر تمام موارد بالا را رعایت کنید و کنار تمام آن موارد پماد کیمیار ا هم استفاده کنید بیمار شما هیچوقت دچار زخم بستر نخواهد شد و دوران نقاهت را بدون زخم بستر می گذراند و هیچ درد و زجری هم نمی کشد. پس پماد کیمیا را استفاده کنید تا بتوانید از زخم بستر به صورت قطعی جلوگیری کنید.

مطالب پر بازدید : 

درمان عفونت زخم دیابت

عوارض زخم بورگر چیست؟

راه درمان زخم بورگر

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع-پماد کیمیا

علت ایجاد زخم بستر برای این بیماران چیست؟

-بی تحرکی
-عدم احساس در نتیجه ی آسیب های عصبی یا اختلالات
-کمبود تغذیه و هیدراتاسیون
-شرایط پزشکی که بر گردش خون تاثیر می گذارد. مانند:بیماری دیابت و بیماری های عروقی

این موارد از علائم ایجاد زخم بستر است که می توانید با پیشگیری از زخم بستر از وجود آن جلوگیری نمیایید. مواردی که در بالا ذکر شد می تواند به راحتی مسبب ایجاد زخم بستر شود. پس راه های پیشگیری از زخم بستر را پیش بگیرید و از پماد عسل کیمیا به عنوان بهترین راه درمان و پیشگیری از زخم بستر استفاده کنید تا درمان قطعی زخم بستر را انجام دهید و نتیجه ی مطلوبی بگیرید.

تشک مواج برای پیشگیری از زخم بستر موثر است ؟

این سوال بیشتر افرادی است که در خرید تشک مواج برای بیمار خود دو دل هستند و قیمت این تشک ها به قدری گران است که واقعا حق دارید ، ولی باید به شما بگویم که تشک مواج می تواند کمک کننده در بهبود زخم بستر و پیشگیری از زخم بستر باشد و تاثیر کمی دارد ولی چون بیمار همیشه روی تخت دراز کشیده است بهتر است یک تشکی باشد که بتواند روی آن راحت باشد به راحتی روی آن دراز بکشد چون تشک سفت و زیادی نرم باعث می شود که زخم بستر تشدید پیدا کند. پس بهتر است تشک مواج را تهیه کنید.

همچنین تشک مواج فشار را کم می کند و به کاهش ایجاد زخم های فشاری کمک می کند. هنگامی که بیمار در بستر می باشد، بی حرکتی باعث جلوگیری از گردش خون می شود. تماس دائمی بین بدن و تشک باعث ایجاد نقاط فشاری می شود که عروق خونی کوچک را می بندد و باعث قطع اکسیژن و انتقال مواد مغذی به پوست و بافت می شود.

مطالب پیشنهادی : 

راه پیشگیری از زخم بورگر

درمان قطعی زخم بستر

رهایی از زخم بستر با بهترین پماد

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع - پماد کیمیا

اگر درمان زخم بستر صورت نگیرد بیمار میمیرد؟

اگر درمان زخم بستر را پشت گوش بیندازید و جدی نگیرید زخم بستر روز به روی پیشرفت می کند و سطح آن عمیق تر و عمیق تر می شود طوریکه به سطح بافت پوست می رسد و باعث می شود که عفونت کند و همین عفونت باعث مرگ بیمار خواهد شد به طوریکه زخم بستر در صورت عفونی شدن به شکلی که عفونت زخم وارد خون شود می تواند باعث مرگ بیمار شود. همانطور که میدانید وقتی عفونت وارد خون انسان شود مرگ او قطعی خواهد بود.

پس چرا باید شاهد مرگ عزیزانمان باشیم وقتی راه درمان قطعی زخم بستر وجود دارد هرطور که شده باید درمان زخم بستر را انجام دهید. درمان زخم بستر با پماد کمیای صورت میگیرد و این پماد به دلیل خواص درمانی که دارد باعث درمان زخم بستر قطعی خواهد شد بهتر است زودتر به فکر درمان زخم بستر بیفتید تا بیمار شما از دست نرود یا قطع عضو صورت نگیرد. چون بعضی از دکترها وقتی بیمار دچار زخم بستر می شود اگر آن عضو قادر به قطع باشد درستور قطع عضو را می دهد اما صدر در صد هیچ کس دلش نمی خواهد که یک عضو از بدن خود را از دست دهد پس پماد کیمیا را استفاده کنید تا هم از قطع عضو جلوگیری کنید و هم از مرگ و میر .

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع به صورت قطعی

از همین حالا درمان زخم بستر را شروع کنید ! 

بهتر است همین حالا اقدام به سفارش پماد کیمیا کنید تا این پماد هرچه زودتر به دستتان برسد و درمان زخم بستر به صورت قطعی را پیش بگیرید. درمان زخم بستر راه های مختلف دارد اما با پماد کیمیا دیگر نیاز به راه حال های دیگری نخواهید داشت.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم بستر برای درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم گاز گرفتگی و … موثر است و به طور قطعی درمان می کند.

برای سفارش پماد کیمیا دو راه وجود دارد هم می توانید به طور آنلاین سفارش دهید و هم اینکه به داروخانه های اطراف محل زندگیتان مراجعه کنید و لینک هر دو در زیر قرارا داده شده است کافیست روی آن ها کلیک کنید. تا دیر نشده برای سفارش پماد کیمیا اقدام کنید.

1 دیدگاه

  • من متاسفانه برادرم به تازگی دچار قطع نخاع شده و دکترا بهمون خیلی گوشزد کردن که مواظب باشیم زخم بستر نگیره! حتما با مشورت از پزشکش از پماد کیمیا استفاده می کنیم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.