عوارض زخم بورگر چیست؟

عوارض زخم بورگر چیست؟


5/5 - (1 امتیاز)

عوارض زخم بورگر چیست؟

عوارض زخم بورگر چیست؟، آیا میدانید که زخم بورگر منجر به چه عواملی می شود ؟ آیا میدانید افراد سیگاری در خطر چه بیماری هستند ؟

امروز با ما همراه باشید تا به افرادی که به صورت مداوم سیگار میکشند یک خبر ناگوار بدهیم شاید دست از سر این بلای خانمان سوز بردارند اگر هم دچار زخم بورگر شدید و دنبال درمان زخم بورگر میگردید و تا حالا راهی پیدا نکردید با ما همراه باشید.

 

مطالب مرتبط :

راه درمان زخم بورگر و علائم آن را میدانید؟

عوارض زخم بورگر چیست؟

علائم زخم بورگر از چی شروع می شود؟

از علائم ظاهری بیماری بورگر می توان به درد متناوب در روی پا یا ساق پا، تغییر رنگ بافت به صورت آبی شدن، احساس گرمی و گزگز کردن پاها به هنگام قرار گرفتن در معرض سرما نام برد (در سرما، رگ‌های‌ خونی‌ منقبض‌ شده‌ و خون رسانی به‌ انتهای‌ اندام‌ها به خوبی صورت نمی گیرد) و این حالت در افراد سیگاری به علت اسپاسم و تصلب شرایین ایجاده شده (در اثر نیکوتین) تشدید می یابد.

در بیماری بورگر که نوعی اختلال انسدادی عروق است عدم خون رسانی به بافت، گاهی منجر به تحلیل‌ رفتن‌ عضلات‌ و بروز زخم بورگر دردناک روی انگشتان و نوک انگشتان دست و خصوصا پا و نهایتا قانقاریا در پا در اثر فقدان‌ خون رسانی‌ میگردد که در این‌ حالت‌ ممکن است پزشکان اقدام به قطع عضو نمایند.

که قطع عضو هزینه های زیادی دارد و پزشکان بدون اینکه راه درمان زخم بورگر را بدانند پیشنهاد قطع عضو را میدهند ولی شما نمیخواهید یک عضو از بدنتان یعنی پا یا دستتان را که جزء حیاتی ترین اعضای بدن هستند از دست بدهید بنابراین باید یک راه درمانی پیدا کنید راه درمان زخم بورگر استفاده از پماد کیمیا است ، پماد کیمیا میتواند به صورت قطعی درمان زخم بورگر را انجام دهد این پماد با خواص دارویی که دارد توانسته تعداد زیادی از بیمارانی که دچار زخم بورگر شده اند را از قطع عضو نجات دهد.

 

بیشتر بدانیم : 

بهترین روش درمان موثر زخم بورگر 

علت بیماری و زخم بورگر چیست؟

سیگار دلیل اصلی ایجاد بیماری بورگر (beurger) در افراد است. در این بیماری شریان و رگ های خونی کوچک (مویرگ ها) به علت ایجاد تصلب شرایین مسدود می شوند. انسداد رگها باعث می شود خون رسانی به بافت ها به درستی انجام نشود و حتی در این رگ ها لخته خون ایجاد شود. این اتفاق بیشتر در بافت اندام انتهایی بدن مثل انگشتان دست و پا رخ میدهد.

بیماری بورگر شریان را متورم کرده و لخته شدن خون در رگ های خونی آغاز میشود. این جریان طبیعی خون را محدود و به طور کامل از طریق بافتها از گردش خون جلوگیری میکند اما اگر از راه درمان زخم بورگر یعنی پماد کیمیا استفاده کنید ،این پماد با خواص دارویی که دارد باعث می شد که گردش خون صورت بگیرد و همچنین از تحلیل رفتن بافت های آسیب دیده جلوگیری کند .

عوارض زخم بورگر چیست؟

عوامل زخم بورگر چیست؟

سیگار دلیل اصلی ایجاد بیماری بورگر (beurger) و زخم بورگر  در افراد سیگاری است. در این بیماری شریان و رگ های خونی کوچک (مویرگ ها) به علت ایجاد تصلب شرایین مسدود میشوند.

– تنباکو

– مصرف موادمخدر

راه تشخیص زخم بورگر چیست؟

👈 سونوگرافی‌

👈  پلتیسموگرافی‌ برای‌ کمک‌ به‌ تشخیص‌ کاهش‌ جریان‌ خون‌ در رگ‌

👈 آرتریوگرافی‌ برای‌ تعیین‌ محل‌ آسیبهای‌ عروقی‌

 

بیشتر بخوانیم : 

درمان موثر زخم بورگر

راه درمان زخم بورگر ؟

اگر از راه درمان زخم بورگر آگاهی ندارید و نمیدانید که آیا زخم بورگر درمان می شود یا خیر ، پماد کیمیا بهترین راه درمان زخم بورگر است.

برای درمان زخم بورگر به صورت قطعی و صد در صد از پماد کیمیا استفاده کنید ، پماد کیمیا با خواص دارویی که دارد باعث می شود که بافت از بین رفته  و رگ های خونی بسته شده باز شوند و کم کم بهبود پیدا کند.

و همچنین این پماد خاصیت آنتی باکتریال دارد که از عفونت جلوگیری کرده و بعد از چند وقت مصرف بهبود را مشاهده خواهید کرد.

برای سفارش پماد کیمیا لینک زیر را دنبال کرده و با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.