بهترین روش درمان زخم بورگر موثر

بهترین روش درمان زخم بورگر موثر


Rate this post

بهترین روش درمان زخم بورگر موثر

بورگر بیماری است که باعث انسداد در عروق پا و دست شما می شود.عروق خونی ملتهب می شوند، که باعث کاهش جریان خون. لخته شدن خون بیشتر رگ های خونی را مسدود میکند . بیماری بورگر باعث درد میشود و می تواند به بافت صدمه بزند و در موارد شدید باعث مرگ بافت (گانگرن) می شود.

راه درمان زخم بورگر استفاده از پماد عسل کیمیا است که میتوانید با استفاده از پماد عسل کیمیا بهترین روش درمانی را پیش بگیرید ، درمان زخم بورگر به صورت قطعی و صد در صد فقط و فقط با استفاده از پماد عسل کیمیا صورت می گیرد.

کسانی که از زخم بورگر رنج میبرند اولین راه درمانی آن ها ترک کردن سیگار است که حتما برای بهبود زخم بورگر باید اقدام کنند ، برای درمان زخم بورگر به صورت قطعی میتوانید از این پماد استفاده کنید.

پيشگيري از زخم بورگر :


۱- از قرار گرفتن در معرض سرما خودداري كنيد. در اين حالت رگ هاي خوني منقبض شده و جريان خون منتهی به اندامها دچار مشكل مي شود. اما سعي كنيد فعاليتهای خود را حفظ نموده و يك برنامه مناسب براي وضعيت جسماني خویش در پيش بگيريد.
۲- بررسی و کنترل روزانه پاها از نظر زخمهای پوستی ، عفونت ، تغییر رنگ و تاول
۳- شستشوی روزانه و مرطوب نگه داشتن پا با استفاده از پماد کیمیا ( کف و روی پاها ، لابلای انگشتان تا زیر زانو)
۴- با ایجاد محیط مرطوب پیشگیری از خشکی مناطق درگیر و ملتهب میشود .
۵- ازعملکردهای مهم این فرآورده اکسیژن رسانی است که باعث افزایش و بهبود گردش خون میشود و رشد رگهای خونی را تحریک میکند.

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید ، به صورت آنلاین میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و به صورت حضوری هم میتوانید به قسمت داروخانه مراجعه کنید و داروخانه ی نزدیک به محل زندگیتان را پیدا کنید و برای خرید اقدام کنید.

بیشتر بخوانید : درمان زخم بورگر پا ، درمان زخم بورگر با بهبودی کامل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.