درمان زخم بورگر با بهبودی کامل

درمان زخم بورگر با بهبودی کامل


Rate this post

درمان زخم بورگر با بهبودی کامل

بورگر بیماری است که باعث انسداد در عروق پا و دست شما می شود.عروق خونی ملتهب می شوند، که باعث کاهش جریان خون. لخته شدن خون بیشتر رگ های خونی را مسدود میکند . بیماری بورگر باعث درد میشود و می تواند به بافت صدمه بزند و در موارد شدید باعث مرگ بافت (گانگرن) می شود.

بیماری بورگر شریان را متورم کرده و لخته شدن خون در رگ های خونی آغاز می شود. این جریان طبیعی خون را محدود و به طور کامل از طریق بافتها از گردش خون جلوگیری می کند.

علائم شایع‌ بیماری بورگر

-درد متناوب‌ در روی‌ پا یا ساق‌ پا به‌ هنگام‌ ورزش‌. درد با استراحت‌ بهبود می‌یابد.

– درد و تغییررنگ‌ به‌صورت‌ آبی‌ شدن‌

-گرمی‌ و سوزن‌ سوزن‌ شدن‌ پاها به‌ هنگام‌ قرار گرفتن‌ در معرض‌ سرما

-گاهی‌ بروز زخم‌های‌ دردناک‌ روی‌ انگشتان‌ و نوک‌ انگشتان‌ پا

درمان زخم بورگر با بهبودی کامل با پماد عسل کیمیا میتواند بهترین گزینه برای شمایی باشد که دچار زخم بورگر هستید و راه درمان آن را نمیدانید.

استفاده از پماد عسل کیمیا میتواند بهترین راه حل برای درمان زخم بورگر با بهبودی کامل است که برای مشاهده نمونه های بهبود پیدا کرده در قسمت درمان زخم بورگر مشاهده کنید .

اگر هنوز در مصرف پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بورگر با بهبودی کامل  شک دارید میتوانید یک بار امتحان کنید و این پماد را مصرف کنید تا بهبود آن را خودتان مشاهده کنید.

برای سفارش به صورت آنلاین میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا رفته تا هرچه سریعتر برای درمان زخم بورگر اقدام کنید و همچنین میتوانید اگر مایل به سفارش آنلاین نیستید به قسمت نمایندگی ها رفته و داروخانه های نزدیک محل زندگیتان را مشاهده و برای خرید مراجعه کنید.

قطع عضو را کنار بزنید و پماد عسل کیمیا را در آغوش بگیرید🤗

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.