پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا

پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا


5/5 - (1 امتیاز)

پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا

پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا روشی بسیار مناسب برای هر شخصی است که دچار این بیماری شده است. البته خواص درمانی و مکانیسم دارویی که داخل این پماد وجود دارد به راحتی می تواند هم کار پیشگیری از زخم و هم درمان زخم دیابت را به طور قطعی و بدون بازگشت انجام دهد اصلا هم نیازی نیست راه های دیگری را امتحان کنید.

اگر می خواهید پیشگیری از زخم دیابت به صورت موثر و قطعی انجام شود لازمه اش این است که حتما روش بسیار مناسبی را انتخاب کنید تا نتیجه ی آن را بعد از مدت زمان مصرف مشاهده نمایید اگر روش مناسب را استفاده نکنید علاوه بر اینکه پیشگیری انجام نمی شود بلکه باعث ایجاد زخم می شود بنابراین بیشتر دکترها تاکید می کنند قبل از شروع به درمان نسبت به موثر بودن آن مطمئن شوید.

در ادامه نسبت به راه های پیشگیری از زخم دیابت در کنار استفاده از پماد کیمیا توضیحاتی خواهیم دارد پیشنهاد میکنیم آن ها را مطالعه کنید تا اطلاعاتتان در این زمینه بالا رود تا هیچوقت دچار زخم دردناک دیابتی نشوید. با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

بررسی روزانه پا اولین قدم در پیشگیری از زخم دیابت است!

متخصصین و دکتر غدد به افرادی که با دیابت درگیر هستند پیشنهاد می کنند که هر روز پاهای خود را از نظر تاول ، بریدگی ، خراش ، ناخن ها مورد بررسی قرار دهند تا اگر موردی بود نسبت به آن آگاهی پیدا کرده و درمان زخم دیابت را شروع کنند.

کف پا را جلو آینه بررسی کنید چراکه تاول ها در آنجا بیشتر ایجاد می شوند ، بنابراین بهتر است علاوه بر شستشوی روزانه ی پا این کار را حتما روزانه در کنارش انجام دهید تا خطری پاهایتان را تهدید نکند. ایجاد زخم و تاول را شما ممکن است حس نکنید دلیلش هم این است که پاهای شما به مرور زمان و به دلیل افزایش قند خون دچار بی حسی می شود و باعث می شود زمانیکه پاهایتان زخم شد اصلا آن را حس نکنید.

بنابراین بهتر کار بررسی روزانه ی پاست که شما از خطر مبتلا به زخم دیابت شدید و قطع عضو نجات می دهد. جهت پیشگیری از زخم دیابت پیشنهاد میکنیم اینکار را جزء روزمرگی هایتان قرار دهید و حتما آن را انجام دهید.

مطالعه مطلب زیر را از دست ندهید : 

درمان التهاب ناشی از لیزر با پماد کیمیا

پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا

پیشگیری از زخم دیابت با انتخاب کفش مناسب

پوشیدن کفشی که مناسب نباشد خطر تاول زدن را افزایش می دهد. کفش نباید خیلی تنگ ، خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. اندازه و عرض پا ممکن است با گذشت زمان تغییر کند ، بنابراین پزشکان توصیه می کنند هر زمان کفش جدید می خرید اندازه پا دقیق باید یادتان بماند.

یک کفش متناسب دارای یک فضای کوچک بین انگشتان و نوک کفش است و پشت پا را به طور کامل می پوشاند. پودیاتریست ها توصیه می کنند که جوراب های تمیز و خشک را که کش های بسیار محکم ندارند ، استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است جریان خون در پا را محدود کند.

پزشکان به افراد دیابتی توصیه می کنند که از راه رفتن با پای برهنه و پوشیدن صندل که پاهای شما را در معرض آسیب قرار می دهد ، خودداری کنند. همچنین از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری کنید زیرا باعث فشار اضافی در قسمت جلوی پا می شود. کفش های پاشنه بلند می توانند موجب ایجاد تاول پا شوند.

کنترل قند خون جهت پیشگیری و درمان زخم دیابت موثر است!

اگر مبتلا به دیابت هستید ، باید سطح قند خون را کنترل کنید و اطمینان حاصل کنید که در یک محدوده سالم است. افزایش قند خون ممکن است منجر به عوارض پا و کندی در روند درمان زخم دیابت شود.

متخصصان غدد در مدیریت دیابت تخصص دارند. آنها می توانند تعیین کنند که شما چند بار نیاز به آزمایش قند خون دارید. در صورت لزوم ، پزشکان می توانند داروهای انسولین تجویز کنند ، که به بدن کمک می کند قند را به انرژی تبدیل کند.

برای کنترل قند خون علاوه بر استفاده از قرص و انسولین باید تغذیه و رژیم غذایی مناسبی را داشته باشید تا بتوانید به راحتی نسبت به کاهش میزان قند خون کمک زیادی بکنید از خوردن شیرینی جات حتما خودداری کنید حتی یک عدد هم به ضرر شما تمام می شود چون بدن شما قدرت تبدیل قند خون به انرژی را از دست داده بنابراین حتی یک عدد شیرینی هم باعث می شود میزان قند خون افزایش یابد.

مخصوصا کسانی که انسولین با میزان بالا مصرف می کنند باید نسبت به این قضیه حساسیت به خرج دهند تا میزان قند خون کاهش پیدا کند و خطر مبتلا به زخم دیابت آن ها را تهدید نکند. پس خوردن مواد غذایی شیرین را کنار بگذارید و یک رژیم سفت و سخت بگیرید.

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید : 

درمان زخم دیابت و ترک پا

پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا
پماد کیمیا راه موثر پیشگیری و درمان زخم دیابت

پماد کیمیا به علت خواص درمانی و مواردی که در ساختش استفاده شده می تواند در پیشگیری از زخم دیابت موثر باشد. البته با رعایت کردن موارد بالا و در کنار آن استفاده از پماد کیمیا تاثیر بسیار عالی بر پیشگیری از زخم دیابت خواهد داشت پس به این فکر کنید که به هیچوجه دچار زخم دیابت نخواهید شد و پاهایتان همیشه سالم خواهند ماند.

پماد کیمیا با خاصیت د میکروبی ، ضد التهاب ، ترمیم و سلول سازی که دارد باعث می شود تا درمان زخم دیابت راحت تر و سریعتر صورت گیرد اگر هم به حد خیلی شدیدی رسیده باشد این پماد درمان را انجام می دهد البته به شرطی که شما درمان را به طور کامل انجام دهید آن موقع است که می توانید تاثیرش را خودتان با چشم هایتان ببینید.

همچنین این پماد در درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر و انواع زخم های پوستی به شدت تاثیرگذار است.

برای سفارش پماد کیمیا از طریق داروخانه های نزدیک به محل زندگیتان و به صورت آنلاین می توانید اقدام کنید هر کدام که راحت هستید را انتخاب نمایید و روی دکمه های زیر کلیک کنید.

منبع مطلب :

https://nyulangone.org/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.