درمان زخم دیابت با روش ساده

درمان زخم دیابت با روش ساده


5/5 - (1 امتیاز)

درمان زخم دیابت با روش ساده

درمان زخم دیابت با روش ساده و قطعی میتواند زجر کشیدن شما را به پایان برساند و دیگر نیازی نیست از روش های غیر متعارف استفاده کنید چراکه باعث بدتر شدن زخم دیابت می شوید و اینکه ممکن است منجر به قطع شدن عضوی از بدنتان که درگیر زخم شده است ، شوید. بنابراین هیچوقت از روش هایی که از نظر پزشک و خودتان درست نیست استفاده نکنید.

برای درمان زخم دیابت با روش ساده و خانگی به راحتی از شر این زخم دردناک خلاص شوید. هرچه سریعتر برای درمان زخم دیابت اقدام کنید صد در صد نتیجه بهتری می گیرید.  در ادامه ی مطلب روش درمان زخم دیابت که جوابگو است را برای شما بیان می کنیم ولی اول سر بحث اینکه چرا شما اصلا دچار زخم دیابت شدید میرویم.

درمان زخم دیابت با روش ساده - پماد کیمیا

چرا دچار زخم دیابت شدم؟ تنها راه درمان زخم دیابت قطع عضو است؟

همانطور که میدانید بیماری دیابت یک بیماری خاموش است و فقط با چکاپ ماهیانه میتوانید بفهمید که دچار این بیماری شده اید یا خیر. بنابراین هیچوقت چکاپ ماهیانه را عقب نیندازید اگر دچار بیماری دیابت شده اید راهی برای درمان برگزینید که گسترش پیدا نکند. اگر هم چند سال است دچار بیماری دیابت شده است همیشه تحت نظر دکتر خود باشید تا میزان قند خونتان کاهش پیدا کند که نیازی نباشد انسولین بزنید یا راه های درمانی زجرآور دیگر را انجام دهید. اگر میزان دیابت خونتان را تحت کنترل قرار ندهید همیشه منتظر باشید که زخم دیابت ایجاد شود.

علاوه بر کنترل نکردن میزان قند خون موارد دیگری هم هست که رعایت نمی کنید که شامل :

عدم شستشو و بررسی روزانه پا ، پابرهنه راه رفتن در خانه ، پینه زدن پا ، خشک شدن پا ، ترک زدن از سری موارد دچار شدن به زخم دیابت است. اگر موارد ذکر شده  را تا الان رعایت نمی کردید و نادیده میگرفتید بهتر است از همین حالا شروع کنید و برای پیشگیری از زخم دیابت اقدام کنید.

هرکسی که دچار زخم دیابت میشود شب و روز خواب میبیند که عضوی از بدنش را از دست داده و در حال غصه خوردن است. این فکر و خیال را از ذهنتان دور کنید چون اصلا درست نیست اگر در زمان هجر بودید چرا میشد گفت که تنها راه حلش فقط قطع عضو بود ولی الان دیگه این راه درمان از بین رفته. برای درمان زخم دیابت هیچوقت هیچوقت به پیشنهاد قطع عضو گوش ندهید اگر هم میخواهید این کار را انجام دهید مطمئن هستید که دیگر زخم دیابت بر نمیگردد؟ مطمئن هستید آن نقطه ی قطع شده به طور کامل بهبود پیدا می کند؟ خیر هیچ اطمینانی ندارید بنابراین تن به قطع عضو ندهید.

پیشنهاد مطالعه : 

راه بهتر برای درمان زخم دیابت

عواقب عدم درمان زخم دیابت 

درمان زخم دیابت راه دیگری جزء قطع عضو هم دارد؟

بله که دارد. درمان زخم دیابت فقط با قطع عضو انجام نمی شود. راه حل های زیادی برای پیشگیری و درمان زخم دیابت وجود دارد با انجام دادن آن ها به راحتی از شرِ زخم دیابت خلاص شوید و هیچوقت لازم نیست غصه ی قطع عضو را بخورید. اول از همه میخواهم شما را با روش هایی برای پیشگیری از زخم دیابت آشنا کنم تا بتوانید اول از همه اگر خوشبختانه دچار این زخم درد آور نشده اید حتما انجام دهید.

پس میرویم سراغ راه های پیشگیری از زخم دیابت که شامل موارد زیر می شود :

🔸 روزانه پاهای خود را از نظر وجود تاول ،خراشیدگی ، یاضایعات بین انگشتان بررسی نماید .

🔸 روزانه پاهای خود را بشویید و خصوصا بین انگشتان را به دقت خشک کند . سپس از پماد مخصوص ( کیمیا) برای رطوبت رسانی استفاده کند.👇
( افراد دیابتی باید روزانه تمام پا ازنوک انگشت شصت تا پاشنه ، روی پا وکف پا را چرب نموده و سپس پا را داخل کیسه فریزر کرده و در مچ پا گره شل بزند) از عملکرد مهم پماد کیمیا اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون و نیز تغذیه بافت ها بواسطه تحریک رگ زائی می باشد.

🔸 جورابهای مناسب کتان یا نخی بپوشید و روزانه آنها را تعویض کنید.

🔸 مرطوب نگه داشتن پا بوسیله پماد کیمیا ، زیرا شایع ترین مشکل پوستی این بیماران خشکی پوست است ، پوست خشک درصورت عدم مرطوب نگه داشتن ترک می خورد و این ترکها به مرور زخم ایجاد میکند، وهمچنین پوست خشک دراثر فشار و سایش به پینه تبدیل میشود.

درمان زخم دیابت با روش ساده - پیشگیری از زخم دیابت

مطالب پیشنهادی : 

راه قطعی درمان زخم بستر 

چه کاری برای درمان زخم دیابت انجام دهیم؟

راه درمان زخم دیابت :

حالا که به راه های پیشگیری از زخم دیابت آشنا شدید حتما آن ها را حتما انجام دهید تا بتوانید از دچار شدن به زخم دیابت جلوگیری کنید و اگر هم متاسفانه دچار زخم دیابت شدید باید راه درمانی مناسبی را پیش بگیرید تا نتیجه ای مناسب و قطعی بگیرید.

راه مناسب برای درمان زخم دیابت این است که از پماد کیمیا استفاده کنید و در رژیم غذایتان حتما تمام ویتامین ها را داخلش بگنجانید و البته موادی که قند شدیدی دارند را به هیچ وجه استفاده نکنید چراکه هرچقدر میزان قند خون افزایش پیدا کند باعث می شود درمان زخم دیابت کند تر پیش برود و اینکه خیلی سخت تر بتوانید این درمان را انجام دهید. بنابراین از ویتامین B و C  حتما استفاده کنید چون هرچقدر ویتامین به بدنتان برسانید مقاومت را بالا برده و به درمان زخم دیابت کمک بیشتری می کنید.

قطع عضو را فراموش کنید و برای درمان زخم دیابت با استفاده از پماد کیمیا همین حالا اقدام کنید!

پس بهتر است قطع عضو را فراموش کنید و برای درمان زخم دیابت همین حالا اقدام کنید تا نتیجه ای مثبت بگیرید. نتیجه ی مثبت ملزم این است که شما راه حلی مناسب برای درمان زخم دیابت پیش بگیرید. بهبود زخم دیابت قطعی موجب رهایی هر چه سریعتر شما از درد و زجر زیاد است.

پماد کیمیا خاصیت داروی و مکانیسم قوی که دارد باعث می شود شما از زخم دیابت خلاص شوید. بسیاری از بیماران با استفاده از پماد کیمیا نتیجه گرفته اند و توانستند زخم دیابت را به طور کامل از بین بروند و از ویژگی های مهمی که این پماد دارد این است که دیگر شما بازگشت زخم دیابت را نخواهید دید و استرس این را ندارید نکنه دوباره زخم برگرده.

به طور کامل زخم از بین می رود و هیچ اثری هم از خودش به جا نمی گذارد انگار نه انگار از اول مهمان پا یا دست شما بوده است ولی به شرطی که نکات پیشگیری از تمام و کمال رعایت کنید. برای سفارش پماد کیمیا به صورت آنلاین می توانید اقدام کنید و هم میتوانید از داروخانه های محل خودتان سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.