راه بهتر برای درمان زخم دیابت

راه بهتر برای درمان زخم دیابت


Rate this post

چه کاری برای درمان زخم دیابت باید انجام دهیم؟

راه بهتر برای درمان زخم دیابت این است که برای کنترل میزان قند خون هر ماه این کار را انجام دهید که اگرهم میزان قند خون افزایش پیدا کرده باشد بتوانید آن را کنترل کرده و به روال قبل بازگردانید. اگر کنترل میزان قند خون را سرسری نگیرید و هر ماه یا هر سه ماه اینکار را انجام دهید شاید قادر به پیشگیری از زخم دیابت شوید.

امروزه هم به دلیل بیماری همه گیر کوید ۱۹ مراجعه به آزمایشگاه ها و مطب دکترها کاهش پیدا کرده و کمتر افرادی برای کنترل قند خونشان به مطب دکتر مراجعه می کنند. ولی بهتر است با رعایت کردن شرایط بهداشتی به دکتر خود مراجعه کنید.

آیا میدانید :  افرادی که به بیماری دیابت دچار هستند ، گرفتار بیماری های سرطانی زودرس می شوند و زوال عقل پیدا می کنند. 

موارد دیگری که برای درمان زخم دیابت انجام دهید :

به قول خودمانی وقتی پا به سن می گذاریم کلی بیماری به سراغمان می آید پس چه بهتر که با این آگاهی که داریم جلوی آن را بگیریم. برای درمان زخم دیابت راه دیگری هم هست که باید آن را انجام دهید. راهش این است که از رژیم غذایی مناسبی پیروی کنید. وقتی رژیم غذایی مناسبی داشته باشید به راحتی می توانید هم از دیابت جلوگیری کنید ، هم از چاقی. رژیم غذایی را می توانید از دکتری که برای کنترل قند به آن مراجعه میکنید دریافت کنید یا اینکه به دکتر تغذیه مراجعه نمایید.

داشتن یک رژیم غذایی مناسب به شما در زمینه ی کنترل میزان قند خون کمک می کند. از دیگر راه هایی که تمام افرادی که دچار این بیماری مرموز شده اند ، باید انجام دهند شستشو و بررسی روزانه پا است.

اگر در مقالات قبلی مطالعه کرده باشید به این نکته اشاره کردیم که حتما پاها را روزانه بررسی کنید. دلیلش چیست؟ دلیلش این است که وقتی میزان قند خون افزایش پیدا می کند جریان خون در بدن به خصوص پاها کاهش پیدا می کند طوریکه بعد از مدتی پاهای خود را حس نمی کنید ، کف پا شروع به گز گز کردن می کند ، پاها بعد از مدتی متورم می شود این مشکلاتی است که در پاهای شما پیش می آید پس تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که هر روز پاهای خود را بررسی کنید مخصوص بین انگشتان پا که در دید نیستند. بعد از اینکار همیشه دمپایی یا جوراب در خانه بپوشید.

مطالب پیشنهادی :

زنگ خطر زخم دیابتی

معجزه ی درمان زخم دیابت

راه بهتر برای درمان زخم دیابت-رژیم مناسب
راه بهتر برای درمان زخم دیابت-ورزش کردن

ورزش برای کاهش قند خون و پیشگیری از زخم دیابت بهترین راه است!

کارشناسان و اساتید می گویند ورزش کردن به این دلیل مهم است که علاوه بر افزایش سلامتی به کاهش میزان قند خون کمک زیادی می کند و برای پیشگیری از بیماری سرطان و هر بیماری دیگری جلوگیری می کند.

اگر هم تنهایی ورزش کردن برایتان لذتی ندارد میتوانید با نوه هایتان یا دوستانتان به پارک بروید و ورزش کنید. ورزش رکن اصلی در کنترل بیماری دیابت است. اگر هم حوصله ی ورزش کردن بسیار آنچنانی ندارید هر روز به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه به پیاده روی بروید.

پیشگیری از زخم دیابت تنها راهش کنترل میزان قند خون است. اگر دیابت را تنظیم کنید و کاهش دهید صد در صد میتوان گفت که شما در برابر زخم دیابت ایمن شده اید. البته به اضافه ی اینکه راه هایی که ذکر کردیم را انجام می دهید از پماد کیمیا هم حتما استفاده کنید.

چرا پماد کیمیا به پیشگیری از زخم دیابت کمک می کند؟

روزانه پاهای خودرا بشویید و خصوصا بین انگشتان را به دقت خشک کند . سپس از پماد مخصوص ( کیمیا) برای رطوبت رسانی استفاده کند.
( افراد دبابتی باید روزانه تمام پا ازنوک انگشت شصت تا پاشنه ، روی پا وکف پا را چرب نموده و سپس پا را داخل کیسه فریزر کرده و در مچ پا گره شل بزند) از عملکرد مهم پماد کیمیا اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون و نیز تغذیه بافت ها بواسطه تحریک رگ زائی می باشد.

🔸 جورابهای مناسب کتان یا نخی بپوشد و روزانه آنها راتعویض کند.

🔸 مرطوب نگه داشتن پا بوسیله پماد کیمیا ، زیرا شایع ترین مشکل پوستی این بیماران خشکی پوست است ، پوست خشک درصورت عدم درمان ترک میخورد و این ترکها به مرور زخم ایجاد میکند، وهمچنین پوست خشک دراثر فشار و سایش به پینه تبدیل میشود.

پس بهترین کار برای کنترل و پیشگیری از زخم دیابت ، درمان زخم دیابت استفاده از پماد کیمیا. تا اینجای مطلب متوجه شدیم که چقدر راحت می توان هم از زخم دیابت دوری کرد هم اینکه میزان قند خون را با کارهای بسیار کوچک و پیش و پا افتاده کاهش داد. لازم نیست به خودتان سخت بگیرید با کمترین کارها به راحتی زخم دیابت را کنترل کرده و درمان را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : 

درمان زخم دیابت جدید در افراد دیابتی

درمان زخم دیابت را از همین حالا آغاز کنید!

سفارش پماد کیمیا  و خداحافظی همیشگی با زخم دیابت!

برای اینکه هر چه سریعتر  درمان زخم دیابت را شروع کنید و از شر آن خلاص شوید همین حالا برای خرید پماد کیمیا اقدام کنید ، از خرید پماد کیمیا پشیمان نمی شوید بلکه آن را به دوستان و آشنایانتان پیشنهاد خواهید کرد.

درمان زخم دیابت ، پیشگیری از زخم دیابت را همین حالا شروع کنید ، پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم دیابت در درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم شقاق و … موثر است ، راه های سفارش پماد کیمیا هم به صورت آنلاین صورت می گیرد هم به صورت حضوری که بعضی داروخانه ها به عنوان نماینده برای فروش پماد کیمیا  اقدام کرده اند ، روی دکمه های زیر همین حالا کلیک کنید تا دیر نشده پماد کیمیا را سفارش دهید ، اگر هم از مالیدن پماد روی زخم دیابت حالتان بد می شود میتوانید از مراکز پرستاری یک پرستار را برای انجام این کار درخواست کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.