بهبود زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

بهبود زخم دیابت با پماد عسل کیمیا


Rate this post

بهبود زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

کم کم داریم به روز جهانی دیابت نزدیک می شویم پس باید این را بفهمیم که دیابت را جدی بگیریم ، پماد عسل کیمیا علاوه بر اینکه برای درمان زخم دیابت ایجاد شده مناسب است برای پیشگیری هم مناسب است.

حالا چرا برای پیشگیری مناسب است؟

شما میتوانید پماد را به محل هایی که زخم دیابت ممکن است ایجاد شود میتوانید استفاده کنید و برای پیشگیری اقدام کنید.

پماد عسل کیمیا را میتوانید از کیمیا سدید دارو که عرضه کننده مستقیم این پماد است خریداری کنید و طبق دستور العمل آن استفاده کنید تا کاملا بهبود پیدا کنید و حتی از ایجاد شدن زخم دیابت پیشگیری کنید.

نحوه و مقدار مصرف پماد عسل کیمیا در درمان زخم دیابت :

افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت می توانید به راحتی از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و تاثیر آن را ببینید و به دوستان و آشنایانتان حتما این پماد را معرفی کنید تا آن ها هم از این پماد عسل کیمیا استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.