از زخم بستر پیشگیری کنید

از زخم بستر پیشگیری کنید


Rate this post

چرا زخم بستر میگیریم؟

پیشگیری از ایجاد زخم بستر

آسانتر و موثرتر از درمان آن است. موثرترین روش در پیشگیری از ایجاد زخم بستر تغییر وضعیت دادن مکرر بیمار است. این تغییر وضعیت دادن باید بصورت مکرر و مرتب باشد.در حین تغییر وضعیت باید سعی کرد به پوست کشش و آسیبی وارد نشود و باید بدن را در وضعیت هایی قرار داد تا قسمت هایی که بیشتر در معرض زخم بستر هستند تحت فشار کمتری قرار گیرند. پوست باید مرتبا تمیز شود. مرتبا دیده شود تا مبادا زخمی ایجاد شده و از نظر دور بماند. وضعیت تغذیه بیمار هم باید خوب باشد.

زخم بستر و درمان

زخم های بستر که در مراحل یک یا دو باشند با درمان مناسب میتوانند در عرض چند هفته بهبود یابند. درمان مراحل سوم و چهارم مشکل تر است.در بیمارانی که به علت بیماری شدید و مزمن دیگر امید چندانی به زندگی ندارند فقط سعی در کاهش درد زخم بستر میشود.

استفاده از برخی ویتامین ها از جمله ویتامینA، C و املاحی مانند زینک (روی) می تواند به بهتر شدن و التیام سریع تر زخم ها و بهبود بیماری کمک کند.
چنانچه زخم عمقی تر باشد باید با مواد ضدعفونی کننده زخم را شست تا از سوار شدن عفونت پیشگیری شود و در صورت لزوم باید آنتی بیوتیک خوراکی مصرف کرد.
پماد عسل کیمیا یک  پماد معجزه گر برای بهبود اوضاع بیمار تا درمان کامل است. کافیست با ما تماس بگیرید و از این محصولات استفاده کنید.

چرا زخم بستر میگیریم؟

کیمیاسدید دارو فروشنده داروهای عسل برای پیشگیری و درمان زخم بستر میباشد.

این پماد ها برای پیشگری و  درمان زخم بستر بسیار کارآمد هستند و کمک میکنند بدون این که هزینه های زیادتری برای درمان زخم بستر پرداخت کنید به درمان کامل برسید . حتی از حاد تر شدن وضعیت بیمار جلوگیری کنید.

برای خرید پماد عسل کیمیا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

 ۲۲۷۲۰۸۶۸
 ۰۹۳۳۱۰۸۶۰۳۷
 ۰۹۱۲۱۰۸۶۰۳۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.