راهی مناسب برای درمان زخم بستر

راهی مناسب برای درمان زخم بستر


Rate this post

راهی مناسب برای درمان زخم بستر

راهی مناسب برای درمان زخم بستر که به شما کمک می کند تا به صورت قطعی درمان را انجام دهید و هیچوقت دوباره درگیر این زخم نشوید. ممکن است تا به الان هم از راه های زیادی کمک گرفته باشید و اینکه نتیجه ای حاصل نشده اید که هیچ بدتر هم شده است.

بهتر است از راه هایی که می دانید ممکن است نتیجه ندهد و عفونت و عمق زخم را بیشتر کند ، استفاده کنید و حتما قبل از انجام اقدامی برای درمان زخم با دکترتان مشورت کنید یا اینکه از شخصی که تجربه داشته کمک بگیرید.

برای اینکه بدانید از چه راهی برای درمان زخم بستر استفاده کنید بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهید و اینکه پیشگیری از زخم بستر هم می تواند به درمان زخم بستر کمک بسیار زیادی بکند حتما این نکته را در ذهنتان داشته باشید.

راهی مناسب برای درمان زخم بستر در سطح های مختلف

همانطور که میدانید زخم بستر در مراحل اولیه اش ممکن است خودش را نشان ندهد و همیشه با زجر کشیدن بیمار روبرو شوید و اینکه ندانید چه اتفاقی برای او افتاده است دلیل این عدم اطلاع شما هم این است که بیمار را روزانه بررسی نمی کنید و نقاطی از بدنش که تحت فشار قرار گرفته است را اصلاً بررسی نمی کنید.

اگر روزانه بدن بیمارتان را بررسی نمی کنید نمی توانید به راحتی از زخم بستر ایجاد شده مطلع شوید و راه های درمان را انجام دهید و مطمئناً زمانی متوجه می شوید که زخم بستر عمیق شده است و در مرحله ی عفونت کردن است ، هرچقدر زودتر متوجه ی این زخم زجرآور شوید صد در صد راحت تر میتوانید درمان زخم بستر را انجام دهید.

درمان زخم بستر را در هر مرحله ای که باشد می توان انجام داد ولی به شرطی که رژیم غذایی ، بررسی روزانه ، جا به جا کردن بیمار ، تمیز نگه داشتن زیر بیمار را اصلا فراموش نکنید. اگر این کار ها را انجام دهید به راحتی می توانید درمان زخم بستر را هر چه زودتر انجام دهید.

پیشگیری و درمان زخم بستر راحت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید و آنقدر سخت نیست بنابراین کارهای روتین که برای بیمار انجام دهید را بهتر است فراموش نکنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

از راه های مناسبی که برای درمان زخم بستر می توانید انجام دهید میتوان موارد زیر را نام برد :

– جابجا کردن بیمار هر چند ساعت یکبار طوری که اذیت نشود

– خشک نگه داشتن زیر بیمار ، اصلا نباید بیمار رو تختی‌اش خیس یا کثیف باشد چراکه باعث عفونت کردن زخم می شود.

– هر زمان که متوجه زخم بستر شدید حتما برای درمان آن اقدام کنید.

– از رژیم غذایی مناسبی پیروی کنید.

مطالب پیشنهادی :

درمان زخم دیابت نقاط مختلف بدن

درمان زخم بستر در زمان مناسب

راهی مناسب برای درمان زخم بستر - پماد کیمیا

درمان زخم بستر را به تعویق نیندازید!

اگر درمان زخم بستر را تعویق بیندازید ، منجر به مرگ بیمار خواهید شد. چراکه وقتی زخم بستر پیشرفت کند و استخوان محل زخم شده برسد صد در صد نمی توان به راحتی درمان را انجام داد و عفونت شدیدی که زخم کرده است منجر به مرگ او می شود.

پس بهتر است هر زمان که متوجه زخم بستر شدید حتما برای درمان آن اقدام کنید. اگر دیر متوجه شدید و عفونت کرده بود اشکالی ندارد ، همان لحظه شروع به درمان زخم بستر با پماد کیمیا کنید. پماد کیمیا زخم بستر در هر سطحی که باشد را به راحتی درمان می کند و لازم نیست نگرانی در این زمینه داشته باشید که ای وای دیگر درمانی نمی توان انجام داد و بیمار را به حال خودش رها کنید.

اولاً که هر روز بدن بیمار و نقاطی که بیشتر تحت فشار است را بررسی کنید ، اگر این کار را هر روز یا هر چند ساعت یکبار انجام دهید می توانید به راحتی متوجه شوید که بیمار دچار زخم بستر شده است یا نه ، که بتوانید برای درمان آن اقداماتی انجام دهید ، هرچقدر اقدامات شما برای درمان زخم بستر بیمار سریعتر باشد میتوانید نتیجه ای که میخواهید را سریعتر هم دریافت کنید.  پس این نکته را جدی بگیرید و درمان زخم بستر را به هیچ وجه به تعویق نیندازید.

مراقبت از پوست به درمان و پیشگیری از زخم بستر کمک می کند!

اگر راهی برای مراقبت از پوست را انجام دهید به راحتی می توانید هم درمان و هم پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید و اینکه حتی ممکن است دیگر بیمار دچار زخم بستر نشود. راه هایی برای مراقب از پوست شامل موارد زیر می شود :

– پوست را همیشه خشک و تمیز نگه دارید و با پاک کننده ی ملایمی پوست نقطه ای از بدن بیمار که بیشتر تحت فشار است را بشویید و سپس حتما حتما با حوله ای نرم خشک کنید و مطمئن شوید که اصلاً مرطوب نباشد تا عفونت و زخم بستر شدید تر نشود.

– برای محافظت از پوست در برابر مدفوع و ادرار بهتر است که از کرم هایی که مانع از رطوبت شدن پوست می شوند استفاده کنید.

– اگر بیمار شما بی اختیاری ادرار دارد حتما ملافه و لباس او را عوض کنید و اجازه ندهید که لباسش خیس بماند.

– حتما دقت کنید که لباس بیمار و رو تختی اش بدون چروک باشد ، چراکه باعث می شود پوست تحریک شود و زخم بستر ایجاد شود ، حتما به این نکته دقت کنید تا بتوانید پیشگیری از زخم بستر را به راحتی انجام دهید.

– روزانه پوست بیمار را بررسی کنید که اگر با نشانه ای از زخم بستر مواجه شدید برای درمان آن اقدام کنید و اجازه ی تشدید به آن زخم مزاحم را ندهید.

پیشنهاد مطالعه :

درمان زخم دیابت قطعی پا

نکاتی راجع به زخم بستر که باید بدانید!

راهی مناسب برای درمان زخم بستر - پیشگیری از زخم بستر
برای خرید پماد کیمیا و درمان زخم بستر همین حالا اقدام کنید!

اگر بیمار شما دچار زخم بستر شده است و میخواهید هرچه سریعتر درمان را شروع کنید بهتر است تمام اقدامات بالا را حتما انجام دهید به اضافه ی سفارش پماد کیمیا که بهترین پماد برای درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت و درمان زخم بورگر است.

این پماد مکانیسم دارویی فوق العاده ای دارد و باعث می شود شما بتوانید درمان زخم بستر را انجام دهید ، هرچقدر درمان زخم بستر را سریعتر انجام دهید صد در صد طول درمان آن هم کمتر خواهد شد.

برای سفارش پماد کیمیا دو راه وجود دارد که می توانید با انتخاب هر کدام از آن ها پماد کیمیا را تهیه کنید. هم از طریق داروخانه های نزدیک به محل زندگیتان می توانید اقدام کنید هم اینکه به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.