Rate this post

درمان زخم دیابت چگونه است؟

چنانچه جراحتی حتی کوچک در بدن افرادی که دچار بیماری دیابت در هر نوعی باید جدی گرفته شود چون  خطراتی را به دنبال دارد که اگر مداوا نگردد باعث قطع عضو می شود ، برای جلوگیری از قطع عضو میتوان درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا شروع کرد و حتی میتوانید با پماد عسل کیمیا پیشگیری از زخم دیابت را هم انجام دهید.

مراحل زیر را بدقت دنبال کنید تا از بروز عفونت پیشگیری کرده و ترمیم زخم دیابت را تسریع نمایید:

۱- در درمان زخم دیابت سریعاً کار مراقبت از زخم را آغاز کنید.
حتی یک زخم کوچک می تواند عفونی شود. اگر بعد از ایجاد جراحت به باکتری فرصت دهیم که در محل زخم باقی بماند یا بنحوی باعث آلوده شدن زخم گردیم، عفونت می تواند در محل زخم اغاز شود.

محل زخم را زیر آب شیر بگیرید تا چنانچه گرد و خاک یا آلودگی در محل زخم وجود دارد شسته شده و برطرف گردد.

در درمان زخم دیابت از صابون یا پراکسیدئیدروژن یا ید برای شستشوی زخم استفاده نکنید زیرا باعث تحریک جراحت می شود.
۲- در درمان زخم دیابت  به پزشک مراجعه کنید
۳- در درمان زخم دیابت هنگام ترمیم بافت بروی آن فشاری وارد نکنید
برای مثال در درمان زخم دیابت چنانچه زخم در کف پای شما است (غالباً در افراد دیابتی کف پا محل ایجاد پینه و تاول است) کمتر بروی آن فشار وارد کنید این کار باعث می شود ترمیم سریع تر انجام شود.

در درمان زخم دیابت پاها و قوزک پا مناطقی هستند که بسیار مستعد ایجاد زخم های دیابتی می باشند.

زیرا ترمیم زخم در ناحیۀ زیر زانو تفاوت دینامیکی خاصی نسبت به سایر نقاط بدن دارد. این نواحی بسیار مستعد تورم هستند که این تورم از ترمیم زخم ممانعت می کند.

چنانچه شما زخمی بروی بازویتان داشته باشید سعی می کنید آن را زیاد حرکت ندهید اما چنانچه در پاهایتان زخمی ایجاد شود. نمی توانید از حرکت دادن آن اجتناب کنید. غالباً پاهای افراد دیابتی زخم می گردد .

برای درمان زخم دیابت میتوانید با مصرف پماد عسل کیمیا با قیمتی ارزان که در این دوره قیمت داروها سر به فلک کشیده است از قسمت صفحه اصلی سفارش پماد کیمیا خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.