درمان زخم بستر با کم کردن فشار

درمان زخم بستر با کم کردن فشار


Rate this post

درمان زخم بستر با کم کردن فشار

درمان زخم بستر با کم کردن فشار یکی از ابتدایی ترین راه حل ها حساب می شود که اکثراً پرستار های بیمارستان و پرستاری که در خانه حضور دارد باید این کار را به طور مکرر در طی روز انجام دهد تا زخم تشکیل نشود و اگر هم ایجاد شده از پیشروی آن جلوگیری شود.

با از بین بردن فشار طولانی مدت بر نقطه ای از بدن می توان گفت که شما می توانید به راحتی از شرِ زخم بستر خلاص شده و از پیشرفت آن جلوگیری کنید تا بتوانید به راحتی با این زخم مقابله نمایید. این راه بسیار راحت است پس در انجام دادن آن کوتاهی نکنید.

اما در ادامه چگونگی کم کردن فشار در درمان زخم بستر را باهم مشاهده میکنیم که باید آن ها را حتما مطالعه کرده و به ذهنتان بسپارید تا آن ها را انجام دهید که پیشگیری از زخم بستر و درمان را به خوبی برای بیمار انجام دهید اگر هم یادتان می رود آن را یادداشت کنید یا عکس بگیرید.

راه های کم کردن فشار برای درمان زخم بستر

جهت درمان زخم بستر با کم کردن فشار بر روی قسمتی از بدن باید راه های زیر را حتما انجام دهید تا بتوانید نتیجه ی مثبتی بگیرید در کنار این راه ها بهتر است روش درمانی موثری مانند استفاده از پماد مناسب را هم حتما انجام دهید تا به طور کامل زخم از بین برود. در ادامه راه های اشاره شده را به خاطرتان بسپارید و آن را حتما حتما انجام دهید :

جابجایی بیمار :

بیمار را حتما هر چند ساعت یک بار وضعیتش را تغییر دهید چراکه باعث می شود آن در وضعیت مناسب قرار گیرد و نقطه ی تحت فشار کم تر صدمه ببیند و فشار روی آن کاهش یابد. افرادی هم که بر روی صندلی چرخدار نشسته اند جهت تغییر وضعیت بهتر است چند ساعت یک بار دراز بکشند تا نقطه ای که تحت فشار است را از آن حالت خارج کرد خون در تمام نقاط بدن گردش یابد. حتی می توانید از وسایل خاصی جهت جابجایی بیمار استفاده کنید که بدنش بر روی تخت کشیده نشود یا صدمه ای نبیند.

استفاده از وسایل حمایتی :

منظور از وسایل حمایتی چیست؟ منظورمان این است که می توانید از تشک های مواج ، بالشتک ها جهت کمک به بیمار استفاده کنید تا او بتواند در وضعیت مناسبی قرار گیرد و فشار زیادی به محل زخم و نقاط تحت فشار وارد نشود هرچقدر بتوانید در کم کردن فشار به نقطه ای از بدن کاری انجام دهید صد در صد در پیشگیری از زخم بستر و درمان آن موفق خواهید بود.

همچنین بالشتک هایی که دارای آب یا هوا هستند گزینه ی مناسبی جهت کم کردن فشار به محل زخم و تحت فشار خواهد بود تشک های مواج هم به دلیل ظاهری که دارند به بیمار کمک می کند که جریان خونشان در گردش باشد و زخم ایجاد نشود.

البته با استفاده از یک پماد مناسب شما می توانید این عمل را دو برابر در بدن ایجاد کنید البته باید در انتخاب پماد مناسب دقت کنید تا عکس آن برای بیمار اتفاق نیفتد. در ادامه شما را به پماد بسیار مناسبی که موثر است آشنا میکنیم.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

صفر تا صد درمان زخم دیابت قطعی

درمان زخم بستر در سطح‌های مختلف

درمان زخم بستر با کم کردن فشار

پماد کیمیا روشی موثر در درمان و پیشگیری از زخم بستر

پماد کیمیا با توجه به خاصیت درمان فوق العاده مناسبی که دارد می تواند در درمان و پیشگیری از زخم بستر تاثیر بسیار عالی بگذارد. البته با توجه به خاصیت پر اکسید هیدروژن موجود در مواد استفاده شده پماد علاوه بر اینکه خاصیت ضد میکروبی که دارد می توان زخم را به خوبی ترمیم کند همچنین رگهای خونی را تحریک می کند این رگ ها اکسیژن ، مواد غذایی و سلولهایی به اسم فیبروبلاست که باقت جدیدی را ایجاد می کنند به سمت زخم هدایت کرده تا سلولهای عامل رشد را آزاد و سلولهای پوششی را تحریک می کنند و زخم را می بندند.

البته پماد کیمیا به طرز شگفت انگیزی در درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم کورک و انواع زخم های پوستی همچون آلرژی – زخم های پوستی – زخم های عمل زیبایی و .. بسیار موثر است و اکثریت افراد نتیجه ی بسیار خوبی گرفته اند. جهت سفارش پماد کیمیا و شروع به درمان از طریق دکمه های زیر بدون اتلاف وقت اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.