3/5 - (3 امتیاز)

داروی گیاهی برای درمان زخم‌ دیابت

داروی گیاهی درمان زخم جراحی و درمان زخم دیابت داروی موثر بر درمان بر پایه عصاره پنیرک یا سرخ گیاه به همراه بادام تلخ ساخته شده که برای بیماران با زخم دیابتی نیز کاربرد دارد و اثربخشی آن به اثبات رسیده است.

اثر بخشی پماد ساخته شده در ترمیم سریع زخم‌های جراحی و زخم‌هایی که در انتهای دست و پای بیماران دیابتی ایجاد می‌شود بسیار موثر بوده است.

با پماد ساخته شده ازداروی گیاهی برای درمان زخم‌ دیابت دوره زمانی درمان به نصف می‌رسد

درمان زخم دیابت با گیاه پنیرک : در حالت طبیعی درمان این نوع زخم بیش از چهار هفته به طول می‌انجامد تا بتواند ترمیم را کامل کند اما با استفاده از این گیاه و پماد ساخته شده روند درمان به حدود ۱۴ روز می‌رسد.

برای درمان زخم‌ دیابت استفاده از

پماد ساخته شده ازداروی گیاهی برای درمان زخم‌ دیابت که دارای یک پنس جراحی دو منظوره است این پنس دو منظوره به عنوان قیچی و پنس سوزن گیر استفاده می‌شود

 

پماد ساخته شده ازداروی گیاهی برای درمان زخم‌ دیابت دارای یک سرنگ میباشدکه این سرنگ کاملا جدا می‌شود و یک شیت یا قلاف دارد که می‌تواند وارد آن بشود و از برخورد سر سرنگ با دست جلوگیری کند                                                                                                       برخی دیگرازگیاهان دارویی برای درمان زخم دیابت ۱-کلوندی، زمان مصرف این گیاه برای درمان دیابت را بین پنج تا شش ماه است کلوندی با اشاره به اینکه اکثر افرادی که مبتلا به دیابت هستند خون آنها غلیظ می شود  یکی از مهمترین دلیل ترمیم نشدن زخم های دیابتی وجود خون غلیظ است که باید رقیق شود تا امکان ترمیم زخم فراهم شود.دیابت نوع اول ارثی و ژنتیکی است و تعداد مبتلایان این بیماری در کشور بسیار پایین است.

۲-برای درمان زخم دیابت ازیونجه زرد گونه ای از بُنشَن است به رنگ کاه یا زرد مایل به سفید که درون دانه آن زرد است. امروزه این گیاه در آمریکای شمالی، آفریقا و استرالیا هم کشت می شود. در ایران در چراگاه ها و کوهستان ها به ویژه در سبلان می روید.(داروی گیاهی برای درمان زخم‌ دیابت)

این گیاه به صورت یکساله یا دوساله کشت می شود و ارتفاع آن بیش از یک متر می شود. مقاومت نوع گل زرد آن به خشکی بیشتر است، اندام های کوچک تری دارد و بوی آن خیلی خوبی و خوش خوراک است. این گیاه که یک گیاه داروست یکی از مهمترین دلیل ترمیم نشدن زخم های دیابتی وجود خون غلیظ است که باید رقیق شود تا امکان ترمیم زخم فراهم شود.(داروی گیاهی برای درمان زخم‌ دیابت)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.