جلوگیری از عفونت و درمان زخم بورگر

جلوگیری از عفونت و درمان زخم بورگر


Rate this post

جلوگیری از عفونت و درمان زخم بورگر با پماد عسل کیمیا

بورگر بیماری است که باعث انسداد در عروق پا و دست شما میشود.عروق خونی ملتهب میشوند، که باعث کاهش جریان خون و لخته شدن خون بیشتر رگهای خونی را مسدود می کند . بیماری بورگر باعث درد می شود و میتواند به بافت صدمه بزند و در موارد شدید باعث مرگ بافت (گانگرن) میشود.

در بیماری بورگر که نوعی اختلال انسدادی عروق است عدم خون رسانی به بافت، گاها منجر به تحلیل‌ رفتن‌ عضلات‌ و بروز زخم های دردناک روی انگشتان و نوک انگشتان دست و خصوصا پا و نهایتا قانقاریا در پا در اثر فقدان‌ خون رسانی‌ میگردد که در این‌ حالت‌ ممکن است پزشکان ناچار اقدام به قطع عضو نمایند😔

قطع عضو یک دو کلمه ی ناهنجار است که به هر کسی بگویید غم تمام وجودش را میگیرد پس چرا آخه قطع عضو وقتی درمان قطعی و کاملا صد در صدی وجود دارد ؟

قطع عضو تنها چاره برای درمان زخم بورگر نیست ، میتوانید با مصرف پماد عسل کیمیا به این موضوع قطع عضو پایان دهید. درمان زخم بورگر با پماد کیمیا میتوانید بهترین روش باشد.

پماد عسل کیمیا بر اساس تحقیقات چندین ساله دانشمندان بدست آمده است که امتحانش را برای درمان زخم های مختلف مانند درمان زخم دیابت ، درمان زخم بستر ، درمان زخم شقاق ، درمان زخم زرد زخم و … که میتوانید با مراجعه به صفحه ی اصلی انواع زخم های درمان شده توسط پماد عسل کیمیا را مشاهده کنید.

پماد عسل کیمیا بهترین روش  برای جلوگیری از عفونت و درمان زخم بورگر است ، هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید و برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید.

برای درمان هیچ وقت دیر نیست پس زودتر اقدام کنید. 

از قطع عضو با پماد عسل کیمیا بای بای کنین  👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.