بهترین پماد درمان زخم دیابت

بهترین پماد درمان زخم دیابت


3.8/5 - (6 امتیاز)

بهترین پماد درمان زخم دیابت

بهترین پماد درمان زخم دیابت ، شرکت کیمیا سدید دارو موفق به کشف و ابداع یک پماد برای درمان زخم دیابت شده است که در بسیاری از بیماران امتحان شده است و پس از درمان و بهبودی آن به سایر بیماران عرضه شده است.

این پماد دستاورد سالها تحقیق و پژوهش آقای محمد نژادی پیرامون خواص داروئی گیاهان و گیاه درمانی میباشد که در حال حاضر بصورت پماد گیاهی کیمیــا برای درمان و ترمیم انواع زخمها (زخم بستر، دیایت ، بورگر ، سوختگیها و …) عرضه می گردد.

خواص درمانی پماد کیمیا

۱ – درمان کلیه زخمها : بستر، پای دیابتی ، آسیب های ناشی از تروما)
۲ – درمان سوختگیها و جلوگیری از عفونت و سوزش ناشی از آن
۳ – درمان ترک خوردگی پای دیابتیک
۴ – درمان التهاب ناشی از بخیه
۵ – درمان التهاب ناشی از لیزر پوست
۶ – آسیب های ناشی از مواد شوینده
۷ – زخم شقاق و …

پماد عسل کیمیا توانسته از امتحان خود پیروزمندانه بیرون بیاید و بسیاری از بیمارانی که دچار زخم دیابت شدید شده اند را از قطع عضو دور کند.
خواص دارویی که در پماد عسل کیمیا میباشد در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم شقاق موثر است.
این پماد هم خاصیت آنتی باکتریال دارد که از عفونت زخم دیابت شما جلوگیری می کند و همچنین با دبریدمان باعث تشکیل دوباره ی بافت های پوستی میشود.

استفاده از پماد عسل کیمیا میتوانید بهترین راه پیشگیری از زخم دیابت به حساب بیاید ، دیگر نگران و سر در گم یافتن راهی برای جلوگیری از زخم دیابت نباشید میتوانید به راحتی با مصرف پماد کیمیا از زخم دیابت جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید : 

درمان زخم دیابت با روش مناسب 

درمان زخم دیابت حتمی

درمان قطعی زخم دیابت با پماد کیمیا

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید از دو راه این پماد را سفارش دهید : ۱- از طریق سفارش آنلاین -۲- به صورت حضوری که میتوانید به قسمت داروخانه ها مراجعه کنید تا بتوانید نمایندگی های شهر خود را که این پماد را به فروش میرسانند را مشاهده کنید.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.