اهمیت درمان زخم بستر-پماد کیمیا

اهمیت درمان زخم بستر-پماد کیمیا


Rate this post

چرا درمان زخم بستر مهم است؟

اهمیت درمان زخم بستر به قدری بالاست که اگر آن را جدی نگیرید جان بیمار در خطر می افتد و نمیتوانید آنطور که باید از بیمار مراقبت کنید. بعضی از افراد هستند که در اثر همین اموضوع جان خود را از دست می دهند ، زخم بستر به حدی خطرناک است که اگر درمان آن صورت نگیرد به راحتی جان بیمار را در خطر می اندازید و چیزی جزء پشیمانی برای شما نخواهد ماند. برای درمان زخم بستر همین حالا که دارید این مطلب را میخوانید اقدام کنید تا بتوانید جان بیمار را حفظ کنید و آن را از درد و رنجی که میکشد خلاص کنید. برای مطالعه ادامه مطلب حتما همراه ما باشید.

درمان زخم بستر چگونه انجام می شود؟

۵۰۰۰ سال پیش در مصر برای درمان زخم ها و ضد عفونی کردن آن ها از عسل طبیعی استفاده می شد. عسل ماده ای است که برای درمان زخم بستر می تواند مفید واقع شود ولی نمیتوان گفت که درمان صد در صد زخم بستر به حساب می آید و زخم در هر سطحی که باشد با عسل درمان می شود. اگر این فکر را بکنید که عسل هست و درمان قطعی را انجام می دهد سخت در اشتباهید چون عسل نمیتواند جوابگوی سلامت بیمار باشد و گاهی فرد را به کام مرگ می کشاند. امروزه با پیشرفت علم روش های سنتی جای خود را به روش های جدید دادند.

روش جدید برای درمان زخم بستر استفاده از پماد عسل کیمیا است ، پماد عسل کیمیا به دلیل خواص درمانی و مکانیسم دارویی قوی که دارد زخم بستر در هر سطحی که باشد درمان می کند ، اگر نگذارید سطح زخم بستر بیمار افزایش یابد هم به نفع شما خواهد بود هم به نفع بیمار ، بیمار از شر زخم بستر طی دوره ای که باید انجام شود خلاص می شود و شما هم خیالتان بابت اینکه جان بیمار حفظ شده است راحت است.

پماد عسل کیمیا را هر وقت که سفارش دهید غنیمت است

پماد عسل کیمیا را هر وقت که سفارش دهید غنیمت است ، به قول یک ضرب المثل قدیمی : ” ماهی را هر وقت از آب بگیری تازس” شما هم هر وقت که پماد کیمیا را سفارش دهید زخم بستر قابل درمان خواهد بود ولی طول درمان هر سطح از زخم بستر فرق دارد با دو روز استفاده زخم بستری که به آخرین درجه رسیده باشد انجام نمی شود مثل سرماخوردگی که همان اول به دکتر بروید صد در صد در مدت زمان کوتاهی بهبود میابید ولی بگذارید بیماریتان به آخرین درجه برسد و سپس به دکتر بروید صد در صد بهبودتان دو روزه نیست. پس هرچه روزدتر پماد کیمیا را سفارش دهید و مصرف کنید زخم بستر در همان درجه ی اول در مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا می کند.

اهمیت درمان زخم بستر-پیشگیری از زخم بستر-پماد کیمیا

مرحله ی اولیه درمان زخم بستر چیست؟

قبل از اینکه مرحله ی اولیه درمان زخم بستر را بدانید بهتر است اول از همه بدانید در چه نقاطی زخم بستر ایجاد می شود و بعد از آن درمان زخم بستر را انجام دهید ، زخم بستر در نقاطی از جمله : استخوان انتهایی و یا باسن، تیغه های شانه و ستون فقرات ، پشت دست و پا جایی که در روی صندلی استراحت می کند.

برای افرادی که محدود به تخت هستند محل های مشترکی دچار زخم بستر میشوند که به شرح زیر است :

پشت یا دو طرف سر.
حاشیه از گوش.
شانه و یا تیغه های شانه.
هیپ، پایین کمر یا استخوان دنبالچه.
پاشنه، مچ پا و پوست پشت زانو.

حالا که فهمیدید در چه نقاطی از بدن زخم بستر ایجاد می شود می رویم به سراغ درمان اولیه آن که حتما انجام دهید تا از تشدید شدنش جلوگیری کنیم ، اولین کاری که برای درمان زخم بستر باید انجام دهید این است وقتی متوجه شدید هر یکی از این نقاط در حال قرمز شدن است فرد بیمار را جابجا کنید. با این کار ممکن است طی ۲۴ تا ۴۸ ساعته آینده محل مورد نظر بهبود یابد. پس از آن نیز مراقبت بیشتری از بیمار داشته باشید تا دوباره علائم زخم در بیمار ظاهر نشود. درمان زخم بستر در مراحل اولیه نسبتا آسانتر است پس با جابجا کردن بیمار اجازه تشدید شدن به زخم را ندهید.

اهمیت درمان زخم بستر

درمان زخم بستر بستگی به درجه ی زخم دارد !

درمان زخم بستر بستگی به درجه ی زخم دارد که متفاوت است ، راه درمان زخم بستر شامل تغییر منظم موقعیت ، استفاده از تشک ها خاص ، پانسمان برای محافظت از پوست و کاهش فشار استفاده می شود. بنابراین این نتیجه را می گیریم که درمان زخم بستر بستگی به درجه ی زخم دارد. ممکن است با همان جابجا کردن بیمار بتوان به راحتی زخم بستر را درمان کرد ولی بعضی اوقات با جابجا کردن بیمار نمی توان درمان را انجام داد و نیاز به درمان جدی تر مثل جراحی دارد. زخم بستری که در سطح عمیق تر و شدید تری هستند شاید تا چند ماه نیاز به مراقبت داشته باشند. بنابراین درمان زخم بستر هرچقدر که شدید تر شود ، پیچیده تر خواهد شد.

درمان زخم بستر بیمار را در هر سطحی که هست جدی بگیرید تا کار به جاهای باریک تری نکشد ، اول از همه برای درمان زخم بستر باید مراقب سلامت خود باشید یعنی مواد غذایی مناسب مصرف کنید ، خودتان را با کمک فردی هر چند ساعت یک بار نحوه خوابیدن یا نشستنتان را عوض کنید تا دچار زخم بستر نشوید. اگر هم شدید نگران نباشید چون  پماد کیمیا برای کمک به درمان زخم بستر شما عزیزان برساسا چند سال پژوهش ساخته شده است تا درمان قطعی زخم بستر را انجام دهد.

درمان زخم بستر را جدی بگیرید و همین حالا پماد کیمیا را سفارش دهید!

برای اینکه درمان زخم بستر به صورت قطعی و سریعترین روش بهبود پیدا کند می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا به دلیل خواص دارویی موثری که دارد بسیاری از بیمارانی که دچار زخم بستر شدید شده اند را درمان کرده است و آنها از درد زخم بستر رهایی پیدا کرده اند.

پماد کیمیا با مکانیسم دارویی که دارد باعث می شود که درمان زخم بستر سریعتر پیش برود و هیچ نوع برگشتی بعد از بهبود دیده نخواهد شد چون زخم بستر ممکن است بعد از بهبودی کامل دوباره ایجاد شود ولی اگر از پماد کیمیا استفاده کنید هیچ نوع برگشتی را مشاهده نخواهید کرد ، پس برای سفارش پماد کیمیا تا دیر نشده و زخم بستر بدتر نشده است همین حالا اقدام کنید.

این پماد علاوه بر درمان زخم بستر در زمینه های مختلفی از جمله درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم عمل زیبایی و … موثر است.

راه های سفارش پماد کیمیا هم به صورت آنلاین صورت می گیرد هم به صورت حضوری که بعضی داروخانه ها به عنوان نماینده برای فروش پماد کیمیا این پماد موثر درمان زخم بستر اقدام کرده اند ، روی دکمه های زیر همین حالا کلیک کنید تا دیر نشده پماد کیمیا را سفارش دهید ، اگر هم از بوی بد زخم بستر یا شکل آن حالتان بد می شود میتوانید از مراکز پرستاری یک پرستار را برای انجام این کار درخواست کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.