Rate this post

درمان زخم دیابت با عسل درطب سنتی
در اولین تولید پماد برای زخم‌ها و عفونت‌های پوستی اعم از عادی و یا درمان زخم دیابت پمادی به نام پماد التیام تولید شد ه است . البته تفاوت در اورگانیک بودن عسل آن همچنین برخورداری از ۱۵ درصد رویال ژله و ۱۰ درصد بره موم اضافی نسبت سایرمحصولات  بود. در آخرین پژوهش‌های تولیدی بهترین پماد زنده و سلول‌ساز را از مخلوط یک حجم عسل و یک حجم رویال ژله مایع و یک حجم بره موم، به نام پماد عسل برای درمان زخم دیابت به‌دست آوردیم. این پماد قوی‌ترین پمادی است که این مرکز برای مشکلات عفونی و حتی سرطان‌های پوستی و داخلی رحمی و درمان زخم دیابت تاکنون ساخته است.

پماد عسل برای درمان زخم دیابت به علت داشتن ۳۳ درصد رویال ژله و ۳۳ درصد بره موم خالص، سرعت بهبودی در این پماد را به حدی می‌رساند که برای درمان زخم‌ دیابت و زخم‌های بستر، پمادی معجزه‌گر است چه رسد به زخم‌های عفونی و یا عادی روی پوست و یا داخل دهان و حتی در زخم‌های بواسیر معجزه می‌کند.
البته مشکل پماد عسل برای درمان زخم دیابت این است که در بعضی از افراد باعث خارش و سوزش می‌شود که مصرف عسل زرشک از خارش و سوزش آن در موضع می‌کاهد و مصرف آن همراه با ژله رویال خالص و یا عسل یکی در میان و یا به‌گونه‌ای که هرگاه حالت خارش از بین رفت، از پماد عسل برای درمان زخم دیابت استفاده شود می‌تواند بسیار مفید باشد. گاهاً مصرف داخلی باعث جذب مستقیم داخل خون می‌شود و به علت داشتن عناصر سنگینی مانند سرب و غیره دردهایی را در کلیه ایجاد می‌نماید و یا شاید خواب‌آلودگی نیز ایجاد شود. در این صورت باید به‌صورت دوره‌ای مصرف شود و یا اینکه از رویال ژله و یا عسل در هنگام ایجاد عوارض استفاده شود.(درمان زخم دیابت با عسل درطب سنتی)

پماد عسل برای درمان زخم دیابت همان گونه که از اسمش پیداست، سرعت بسیار زیادی در پاک نمودن عفونت‌ها، کیست‌ها و فیبرم‌های رحمی و حتی سرطان را در رحم دارد. برای بهبودی کامل و رفع این مشکل‌ها مصرف خوراکی عسل سنجد و کردستان در طول درمان مناسب و شاید الزامی باشد زیرا که تنظیم ترشحات هورمون‌های زنانگی و رفع مشکلات عصبی توسط این دو فرآورده همراه با ضد عفونی نمودن محل انجام می‌پذیرد. برای مصرف پماد عسل برای درمان زخم دیابت باید یک دوره ۷ روزه را در نظر گرفت و با تکرار آن در شرایطی که هیچ‌گونه عارضه‌ای نداشته باشد، درمان را تا دو الی سه دوره ادامه داد.(درمان زخم دیابت با عسل درطب سنتی)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.