درمان زخم بستر پا-پماد کیمیا

درمان زخم بستر پا-پماد کیمیا


Rate this post

پمادی برای درمان زخم بستر وجود دارد ؟

پمادی برای درمان زخم بستر وجود دارد ؟ ، آیا درمان زخم بستر راه و چاره ای دارد ؟ تنها چاره ی درمان زخم بستر قطع عضو است ؟

تمام این سوالات در ذهن افرادیست که دچار زخم بستر شده اند و یا بیماری در خانه دارند که به این زخم دچار شده ، اما راه درمان آن را نمیدانند ، همیشه دنبال یک راه درمان هستند در اینترنت ممکن است مطالب زیادی خوانده باشید ، اما راه درمان مناسبی پیدا نکرده باشید بهتر است با من همراه باشید تا راه درمان زخم بستر به صورت قطعی را به شما عزیزان معرفی کنم.

مطلب پیشنهادی : مراقبت از بیمار زخم بستر سالمند

درمان زخم بستر قطعی - پماد کیمیا

چرا زخم بستر ایجاد می شود ؟

فشار مداوم روی پوست، عروق خونی را تنگ می‌کند. این عروق مسئولیت تامین مواد مغذی و اکسیژن را به پوست بر عهده دارند. هنگامی که پوست به مدت طولانی بدون خون است، بافت خواهد مرد، و همین باعث ایجاد زخم بستر می‌شود. زخم بستر یک بیماری شایع پوستی است که برخی از بیماران باید با آ‌ن دست و پنجه نرم كنند.

زخم بستر، بیشتر درجا‌هایی از بدن رخ میدهد که فشار بیشتری را تحمل میکند. شایعترین نقاط، لگن، ستون فقرات، قسمت پایینی کمر، شانه و آرنج است. زخم بستر، با فشار شدید بر یک نقطه ایجاد نمیشود بلکه در زمان طولانی و با فشار مداوم میتواند براحتی ایجاد شود.

عوامل خطر و ایجادکننده زخم بستر در سنین بالاتر به علت کاهش بافت چربی و نازک شدن پوست، بیشتر دیده میشود، سوء تغذیه، به ویژه کمبود ویتامین E، D، کلسیم و روی و به طور کلی، کاهش دریافت پروتئین‌ها می‌تواند خطر جدی برای ایجاد زخم بستر باشد.

تحقیقات نشان میدهد که سطح پایین پروتئین خون (آلبومین) اغلب با ایجاد زخم بستر همراه است. علاوه بر این زمانی که بیماری های دیگری نیز وجود دارند، بدن به افزایش مصرف پروتئین نیاز دارد.

مطلب بیشتر :  درمان قطعی و فوری زخم بستر

پمادی برای درمان زخم بستر وجود دارد ؟

راه درمان زخم بستر چیست ؟

درمان زخم بستر راه های مختلفی دارد که با یک سرچ در گوگل راه های درمان زخم بستر را برای شما می آورد ، سپس شما به این فکر فرو میروید که چه نوع درمان زخم بستر واقع جوابگوی بیمار شما یا خود شماست ، پس بهتر است از یک راه درمان زخم بستر استفاده کنید که بیماران دیگر از آن نتیجه گرفته باشند.

اولین راه های درمان زخم بستر که در اکثریت سایت های پزشکی مشاهده میکنید این است که بیمار را هر چند دقیقه یک بار جابه جا کنید تا نقاطی که هوا رد و بدل نمیشود ، هوای نداشته را جبران کند ، ولی این راه نمیتواند به درمان آن کمک چندانی کند پس بهتر است دنبال یک راه اساسی برای آن بگردیم .

برای درمان زخم بستر بهترین راه این است که از پماد کیمیا استفاده کنید ، پماد کیمیا با خاصیت دارویی که داخلش دارد باعث می شود درمان به صورت قطعی انجام شود ، راه درمان زخم بستر با پماد کیمیا بیماران زیادی را به بهبودی کامل رسانده است ، پس به درمان زخم بستر با پماد کیمیا اطمینان کنید مطمئنا شمایی که مخاطب این پست هستید راه های زیادی را امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتید زخم بستر هر روز بدتر از دیروز می شود ، بیمارتان بیشتر درد می کشد ، پس این همه اذیت شدن خودتان و بیمارتان را تمام کنید از پماد کیمیا استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : درمان زخم بستر بدون دانستن سطح آن 

درمان زخم بستر فوری - پماد کیمیا

قطع عضو تنها راه درمان زخم بستر است ؟

نه ، قطع عضو فقط راه درمان زخم بستر نیست . این راه  را بیشتر دکتر ها که راه درمان زخم بستر را نمیدانند و با تجویز دارو و پماد خوب نشده است پیشنهاد می کنند. پس نمیتوان گفت که تنها راه درمان زخم بستر قطع عضو است دیگر آن قدر علم پزشکی پیشرفت کرده است که قطع عضو تنها راه آن مثل قدیما نباشد.

پماد کیمیا همانطور که در بالا اشاره کردم میتوانید درمان زخم بستر قطعی را به سرانجام برسانید ، زخم بستر هرچقدر عمیق تر باشد پروسه درمان هم طولانی تر خواهد شد ، پس بعد از دو روز مصرف نگویید دیگر نتیجه نمیدهد پس مصرف را کنار بگذارید ، بهتر است یک نگاهی هم به سطح زخم بستر بکنید بعد این حرف را بزنید ، صد در صد هر بیماری که دچار آن می شوید حتی سرماخوردگی اگر شدید باشد پروسه ی درمان آن طولانی تر می شود پس این نکته را دقت کنید که بعد از دو روز مصرف از پماد کیمیا آن را کنار نگذارید استفاده ی مداوم کنید تا کاملا بهبود زخم بستر کامل شود.

مطلب بیشتر : راه های درمان زخم بستر را میدانید ؟

چه پمادی برای درمان زخم بستر مفید است ؟

پماد کیمیا به علت مکانیسم خاصی که داخلش دارد برای پیشگیری از زخم بستر ، درمان زخم بستر مفید واقع شده است و بیتشر بیماران از مصرف این پماد جواب گرفته اند. بیمارانی که این پماد را مصرف کرده اند زخم بستر در سطح های عمیقی داشته ولی با مصرف مداوم این پماد توانسته اند بهبودی کامل پیدا کنند و از درد و رنج خلاصی یابند.

پماد کیمیا توانسته بسیاری از بیماران را از قطع عضو نجات دهد ، پس استفاده از پماد کیمیا را دست کم نگیرید برای درمان زخم بستر هرچه سریعتر اقدام کنید تا زجر و درد بیمارتان به اتمام برسد. اگر هم بیمارتان هنوز خوشبختانه دچار زخم بستر نشده است حتما ازاین پماد برای پیشگیری از زخم بستر استفاده کنید تا دیگر دچار زخم بستر نشود.

درمان زخم بستر پا قطعی - پماد کیمیا

سفارش پماد کیمیا برای درمان زخم بستر 

سفارش پماد کیمیا دو راه دارد : ۱- سفارش به صورت آنلاین -۲-خرید به صورت حضوری پماد کیمیا از داروخانه هایی که این پماد را به فروش میرسانند.

از طریق لینک های زیر شما میتوانید مستقیما پماد کیمیا را سفارش دهید و به درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم شقاق ، درمان زرد زخم و … کمک کنید هر چه سریعتر برای خرید و سفارش پماد کیمیا اقدام کنید .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.