علائم زخم بورگر

علائم زخم بورگر


Rate this post

علائم زخم بورگر چیست ؟

 

 علائم بیماری بورگر:

از نشانه های ظاهری بیماری بورگر میتوان به درد مداوم در روی پا یا ساق پا، تغییر رنگ بافت به صورت آبی شدن، احساس گرمی و گزگز کردن پا ها به هنگام قرار گرفتن در معرض سرما نام برد ، در سرما، رگ‌ های‌ خونی‌ منقبض‌ شده‌ و خونرسانی به‌ انتهای‌ اندامها به خوبی صورت نمیگیرد.

در بیماری بورگر که نوعی اختلال انسدادی عروق است عدم خون رسانی به بافت، گاهی منجر به تحلیل‌ رفتن‌ عضلات‌ و بروز زخم های بورگر روی انگشتان و نوک انگشتان دست و خصوصا پا و نهایتا قانقاریا در پا در اثر فقدان‌ خون رسانی‌ میگردد که در این‌ حالت‌ ممکن است پزشکان بی تجربه تصمیم به قطع عضو کنند.

بیماری بورگر شریان را متورم کرده و لخته شدن خون در رگ های خونی آغاز میشود. این جریان طبیعی خون را محدود و به طور کامل از طریق بافت ها از گردش خون جلوگیری میکند.
در اين بيماری چون عروق بسته می شود، خونرسانی به اندامها مختل شده و فرد قدرت انجام كار ها مثل گذشته را ندارد. بورگر به طور متناوب میتواند قسمتی از ورید های سطحی بدن را درگير كند و از يک قسمت به قسمت ديگر برود به همين دليل ترومبوفلبيت سطحی مهاجر ناميده می شود.

عوارض‌ احتمالی‌ بیماری بورگر :

ایجاد زخم در امتداد انگشت ها

ضعف در عضلات

برای درمان زخم بورگر میتوانید از بهترین پماد ، یعنی پمد عسل کیمیا استفاده کنید تا به بهبود زخم بورگر که ایجاد شده است کمک کنید. برای سفارش و خرید پماد عسل کیمیا با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا متخصصان کیمیا سدید دارو شما را در این زمینه راهنمایی کنند . کافیست با راه های ارتباطی که در انتهای صفحه وجود دارد در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.