راه های پیشگیری از زخم دیابت در پا

راه های پیشگیری از زخم دیابت در پا


Rate this post

راه های پیشگیری از زخم دیابت در پا

راه های پیشگیری از زخم دیابت در پا را میتوانید در مطلب ذکر شده مطالعه کنید و از پماد عسل کیمیا میتوانید برای پیشگیری استفاده کنید ، پماد عسل کیمیا میتوانید برای افرادی که هنوز دچار زخم دیابت نشده اند گزینه ی مناسبی باشد تا درگیر زخم دیابت نشوند.

فرد مبتلا به دیابت برای مراقبت از پا باید به چه نکاتی توجه کند ؟

مراقبت پا: مرطوب نگه داشتن پا و محیط زخم به وسیله ی پماد عسل کیمیا

کنترل قند خون: یکی از عوامل ایجاد زخم‌های دیابتی، بالا بودن قند خون است. بالا بودن قند خون ایمنی را کاهش می‌دهد و بهبودی زخم را به تأخیر می‌اندازد. کنترل قند خون چه به صورت تجویز دارویی و چه به صورت غذایی و همچنین تجویز انسولین به صورت کوتاه مدت زخم را بهبود می‌بخشد و قند اولیه را کنترل می‌کند.

اکسیژن رسانی : مرطوب نگه داشتن پا به وسیله ی پماد عسل کیمیا

از عملکرد مهم پماد کیمیا زمینه ساز اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون می باشد که باعث ترمیم بافت های آسیب دیده به واسطه ی تحریک رگ زایی می گردد.

 

نحوه استفاده از پماد عسل کیمیا

✍️ نحوه و مقدار مصرف پماد کیمیا [ دردرمان زخم دیابت ]
🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده و درمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا به همان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

برای سفارش آنلاین پماد عسل کیمیا میتوانید به صفحه ی اصلی سایت قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و برای دیدن نمونه های درمانی زخم دیابت میتوانید به صفحه ی درمان زخم دیابت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.