درمان عفونت زخم دیابت

درمان عفونت زخم دیابت


Rate this post

درمان عفونت زخم دیابت

درمان عفونت زخم دیابت را نمی دانید ؟ عفونت زخم دیابت نتیجه جدی نگرفتن درمان زخم دیابت است که می تواند منجر به قطع عضو شود پس چرا درمان زخم دیابت را جدی نمی گیرید که مجبور به قطع عضو شوید ؟ یک نکته دیگر هم این است که بعد از قطع عضو هم به طور کامل زخم دیابت درمان نخواهد شد و بعد از مدتی دوباره تشدید پیدا می کند و روز از نو روزی از نو. پس با من همراه باشید تا برای درمان زخم دیابت و عفونتی که با کم کاری خودتان پیش آمده راهی به شما بگویم.

چرا زخم دیابت عفونت می کند ؟

تمامی بیماران دیابتی با پشت گوش انداختن درمان زخم دیابت منجر به عفونت زخم دیابتی خواهند شد که شایع ترین موارد در زخم دیابت است و عفونت معمولا در سطح آخر زخم دیابت پیش می آید که عفونت زخم دیابت اصولا سه درجه دارد که شامل موارد زیر می شود :

عفونت زخم که تحت عنوان عفونت موضعی نامیده شده و شامل سلولیت کمتر از ۲ سانتی متر از سطح زخم می باشد.
عفونت منتشر شونده که بیش از ۲ سانتی متر از سطح زخم را فرا گرفته و تحت عنوان عفونت منتشر شونده نامیده می شود.
عفونت بافت عمقی که تحت عنوان عفونت حاد عمیق نامیده می شود.

علایم و نشانه های عفونت ممکن است جزئی باشد، با این حال به سرعت عفونت تشدید پیدا می کند طوریکه بعد از چند روز شاهد تخریب و مرگ سلولی و بافت می شوید و هیچ امیدی به مداخله و بهبودی آن وجود نخواهد داشت اما نا امید نباشید راهی پیش پای شما خواهم گذاشت که تمام مراحل درمان را به سرعت پیش ببرید و از شر زخم دیابت و عفونت آن خلاص شوید.

مطالب پیشنهادی : 

عوامل کندی درمان زخم دیابت 

درجه بندی زخم های دیابتی

درمان زخم دیابت طبیعی در خانه 

درمان عفونت زخم دیابت با پماد کیمیا

راه پیشگیری از زخم دیابت و عفونت آن 

پیشگیری از زخم دیابت و جلوگیری از عفونت را می توان با موارد زیر به سرانجام رساند :

حمام کردن پا

ضدعفونی کردن پوست در برابر زخم

زخم را با عوض کردن مکرر پانسمان خشک نگهدارید

مصرف ویتامین های مغذی

تغذیه مناسب

مصرف به موقع داروهای قند که دکتر قندتان تجویز کرده است

استفاده از پماد کیمیا

اگر موارد بالا را رعایت کنید حتما می توانید از تشدید عفونت زخم دیابت خود جلوگیری کرده و اینکه می توانید به بهبود سریعتر آن کمک کنید اگر برایتان مهم است که یک عضو از بدنتان را از دست ندهید بهتر است موارد بالا را رعایت کنید.

استفاده از پماد کیمیا می تواند موثرترین راه برای شما باشد تا بتوانید به راحتی درمان زخم دیابت را انجام داده و از عفونت آن جلوگیری کنید.

مکانیسم دارویی که داخل این پماد قرار گرفته است از عفونت جلوگیری خواهد کرد و به درمان زخم دیابت کمک بزرگی می کند و لازم نیست دیگر نگران قطع عضو باشید.

عفونت موضعی زخم دیابت چگونه است ؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم عفونت زخم دیابت به سه دسته تقسیم می شد که عفونت موضعی هم یکی از آن سه دسته بود این عفونت به شعاع دو سانتی متری روی زخم دیابت ایجاد می شود که دارای علائم از بین رفتن بافت ، قرمزی بیش از حد ، درد و ناتوانی در حرکت (زخم دیابت در پا ایجاد شده است ) می باشد. این علائم از نظر شما ممکن است جزئی به نظر برسد اما یک هشدار بزرگ برای تشدید عفونت و درد بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر است در تمام بیماریان دیابتی به خصوص کسانی که دچار جراحت پوستی می شوند به دقت پوست را مورد بررسی قرار دهید.

از دیگر علائم عفونت موضعی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• رنگ زخم از حالت صورتی طبیعی به زردی و یا خاکستری تغییر یافته و مرطوب می شود.
بهبود زخم دیابت متوقف می گردد.
• بوی نامطبوعی از زخم متساعد می شود.
• زخم دردناک می گردد.
• در زخم حفره هایی ایجاد می شود.
• لبه های زخم تحلیل می یابد.
• استخوان و تاندون نمایان می گردد.

مطالب پر بازدید : 

دلیل درمان زخم بستر به موقع چیست؟

درمان زخم دیابت به صورت قطعی

علت درد پا و درمان زخم دیابت 

درمان عفونت زخم دیابت و پیشگیری - پماد کیمیا

چه مشکلاتی بعد از عدم درمان زخم دیابت و عفونت پیش می آید ؟

عفونت های پا دیابتی یک مشکل مکرر برای افرادی است که درمان زخم دیابت را پشت گوش می اندازند و ۵۰ درصد از بیماران دیابتی که به عفونت زخم دیابت مبتلا شده اند در طی ۵ می میرند البته اگر درمان زخم دیابت را انجام دهند و سریعاً از عفونت آن جلوگیری کنند هیچ مرگ و میر و قطع عضوی رخ نمی دهد اگر می خواهید در کنار خانواده تان سلامت زندگی کنید پیشگیری های لازم برای بالا نرفتن قند خون سپس عکس العمل سریع برای درمان زخم دیابت و جلوگیری از عفونت را انجام دهید.

بیش از نیمی مردم هستند که با نادیده گرفتن درمان زخم دیابت یک عضو از بدن خود را از دست می دهند که همین امر سبب حال بد آن ها و افسردگی می شود بهتر است با درمان سریع و پیشگیری از زخم دیابت از این اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.

درمان زخم دیابت و عفونت شدید با پماد کیمیا 

پماد کیمیا می تواند در روند درمان زخم دیابت موثر واقع شود و این کار را تسریع بخشد و همچنین از عفونت زخم دیابت جلوگیری می کند ، با استفاده از پماد کیمیا بسیاری از بیماران دیابتی از شر زخم دیابت خلاص شده اند. در متن بالا ذکر کرده ام که زخم دیابت ممکن است بعد از درمان دوباره ایجاد شود ولی با مصرف پماد کیمیا دیگر زخم دیابت بر نمی گردد و شما می توانید برای همیشه با آن خداحافظی کنید.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم دیابت در درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم شقاق و … بسیار موثر است.

برای سفارش پماد کیمیا میتوانید از دو راه اقدام نمایید یکی به صورت آنلاین و دیگری به صورت حضوری است که می توانید به داروخانه هایی که نمایندگی فروش پماد کیمیا را قبول کرده اند مراجعه نمایید و برای خرید پماد کیمیا اقدام کنید.

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.