درمان زخم دیابت در خانه

درمان زخم دیابت در خانه


Rate this post

درمان زخم دیابت را در خانه انجام دهید

درمان زخم دیابت طبیعی در خانه راه های مختلفی دارد که امروز به بررسی آنها میپردازیم تا بتوانید نتیجه بگیرید که بهترین راه برای درمان زخم دیابت شما چیست که بتوانید درمان را انجام داده و از قطع عضو رهایی پیدا کنید بهتر است کسانی که به بیماری دیابت دچار هستند حتی اگر یک زخم کوچک هم در سطح پوستشان هست را جدی بگیرند مخصوصا در نقاطی مثل بین انگشتان پا ، روی پا ، کف پا . بیشتر افراد دیابتی هستند وقتیکه دچار زخم دیابت می شوند متوجه آن نمیشوند و بعد از مدتی که زخم تشدید پیدا میکند تازه میفهمند که دچار زخم دیابت شده اند بهتر است افرادی که بیماری دیابت دارند بهتر است پای خود را هر روز چک کنند. با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر راجع به درمان زخم دیابت صحبت کنیم.

دلایل شایع بودن زخم دیابت چیست؟

-جریان خون ضعیف

-قند خون بالا(هیپرگلیسمی)

-آسیب عصبی

-پای زخمی و یا مجروح شده

-گردش خون ضعیف یکی از بیماری های عروقی است که در آن خون به طور موثر به پا نمیرسد.

-جریان خون ضعیف  میتواند باعث دشوار تر شدن درمان زخم دیابت شود.

-سطح قند خون بالا، نیز میتواند روند درمان زخم دیابت عفونی پا را کاهش دهد بنابراین مدیریت قند خون، حیاتی است.

-آسیب عصبی، یک اثر طولانی مدت است که حتی میتواند منجر به از دست دادن احساس در پای شما شود .

-پوست خشک، در دیابت شایع است پس پای شما ممکن است بیشتر در معرض ترک خوردن باشدو ممکن است پینه و میخچه و زخم و خونریزی رخ دهد.

مطالب پیشنهادی : 

چگونه زخم دیابت را از بین ببریم؟

روند درمان زخم دیابت با پماد کیمیا

درمان نوین زخم دیابت با روش قطعی

درمان زخم دیابت طبیعی در خانه-پماد کیمیا

دلایل ایجاد زخم دیابت در ناحیه پا چیست؟

همه افراد مبتلا به دیابت در معرض خطر زخم های پا هستند ، که میتواند علل های مختلفی داشته باشد برخی عوامل میتواند خطر زخم دیابت پا را افزایش دهد ، شامل :

-کفش هایی با کیفیت پایین

-بهداشت ضعیف

-اصلاح نادرست ناخن پا

-مصرف الکل

-بیماری چشم، از دیابت

-بیماری قلبی

-بیماری کلیوی

-چاقی

-مصرف دخانیات

-زخم های پای دیابتی ،در مردان مسن نیز بیشتر است.

درمان زخم دیابت را در خانه انجام دهید

درمان زخم دیابت قطعی در خانه 

هنگامی که دچار زخم دیابت شدید به دنبال راهی میگردید که درمان زخم دیابت را انجام دهید پس اول از همه به پزشک خود مراجعه میکنید او با دانش پزشکی که دارد ممکن است دستور قطع عضو یا جراحی را به شما بدهد یا موارد دیگر اما شما ممکن است از جراحی بترسید یا دوست نداشته باشید که یک عضور از بدنتان را از دست بدهید پس تنهای راه این است که درمان های خانگی را پیش بگیرید.

درمان زخم دیابت در خانه هم مثل استفاده از آلوئه ورا ، روغن نارگیل ، عسل می تواند موثر واقع شود اما ممکن است سطح زخم دیابت شما به حدی باشد که این موارد توانایی بهبود زخم دیابت شما را نداشته باشند ، پس بهتر است راهی را برای درمان زخم دیابت انتخاب کنید که به صورت قطعی و بدون بازگشت انجام دهد و شما را از درد زخم دیابت رهایی دهد.

بهترین راه درمان زخم دیابت در خانه آن هم به صورت قطعی استفاده از پماد کیمیا است. پماد کیمیا به علت خواص دارویی که دارد باعث می شود که درمان زخم دیابت به صورت قطعی و بدون هیچ بازگشت دوباره ای انجام گیرد مکانیسم پماد کیمیا طوری است که باعث خونرسانی ، جلوگیری از عفونت زخم دیابت ، ایجاد رطوبت و جلوگیری از خشک شدن ناحیه درگیر شده ، جلوگیری از تاول زدن و.. تمام مواردی که ذکر شد بخش کوچکی از مکانیسم پماد کیمیا است ، این پماد به صورت معجزه آسایی سبب درمان زخم دیابت ، درمان زخم بستر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم شقاق ، درمان زخم بخیه های عمل زیبایی ، درمان زخم گاز گرفتگی سگ ، درمان زخم بورگر و … می شود.

مطالب پر بازدید : 

درمان زخم دیابت به صورت قطعی

راه درمان و پیشگیری از زخم بستر

علت درد پا و درمان زخم دیابت 

درمان زخم دیابت طبیعی در خانه

درمان زخم دیابت با پماد کیمیا 

🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

توجه توجه 

بعد از اینکه پماد کیمیا را روی زخم قرار دادید و پانسمان کردید باید بعد از ۲۴ ساعت اقدام به تعویض پانسمان کنید و موادی که از زخم خارج می شود و حالت لزج مانند دارد را کاملا پاک کنید به طوری که زخم کاملا تمیز شود و دوباره پماد کیمیا را روی سطح زخم بمالید و پانسمان کنید.

اگر نمیتوانید خودتان این کار را برای بیمارتان انجام دهید میتوانید به بخش مراکز پرستاری مراجعه نمایید با کلیک بر روی دکمه ی زیر میتوانید پرستار هایی که این کار را انجام میدهند را ببینید و با آنها تماس بگیرید.

پماد کیمیا را همین حالا سفارش دهید 

برای درمان زخم دیابت طبیعی در خانه میتوانید برای سفارش پماد کیمیا همین حالا اقدام کنید ، پماد کیمیا میتوانید به سرعت زخم دیابت را بهبود ببخشد و اگر دچار زخم دیابت نشده اید میتوانید برای پیشگیری از زخم دیابت از پماد کیمیا استفاده نمایید.

برای سفارش پماد کیمیا میتوانید از دو راه اقدام نمایید یکی به صورت آنلاین ودیگری به صورت حضوری است که میتوانید به داروخانه هایی که نمایندگی فروش پماد کیمیا را قبول کرده اند مراجعه نمایید و برای خرید پماد کیمیا اقدام کنید.

1 دیدگاه

  • من خودم همیشه انقدر وسواس دارم سر دیابتم همش دنبال اینجور راه ها می گشتم! ممنون بخاطر مطلبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.