درمان زخم دیابتی پا با پماد عسل کیمیا

درمان زخم دیابتی پا با پماد عسل کیمیا


Rate this post

بهترین راه درمان زخم دیابت در ناحیه پا  با پماد عسل کیمیا

متخصصان طب اسلامی-ایرانی (سنتی)، می‌توانند شدیدترین درمان زخم‌ دیابت را به راحتی درمان کنند. این در حالی است که در طب مدرن که توسط دانشگاه‌های غربی به ایران صادر می‌شود برای خلاص شدن از این زخم‌ها باید پای بیمار را قطع کرد.(درمان زخم دیابت در ناحیه پا)

زخم پای دیابتی یکی از عوارض قابل توجه دیابت است. حدود ۱۵ درصد مبتلایان به دیابت گرفتار زخم پای دیابتی می‌شوند و حدود ۸۴ درصد موارد قطع قسمت انتهایی پا را تشکیل می‌دهد. در طی ۲۰ سال اخیر افزایش مرگ و میر ناشی از دیابت بیشتر ناشی از عوارض عروقی دیابت بوده است که شامل درگیری عروق ریز مانند درگیری‌های کلیه و رتینوپاتی (شبکیه چشم) و درگیری عروق بزرگ شامل عروق انتهای اندام تحتانی که به دنبال آن اختلال در فرایند ترمیم زخم رخ می‌دهد.(درمان زخم دیابت در ناحیه پا)

مراحل درمان زخم‌ دیابت در طب سنتی

جهت درمان بیماری دیابت در مرحله اول اصلاحِ کبد، پانکراس و سیستم گوارش لازم و ضروری است.(درمان زخم دیابت در ناحیه پا)

برای اصلاح کبد، پانکراس و سیستم گوارش بیمار پرهیزات معمول غذایی مانند: پرهیز از مصرف برنج، سیب زمینی، ماکارونی، قند و شکر، تمامی شیرینی ­جات، نوشابه، نان زیاد، موز و غذاهای ممنوعه صورت گرفته و بیمار با کمک مسهل، وادار به اجابت مزاج به تعداد حداقل سه تا چهار بار در طول روز می‌گردد، تا دستگاه گوارش از سموم جمع شده در روده پاک‌سازی شود.

جهت کاهش قند خون و اصلاح مزاج عارضی بیماران، دمنوش دیابت و یک کپسول گیاهی در رژیم غذایی ۱۵روز اول درمان دیابت به بیمار تجویز می‌گردد. قند خون بیمار در عرض یک هفته با انجام این رژیم غذایی و دارویی کاهش قابل ­توجهی می‌یابد.(درمان زخم دیابت در ناحیه پا)

درمان زخم دیابت پا با پماد عسل کیمیا

برای درمان زخم دیابت روش های سنتی و طب سنتی جوابگو نیست . با پماد عسل کیمیا میتوانید به صورت قطعی و صد در صد درمان زخم دیابت را شروع کنید ، پماد عسل کیمیا را میتوانید از قسمت سفارش پماد کیمیا خریداری کنید.

 

2 دیدگاه ها

  • با سلام خدمت شما اینها که نوشته اید درست من کارگر مغازه ساندویچی هستم و همیشه سر پا و انگشت سوم پای راستم زخم شده و هر کجا هم میروم میگویند باید فشار روی پایت نیاوری که همچین چیزی ممکن نیست لطفا راه چاره ای برایم بنویسید با تشکر از همه دوستان

    • سلام دوست عزیز پماد کیمیا رو میتونید برای پیشگیری از زخم شدن هم استفاده کنید بهتره روزانه بعد از شستشوی کامل پاتون با پماد کیمیا پاتون رو ماساژ بدین با توجه به عملکرد پماد در جهت بهبود خونرسانی به بافت و باز کردن رگ ها از زخم شدن پاتون جلوگیری میکنه. برای بهبود زخم هم در صورتی که پاتون زخم شده بهتره اول روی زخم رو با گاز استریل تمیز کنید و بعد پماد رو روی زخم بمالید و زخم رو ببندید روزانه دو تا سه بار اینکارو انجام بدین زخم بهیود پیدا میکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.