درمان زخم بورگر افراد سیگاری

درمان زخم بورگر افراد سیگاری


Rate this post

درمان زخم بورگر افراد سیگاری

همانطور که می دانید زخم بورگر در اثر مصرف بیش از اندازه سیگار به وجود می آید که برای درمان زخم بورگر افراد سیگاری راه قطعی وجود ندارد. اما امروز در این مطلب به شما یک راه درمان زخم بورگر پیشنهاد میکنیم تا آخر عمر از این زخم رهایی یابید حتی اگر نتوانید سیگار را هم ترک کنید بازهم با پیش گرفتن این روش می توانید درمان زخم بورگر را انجام دهید. پس با ما همراه باشید تا بفهمید راه درمان زخم بورگر به صورت قطعی و بدون بازگشت چیست؟

علت ایجاد زخم بوگر را میدانید؟

سیگار دلیل اصلی ایجاد بیماری بورگر و زخم بورگر در افراد سیگاری است. در این بیماری شریان و رگ های خونی کوچک (مویرگ ها) به علت ایجاد تصلب شرایین مسدود می شوند. انسداد رگها باعث می شود خون رسانی به بافت ها به درستی انجام نشود و حتی در این رگ ها لخته خون ایجاد شود. این اتفاق بیشتر در بافت اندام انتهایی بدن مثل انگشتان دست و پا رخ می دهد.

علائم ایجاد زخم بورگر چیست؟

از علائم ظاهری زخم بورگر می توان به درد متناوب در روی پا یا ساق پا، تغییر رنگ بافت به صورت آبی شدن، احساس گرمی و گزگز کردن پاها به هنگام قرار گرفتن در معرض سرما نام برد  در سرما، رگ‌های‌ خونی‌ منقبض‌ شده‌ و خون رسانی به‌ انتهای‌ اندام‌ها به خوبی صورت نمی گیرد  و این حالت در افراد سیگاری به علت اسپاسم و تصلب شرایین ایجاده شده  در اثر نیکوتین تشدید می یابد.

در بیماری بورگر که نوعی اختلال انسدادی عروق است عدم خون رسانی به بافت، گاها  منجر به تحلیل‌ رفتن‌ عضلات‌ و بروز زخم بورگر دردناک روی انگشتان و نوک انگشتان دست و خصوصا  پا و نهایتا  قانقاریا در پا در اثر فقدان‌ خون رسانی‌ می گردد که در این‌ حالت‌ ممکن است پزشکان اقدام به قطع عضو نمایند اما راه درمان زخم بورگر قطع عضو نیست.

همانطور که اشاره شد سیگار کشیدن‌ یک‌ عامل‌ بسیار مهم‌ در بروز زخم بورگر است‌. در واقع‌، بیماری بورگر در افراد غیرسیگاری‌ بسیار نادر است‌ و حداکثر شیوع‌ این‌ بیماری‌ در مردان‌ سیگاری ۲۰ تا ۴۰ ساله‌ است‌. استرس، هوای سرد و وجود سابقه خانوادگی در ابتلا به این بیماری موثر بوده و متاسفانه در نظر پزشکان و بیماران درمان قطعی برای درمان زخم بورگر وجود ندارد اما این تفکر اشتباه است. راه درمان زخم بورگر استفاده از پماد کیمیا است. پماد کیمیا موثرترین روش درمان زخم بورگر است. حتی اگر قطع عضو هم صورت گیرد احتمال بازگشت دوباره زخم زیاد است پس برای درمان قطعی زخم بورگر می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : 

نشانه های بیماری بورگر

بهترین راه درمان زخم بورگر

روند درمان زخم دیابت + ویدیو

درمان زخم بورگر افراد سیگاری به صورت قطعی

قطع کامل سیگار به درمان زخم بورگر کمک زیادی می کند!

با ترک کامل سیگار گرچه اعضای از دست رفته برنمیگردد ولی حسن آن این است که از پیشرفت بیماری جلوگیری می‌شود. به طوری که آمارها نشان داده است با ترک سیگار میزان قطع عضو به زیر ۳۰ درصد کاهش یافته است. تحقیقات نشان داده است اکثریت قریب به اتفاق موارد این بیماری با قطع سیگار مهار می شود , ولی بسیاری از افراد سیگاری با وجود دردهای طاقت فرسا و قطع انگشتان دست و پا , به کشیدن سیگار ادامه می دهند.

اگر نمیخواهید سیگار کشیدن را متوقف کنید می توانید برای درمان زخم بورگر به صورت قطعی از پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا می تواند از بروز مجدد زخم بورگر جلوگیری کند. اما بهتر است از کشیدن سیگار دست بردارید تا بتوانید از خطرات دیگر سیگار کشیدن رهایی یابید.

اگر هنوز هم دچار زخم بورگر نشده اید می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید. این پماد برای پیشگیری زخم بورگر بسیار تاثیر گذار است.

راه های پیشگیری از زخم بورگر : 

– اگر سیگار کشیدن‌ ادامه‌ یابد، اقدامات‌ به‌ عمل‌ آمده‌ ندرتا با موفقیت‌ همراه‌ نخواهند بود، بنابراین‌ سیگار باید ترک‌ شود.

– از قرار گرفتن‌ در معرض‌ سرما خودداری‌ کنید. از جوراب‌، شلوار و دستکش‌ گرم‌ استفاده‌ کنید. ناخن‌ها را با احتیاط‌ کوتاه‌ کنید تا از وارد آمدن‌ آسیب‌ به‌ پوست‌ اجتناب‌ شود.

– جوراب‌ نخی‌ یا پشمی‌ و کفش‌ هایی‌ که‌ اندازه‌ پایتان‌ باشد به‌ پا کنید. جوراب‌ نباید از جنس‌ مصنوعی‌ باشد.

– برای‌ حفاظت‌ از پایتان‌ از کفی‌ مناسب‌ و نیز پوشش‌ نرم‌ داخل‌ کفش‌ استفاده‌ نمایید. پا برهنه‌ بیرون‌ از خانه‌ نروید.

– گاهی‌ عمل‌ جراحی‌ برای‌ قطع‌ اعصاب‌ سمپاتیکی‌ که‌ به‌ این‌ ناحیه‌ میروند انجام‌ میگیرد.

– در صورت‌ بروز قانقاریا، احتمال‌ قطع‌ انگشتان‌ پا یا دست‌، یا حتی‌ قطع‌ عضو وجود دارد.

– امکان‌ دارد انجام‌ مشاوره‌ برای‌ تغییر در شیوه‌ زندگی‌ که‌ محدودیت‌ های‌ مربوط‌ به‌ بیماری‌ آن‌ را ایجاب‌ میکند، توصیه‌ شود.

-استفاده از پماد کیمیا برای پیشگیری از زخم بورگر بسیار موثر است.

مطالب پر بازدید : 

بهترین درمان زخم بورگر

نشانه های بیماری دیابت

درمان زخم سوختگی با پماد عسل کیمیا

درمان زخم بورگر افراد سیگاری-پماد کیمیا

بهترین راه درمان زخم بورگر چیست؟

راه درمان زخم بورگر افرادی سیگاری پیدا شد ، اگر در مطالب هایی که در سایت های مختلف گذاشته اند بخوانید میبینید که نوشته اند زخم بورگر درمان قطعی ندارد و راه درمان آن هنوز پیدا نشده است ، اما سخت در اشتباهند چون درمان زخم بورگر اینجاست.

راه درمان زخم بورگر استفاده از پماد کیمیا است ، پماد کیمیا بهترین راه درمان زخم بورگر در هر سطحی است ، سطح های مختلف زخم بورگر با پماد کیمیا درمان می شود دیگر غمباد این که ممکن است قطع عضو اتفاق بیفتد را نگیرید این روش های دیگر قدیمی شده روش جدید را به شما پیشنهاد می کنم به راحتی با مصرف پماد کیمیا سلامتی خود را تضمین کنید.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم بورگر دیگر زخم ها از جمله درمان زخم دیابت ، درمان زخم بستر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بعد از جراحی و … را هم درمان می کند. میتوانید با خیال راحت از این پماد استفاده کنید.

1 دیدگاه

  • هرموقع بابام بخاطر سیگار سرفه میکنه واقعا گوشت تن من آب میشه :(( نگرانی هام کم بود حالا باید به زخم بورگر م فک کنم. من واسه پیشگیری م که شده میخرم پماد کیمیا رو. امیدوارم هیچوقت بابام دستاش اینجوری نشه :(((((

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.