درمان زخم بستر و علت شایع آن

درمان زخم بستر و علت شایع آن


Rate this post

درمان زخم بستر و علت شایع آن

درمان زخم بستر و علت شایع آن را بهتر است تمام کسانی که درگیر زخم بستر هستند بدانند. چون بیشتر بیماران محترم ما همیشه این سوال را از ما میپرسند که چرا هر کاری میکنم زخم بستر یک ذره هم بهبود پیدا نمیکند چون یک سری شرایط هست که حتما باید رعایت کنید تا بتوانید در بهبود زخم بستر موفق شوید. درمان زخم بستر را طبق اصولش انجام دهید صد در صد میتوانید از شر آن خلاص شوید.

درمان زخم بستر همانطور که در مقالات قبلی هم ذکر کردم باید جدی بگیرید تا بتوانید از خطر مرگ بیمار جلوگیری کنید. هرچقدر زخم بستر تشدید شود درمان آن هم بیشتر طول می کشد و همین موضع باعث می شود زجر بیمار هم بیشتر شود. این هرمی است که همه ی آن به هم وصل است پس جدی بگیرید و برای درمان آن زودتر اقدام کنید.

درمان زخم بستر و علت شایع آن را جدی بگیرید!

اولین علت شایع که مسبب ایجاد زخم بستر است فشار بیش از حد به یک ناحیه از بدن است که پوست در معرض فشار قرار می گیرد و باعث می شود عارضه ی زخم بستر ایجاد شود. آسیب پوستی معمولا در جایی رخ می دهد که در آن استخوان نزدیک پوست قرار گرفته باشد با فشاری که به آن قسمت وارد می شود استخوان در اثر فشار مداوم به پوست فشار می آورد و اگر دیده باشید اول آن سطح قرمز می شود و زخم بستر شروع به شدید شدن می کند. درمان زخم بستر را می توانید از همان موقعی که قرمزی را روی پوست دیدید شروع کنید.

وقتی فشار زیاد باشد اکسیژن حمل شده به پوست هم کم می شود به این ترتیب قدرت پوست کاهش می یابد در این زمان بدن تلاش می کند که خون بیشتری به آن نقطه بفرستد تا این مشکل را حل کند ولی این کار به نفع بدن تمام نمی شود و باعث می شود پوست فشرده شود و سلامت پوست آسیب ببیند و زخم بستر به وجود بیاید. در این زمان ها به بیمار خود توجه کنید تا این مشکل برایش پیش نیاید. درمان زخم بستر را حتما جدی بگیرید تا از این وقایع جلوگیری کنید.

نبود کلاژن پوست درمان زخم بستر را به تعویق می اندازد!

همانطور که میدانید افراد مسن بیشتر در معرض خطر زخم بستر هستند و نبود کلاژن به اندازه در پوست باعث می شود پوست انعطاف پذیری خود را از دست بدهد و ضعیف تر شود که همین موضوع باعث می شود زخم بستر ایجاد شود. برای جلوگیری از این موضوع می توانید از پماد کیمیا به عنوان بهترین روش برای درمان زخم بستر کمک بگیرید. اگر این کار را انجام دهید هیچوقت ایجاد زخم بستر رخ نمی دهد و به راحتی می توانید درمان زخم بستر را در مدت کوتاهی انجام دهید.

درمان زخم بستر و علت شایع آن-درمان زخم دیابت

راه هایی برای تسریع در درمان زخم بستر

استفاده از برخی ویتامین ها مثل A و C و موادی که دارای زینک هستند می توانند تاثیر مثبتی در درمان زخم بستر بگذارند و به بهتر شدن زخم کمک زیادی می کند و باعث میشوند که روند درمان زخم بستر سریعتر پیش برود.

اگر زخم بستر شدید تر شد و عمقی تر باشد می توانید با مواد ضد عفونی آن را تمیز کنید تا از عفونت جلوگیری شود و یک روش دیگر هم هست که با مصرف پماد کیمیا می توانید به راحتی از عفونت زخم بستر جلوگیری کنید و نیازی به خوردن آنتی بیوتیک های خوراکی نخواهید داشت.

البته این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که برای بهبود و درمان زخم بستر هرچه سریعتر اولا باید از آن پیشگیری کنید و هرچقدر که می توانید فشار را کمتر کنید و از تشک های مواج استفاده کنید تا بتوانید فشار را هرچقدر که میتوانید کاهش دهید.

درمان زخم بستر بستگی به سطح زخم دارد یعنی هرچقدر سطح زخم عمیق تر باشد طول درمان بیشتر زمان می برد ، پس با دو روز استفاده از پماد کیمیا نگویید که خوب نشد دیگر مصرف نکنید. این کار اشتباه است باید پماد کیمیا را به صورت مداوم استفاده کنید تا زخم بستر بهبود پیدا کند.

ماساژ دادن زخم به درمان زخم بستر کمکی نمی کند!

ماساژ برای فرد مبتلا به زخم بستر ممنوع است ، پس هیچوقت فکر نکنید که ماساژ می تواند به درمان زخم بستر کمک کند برای پوستی که دچار التهاب شده است هیچوقت ماساژ ندهید ماساژ دادن باعث می شود روند تخریب پوست تشدید پیدا کند نه در روند بهبود تاثیری دارد بلکه آن را بدتر می کند پس ماساز دادن راهکاری برای بهبود زخم بستر و پیشگیری از زخم بستر به حساب نمی آید.

پس تنها راهی که می تواند تاثیر گذار باشد این است که پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا در روند بهبود زخم بستر و پیشگیری از زخم بستر بهترین عملکرد را دارد.هیچوقت روی زخم بستر را ماساژ ندهید.

درمان زخم بستر و علت شایع آن-پماد کیمیا

برای درمان زخم بستر همین حالا اقدام کنید ، فردا دیر است!

برای درمان زخم بستر بهتر است همین حالا اقدام کنید یک ساعت بعد یا فردا خیلی دیر است طوریکه با مرگ و زندگی فرد بیمار در ارتباط است ، یعنی اگر درمان زخم بستر را انجام ندهید ممکن است بیمار را تا یکساعت بعد زنده نباشد، اگر درمان زخم بستر را انجام ندهید نمی توانید به راحتی آن را بهبود دهید. هرچقدر سریعتر درمان زخم بستر را انجام دهید می توانید جان بیمار را حفظ کنید.

پماد کیمیا با مکانیسم دارویی که دارد باعث می شود که درمان زخم بستر سریعتر پیش برود و هیچ نوع برگشتی بعد از بهبود دیده نخواهد شد چون زخم بستر ممکن است بعد از بهبودی کامل دوباره ایجاد شود ولی اگر از پماد کیمیا استفاده کنید هیچ نوع برگشتی را مشاهده نخواهید کرد ، پس برای سفارش پماد کیمیا تا دیر نشده و زخم بستر بدتر نشده است همین حالا اقدام کنید.

این پماد علاوه بر درمان زخم بستر در زمینه های مختلفی از جمله درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم عمل زیبایی و … موثر است.

راه های سفارش پماد کیمیا هم به صورت آنلاین صورت می گیرد هم به صورت حضوری که بعضی داروخانه ها به عنوان نماینده برای فروش پماد کیمیا این پماد موثر درمان زخم بستر اقدام کرده اند ، روی دکمه های زیر همین حالا کلیک کنید تا دیر نشده پماد کیمیا را سفارش دهید ، اگر هم از بوی بد زخم بستر یا شکل آن حالتان بد می شود میتوانید از مراکز پرستاری یک پرستار را برای انجام این کار درخواست کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.