5/5 - (1 امتیاز)

درمان زخم بستر نوین با روغن نارگیل

برای درمان زخم بستر از روغن نارگیل استفاده کنید. روغن نارگیل دارای اسید های چرب است . در نتیجه می تواند پوست را سالم نگه دارد و آن را از آسیب های ناشی از فشار حفظ کند.(درمان زخم بستر نوین با روغن نارگیل)

همچنین برای درمان زخم بستر ماساژ روغن نارگیل بر روی بدن باعث بهبود گردش خون خواهد شد. روغن نارگیل را برای درمان زخم بستر، به آرامی در نقاط آسیب دیده و اطراف آن مالش بدهید تا روغن به عمق پوست نفوذ کند. توجه داشته باشید وقتی در حال مالش دادن هستید فشاری بر روی زخم وارد نکنید.

درمان زخم بستر یکی از بیماری های پوستی است که در اثر خوابیدن زیاد ایجاد می شود . منظور از خوابیدن زیاد، بیمارانی است که استراحت مطلق دارند. مثل کسانی که پایشان شکسته یا … . از علایم زخم بستر میتوان به تغییر رنگ پوست، درد، خارش، ترشح و یا ضایعات در پوست اشاره کرد.(درمان زخم بستر نوین با روغن نارگیل)

درمان زخم بستر به گزارش آسان طب :اگر زخم بستر به موقع درمان نشود، می تواند به یک زخم عمیق منجر شود و علائم عفونت مانند چرک نیز در این زخم ها ایجاد شود.(درمان زخم بستر نوین با روغن نارگیل)

برای درمان زخم بستر باید بدانید که مشکل زخم بستر اغلب در نقاط باسن، شانه، پوست، در امتداد ستون فقرات، پشت دست و یا کمر، پاشنه، مچ پا و یا پوست پشت زانو اتفاق می افتد . در این پست از مجله پزشکی آسان طب چند مورد از راههای درمان زخم بستر در خانه را برایتان بیان می کنیم.نظر به آنکه درمان زخم بستر بسیار سخت و طولانی می باشد بهترین کار جلوگیری از ایجاد آن در افراد مساعد به ایجاد زخم می باشد بدین منظور این افراد باید از بی حرکتی طولانی پرهیز کنند و در صورت عدم امکان حرکت بهتر است بیمار مرتب جابجا گردد و روی نواحی فشار پوستی به آرامی ماساژ داده شود و برای حفظ رطوبت پوست در درمان زخم بستر از کرم های مرطوب کننده استفاده شود. بدیهی است استفاده از تشک مواج موثرتر است.(درمان زخم بستر نوین با روغن نارگیل)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.