درمان زخم بستر با روش مناسب

درمان زخم بستر با روش مناسب


Rate this post

درمان زخم بستر با روش مناسب

درمان زخم بستر با روش مناسب باید انجام گیرد تا دیگر هیچ بازگشتی یا دچار شدن دوباره به زخم بستر را نداشته باشید. پس بهتر است درمان زخم بستر را به روش مناسب انجام دهید. در این متن به شما روش مناسب برای درمان زخم بستر را پیشنهاد می کنم تا بتوانید درمان زخم بستر را به بهترین شکل انجام دهید. پس با ما همراه باشید.

محل های ایجاد زخم بستر کجاست و چگونه قابل درمان است ؟

استخوان انتهایی و یا باسن
تیغه های شانه و ستون فقرات
پشت دست و پا جایی که در روی صندلی استراحت می کند
برای افرادی که محدود به تخت هستند محل های مشترک به شرح زیر است
پشت یا دو طرف سر
حاشیه از گوش
شانه و یا تیغه های شانه
هیپ، پایین کمر یا استخوان دنبالچه
پاشنه، مچ پا و پوست پشت زانو

برای درمان زخم بستر می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید ، پماد کیمیا باری درمان زخم بستر در هر ناحیه ای که باشد بسیار موثر است پس می توانید از این پماد موثر برای درمان زخم بستر استفاده کنید. زخم بستر بیشتر در بیماران قطع نخاع ، بیمارانی که بیمارانی که هیچ تحرکی ندارند ایجاد می شود. برای پیشگیری از زخم بستر برای این بیماران می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا باعث می شود جریان خون در ناحیه ای که به سطح تشک یا روی صندلی قرار داد زیاد شود و زخم بستر دیگر ایجاد نخواهد شد به شرطی که به طور مداوم استفاده نمایید تا پیشگیری از زخم بستر انجام شود.

مطالب پر بازدید : 

درمان زخم دیابت را دست کم نگیرید ! 

آیا زخم بورگر درمان دارد؟

درمان قطعی زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

درمان زخم بستر با روش مناسب با پماد کیمیا

درمان زخم بستر به موقع و جلوگیری از عفونت 

وقتی درمان زخم بستر را نادیده بگیرید باعث می شود زخم بستر شما تشدید پیدا کند و سطح آن عمیق تر شود و همچنین باعث عفونت شود چون زخم بستر یک زخم باز است و محل مناسبی برای رشد باکتری هاست پس بهتر است درمان زخم بستر را جدی بگیرید.

عفونت زخم بستر می تواند لایه های عمقی پوست ، عضلات و استخوان ها را درگیر کند و باعث تحلیل رفتن بیشتر بافت شود اگر جلوی عفونت زخم بستر را نگیری وارد جریان خون می شود و بیمار میمیرد. برای اینکه عزیزتان جلوی چشمتان از دست نرود بهتر است برای درمان زخم بستر همین حالا اقدام کنید.

علائم عفونت زخم بستر

می توان از نشانه های عفونی شدن زخم بستر موارد زیر را بر شمرد:

۱- پینه یا سفتی در بخشی از پوست.
۲- دردناک شدن.
۳- تورم و التهاب.
۴- خروج ترشحات که ممکن است زرد یا سبز رنگ باشند.
۵- تغییر رنگ زخم به قرمز تیره، بنفش، کبود یا شیاه شدن.
۶- بد بو شدن زخم.
۷- در صورت انتشار عفونت در خون فرد علائمی همچون افزایش ضربان قلب، تب، سرگیجه و ضعف جسمانی را نیز تجربه می کند.

درمان عفونت زخم بستر

عفونی شدن زخم بستر یکی از دلایل موثر در به تاخیر افتادن روند بهبود زخم، و ادامه دار شدن درد و ناراحتی برای بیمار می باشد. هدف از درمان عفونت زخم بستر ، رفع عفونت و تسریع روند بهبودی می باشد، که می تواند شامل مصرف پماد کیمیا باشد. علاوه بر این، درمان موثر از پخش شدن عوامل بیماری زا و درگیری سایر قسمت ها نیز پیشگیری می کند.

درمان عفونت زخم بستر با پماد کیمیا می تواند از جمله موثرترین روش درمان زخم بستر و عفونت آن باشد. اگر می خواهید درمان زخم بستر با روشی مطمئن صورت گیرد کافیست از پماد کیمیا استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : 

درمان زخم بستر به روش جدید

چگونگی ترمیم زخم بستر

درمان زخم بستر با روش مناسب-پماد کیمیا

راه های موثر برای پیشگیری از زخم بستر را بهتر است بدانید ! 

– تغذیه مناسب در پیشگیری از زخم بسیار حائز اهمیت است. عدم تغذیه مناسب، روند ترمیم بافت های آسیب دیده را مختل می کند.

حتما در رژیم غذایی خود، ویتامین و مواد معدنی از جمله، منیزیم، پتاسیم و زینک را قرار دهید. مصرف میزان مناسبی از مواد پروتئینی نیز همواره توصیه می شود.

– یکی دیگر از راه های پیشگیری از زخم بستر ، کم کردن فشار از روی زخم و یا جراحت است.

تغییر وضعیت بدن به هنگام نشستن و یا خوابیدن، باعث تنظیم جریان خون، پیشگیری از قطع جریان خون و در نهایت پیشگیری از زخم بستر می شود.

-افراد ناتوان، بایستی برای تغییر وضعیت بدنی خود از فردی کمک بگیرند. فروشگاه تجهیزات پزشکی بازار طب برای این افراد استفاده از تشک مواج را توصیه می کند.

با کمک این تشک دیگر برای تغییر وضعیت بدنی نیاز به فرد دیگری نیست، تشک مواج با کاهش فشار ناشی از سمت تشک به بدن از زخم بستر جلوگیری می کند.

-اگر تمام موارد بالا را رعایت کنید و کنار تمام آن موارد پماد کیمیا را هم استفاده کنید بیمار شما هیچوقت دچار زخم بستر نخواهد شد و دوران نقاهت را بدون زخم بستر می گذراند و هیچ درد و زجری هم نمی کشد. پس پماد کیمیا را استفاده کنید تا بتوانید از زخم بستر به صورت قطعی جلوگیری کنید.

از همین حالا درمان زخم بستر را شروع کنید ! 

بهتر است همین حالا اقدام به سفارش پماد کیمیا کنید تا این پماد هرچه زودتر به دستتان برسد و درمان زخم بستر به صورت قطعی را پیش بگیرید. درمان زخم بستر راه های مختلف دارد اما با پماد کیمیا دیگر نیاز به راه حال های دیگری نخواهید داشت.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم بستر برای درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم گاز گرفتگی و … موثر است و به طور قطعی درمان می کند.

برای سفارش پماد کیمیا دو راه وجود دارد هم می توانید به طور آنلاین سفارش دهید و هم اینکه به داروخانه های اطراف محل زندگیتان مراجعه کنید و لینک هر دو در زیر قرارا داده شده است کافیست روی آن ها کلیک کنید. تا دیر نشده برای سفارش پماد کیمیا اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.