درمان زخم بستر با تشک مخصوص

درمان زخم بستر با تشک مخصوص


Rate this post

تا به حال تجربه ی درمان زخم بستر با تشک مخصوص را داشته اید؟ زخم بستر تنها در یک بخش تشکیل نمی شود پس اگر جایی خواندید که زخم بستر تنها در بخش هایی مانند ران و انگشتان پا دیده می شود اشتباه است.

این نوع زخم می تواند تمام بخش های مختلف پوست را درگیر خود کند. البته برای درمان راه حل هایی نیز وجود دارد که یکی از این راه حل ها استفاده از تشک مخصوص برای بیماران است.

چه افرادی به زخم بستر مبتلا می شوند؟

سوالی که بسیاری از افراد با آن روبه رو می شوند این است که آیا امکان دارد هر فردی پوستش درگیر این نوع زخم شود. در یک جواب کلی باید بگوییم خیر هر فردی امکان این که پوستش دچار زخم بستر شود ندارد اما این باعث نمی شود که شما از این موضوع ساده بگذرید.

شاید در حال حاضر شما نباید نگرانی از بابت این زخم بر روی پوست خود داشته باشید اما امکان دارد با گذر زمان این زخم بر روی پوست شما هم دیده شوند. اما سوال مهم این است که چه کسانی می توانند درگیر این نوع زخم بشوند؟ یکی از مواردی که باعث زخم بستر می شود دراز کشیدن در یک مکان به طور طولانی مدت است.

عموما افرادی که به دلیل بیماری باید در تخت بمانند آن هم در طولانی مدت در خطر ابتلا به زخم بستر قرار دارند که در این صورت درمان زخم بستر با تشک مخصوص بهترین راه حل است.

چه افرادی به زخم بستر مبتلا می شوند؟

برای کنترل زخم بستر چه کار باید انجام بدهید؟

بهترین راه حلی که می توانید برای زخم بستر خود در نظر بگیرید این است که بر روی زخم موردنظر نخوابید! شاید بگویید فردی که بیمار است مجبور به این کار است! در این جا یک راه حل برای شما در نظر میگیریم که می تواند بسیار کار ساز باشد.

تشک های مخصوصی وجود دارد که می توان از آن برای افرادی که درگیر بیماری هستند استفاده کرد. این تشک ها قیمت بالایی دارند اما با توجه به کارکردی که دارند می توانند گزینه ی مناسبی باشند تا زخم بستر با سرعت بیشتری التیام ببخشد.

گاهی حتی دیده شده که درمان زخم بستر با تشک مخصوص انجام شده است. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که امکان دارد زخم بستر تنها با این روش کنترل نشود. روش های مختلف دیگری نیز وجود دارد که به کمک آن می توان درمان را انجام داد. در ادامه به این موارد نیز اشاره خواهیم داشت.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

شستشو و درمان زخم بستر

درمان زخم بستر با گیاه آلوورا

درمان زخم بستر با گیاه آلوورا

یکی روش های درمان و یا حتی کنترل کردن بیماری استفاده از گیاه آلوورا است. خیلی ها تصور می کنند که استفاده از کرم های آلوورا می تواند به درمان کمک کند. این درست که درمان با این کرم ها امکان پذیر است اما سرعت درمان با آلوورا طبیعی بیشتر خواهد بود.

قطعا برای فردی که درگیر بیماری است ترجیح می دهد از درمانی استفاده کند که به بهبود زخم سرعت زیادی می بخشد. قسمت ژله مانند آلوورا را از قسمت پوست جدا کرده و با توجه به ابعاد زخم آن را برش زده، بعد از برش زده آلوورا را روی زخم قرار داده و آن را با بانداژ کنید.

البته توجه داشته باشید حتما قبل از انجام این کار با پزشک متخصص خود مشورت کنید. اگر به گیاه آلوورا حساسیت دارید به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید و همچنین اگر اطلاعی ندارید که حساسیت دارید یا خیر مقداری از ژل را بر روی پوست دست خود قرار دهید از خارش یا قرمزی بر روی پوست مشاهده کردید به هیچ عنوان ژل را بر روی زخم قرار ندهید.

درمان زخم بستر با عسل

یکی از روش های درمان زخم بستر استفاده از عسل است. همانند مراحلی که در بالا گفته شد می توان از عسل طبیعی برای درمان زخم بستر استفاده کرد. با این تفاوت که حتی برای جامعه پزشکی هم ثابت شده است عسل چقدر در درمان زخم ها تاثیرگذار است.

عسل نه تنها در درمان زخم بستر بلکه برای درمان زخم دیابت، زخم بورگر و سایر زخم ها نیز مفید خواهد بود. اما مسئله این است که پماد عسل را استفاده کنیم یا خود عسل را!

کیمیا سدید شما را دعوت به خواندن مقاله زیر می کند:

درمان زخم بستر در منزل

سفارش پماد کیمیا برای درمان سریع تر زخم بستر

از نظر جامعه پزشکی استفاده از پمادی که در آن عسل استفاده شده باشد می تواند به درمان انواع زخم ها کمک زیادی کند. برای این که بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و درمان سریع تری را تجربه کنید استفاده از پماد عسل گزینه ی بهتری است.

شما برای سفارش پماد کیمیا کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.