4.2/5 - (23 امتیاز)

پماد گیاه ابوخلسا برای درمان زخم دیابت

با استفاده از عصاره گیاه ابوخلسا (هواچوبه)، پمادی برای درمان انواع سوختگی‌های درجه یک تا سه و همچنین درمان زخم‌ دیابت ساخته شده است
درمان زخم‌ دیابت و درمان سوختگی را یکی از دغدغه‌های بیماران و پزشکان است.

برای درمان زخم‌ دیابت وزخم سوختگی‌ترکیبات دارویی فراوانی هست موثرترین انها عصاره گیاه “هواچوبه” یاابوخلسا که اثارفوق الایدهای برای درمان زخم دیابت وزخم سوختگی میباشد(پماد گیاه ابوخلسا برای درمان زخم دیابت)

این دارو در قالب پماد برای درمان زخم دیابت وزخم سوختگی میباشدو این پماد برای درمان سوختگی‌های درجه یک تا سه، جلوگیری از تاول‌های جدید و درمان زخم‌های عفونی کاربرد دارد.

نام این پماد  “هربکس” میباشداین پماد همچنین موثر در کاهش آثار زخم و بخیه بعد از عمل جراحی، درمان زخم دیابت بهبود زخم بستر و تسکین‌دهنده درد و التهاب است.

اثرات درمانی این پماد را ناشی از عصاره هواچوبه است که این پماد ترکیبی از عصاره ریشه گیاه ابوخلسا (هواچوبه)، موم زنبور عسل و روغن زیتون است که برای درمان زخم دیابت وزخم سوختگی میباشد.

اثرات درمانی گیاه هواچوبه عبارتنداز مهمترین خواص درمانی هواچوبه ضدباکتریایی، ضدالتهابی و ترمیم‌کنندگی است از این رو این دارو برای           درمان زخم‌دیابت و بستر قابل استفاده است.

طول درمان با پماد گیاه ابوخلسا را بین ۲۰ تا ۳۸ روز ذکر شده وبهتر است هر دو روز یکبار محل زخم با شامپوی بچه شسته شودکه هم برای درمان زخم دیابت ودرمان سوختگی وبستراین دوره میباشد

برای درمان زخم دیابت با این پماد ابتدا باید محل زخم را با سرم درمانی، شست‌وشو داده، سپس این پماد به ضخامت سه میلی‌متر بر روی گاز استریل گذاشته و این گاز را بر روی موضع قرار داده و هر دو ساعت یکبار پانسمان تعویض شود و به این طریق عفونت از بین رفته و به تدریج بافت‌های آسیب‌دیده ترمیم می‌شود.(پماد گیاه ابوخلسا برای درمان زخم دیابت)

پماد عسل کیمیا برای درمان انواع زخم ها

یک پماد دیگری به نام پماد عسل کیمیا هم وجود دارد که براساس پژوهش های چندین ساله این پماد ساخته شده است که تاثیر گذاری بیشتری دارد و طول درمان کمتری البته بستگی به سطح زخمتان دارد.

این پماد در پروسه ی درمانی انواع زخم های دیابت ،  زخم بورگر ، زخم بستر و انواع زخم های دیگر امتحان خود را برای درمان به خوبی و با سطح عالی پس داده است که میتوانید به بخش های مختلف درمان زخم ها مراجعه کنید تا نمونه های درمان زخم ها را با طول درمان آن مشاهده کنید تمامی عکس ها هم بیمارانی که از این پماد استفاده کرده اند و حواب مثبتی گرفته اند برای کیمیا سدید دارو ارسال کرده اند.

پماد عسل کیمیا را میتوانید از قسمت سفارش پماد کیمیا ، سفارش دهید و خریداری کنید تا تاثیر مثبت و شگفت آور این پماد را خودتان مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.