راهکاری جدید برای درمان زخم بستر

راهکاری جدید برای درمان زخم بستر


Rate this post

راهکاری جدید برای درمان زخم بستر

اگر به دنبال راهکاری جدید برای درمان زخم بستر هستید و میخواهید هرچه سریعتر از زخم بستر خلاص شوید. می توانید برای دانستن این راهکار جدید و بسیار قطعی با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. همانطور که میدانید زخم بستر جزء زخم هایی که است اگر درمان نشود باعث مرگ بیمار خواهد شد پس هرچه سریعتر راهکاری بیابید که به درمان زخم بستر کمک کند که ما امروز اینجاییم این راه را جلوی پای شما بگذاریم.

آن راهکار برای درمان زخم بستر چیست؟

راهکاری که برای درمان زخم بستر باید در نظر بگیرید که زخم بستر در هر سطحی که قرار گرفته باشد باید درمان آن صورت گیرد البته این نکته را دقت کنید که هر راه درمانی برای زخم بستر مناسب نیست و به جای اینکه بهبود پیدا کند برعکس بدتر شود. پس راهکاری را انتخاب کنید که بتواند درمان زخم بستر را به صورت قطعی انجام دهد.

همانطور که میدانید زخم بستر براثر فشار زیاد بر یک ناحیه در زمان طولانی است که معمولا در بیمارانی که درکما به سر می برند و یا همیشه باید روی ویلچر بنشینند بیشتر دیده می شود اما می توان با انجام کارهایی پیشگیری از زخم بستر را انجام داد و آن کارها شامل موارد زیر می شود :

-حالت بیمار را طوریکه اذیت نشود هر چند ساعت یکبار تعویض کنید.

-از تشک مواج استفاده کنید.

-داشتن تغذیه مناسب می تواند کمک زیادی بکند : وضعیت تغذیه می تواند تاثیر به سزایی در درمان زخم بستر بگذارد و استفاده از پروتئین ، سبزیجات ، میوه تازه که حاوی ویتامین ث هستند و زینک هم نقش زیادی در بهبود زخم بستر خواهد داشت ، یک برنامه غذایی باعث می شود بدن توانایی زیادی برای بهبود زخم بستر داشته باشد و به سرعت آن را خوب کند.

راهکار مناسب برای درمان زخم بستر قطعی استفاده از پماد کیمیا است ، پماد عسل کیمیا به دلیل مکانیسم دارویی قوی که دارد باعث می شود که درمان زخم بستر به طور کامل بهبود پیدا کند همچنین می توانید برای پیشگیری از این پماد هم استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : 

بهترین ایده برای درمان زخم دیابت

بهبود زخم سوختگی با پماد عسل کیمیا

عسل و زخم های پوستی

شرایط درمان زخم بستر چیست؟

درمان زخم بستر بستگی به این دارد که زخم در چه سطحی قرار دارد و تا چه جایی پیشرفت کرده است بعد از این که بررسی انجام شد شما می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید. البته پماد کیمیا زخم بستر شما در هر سطحی که باشد را درمان خواهد کرد.

یکی از اقدامات دیگری که میتوانید به درمان زخم بستر و بهبودی آن کمک کنید این است که ناحیه که تحت فشار است را فشارش را بکاهید. به همین خاطر است که میگوییم موقعیت بیمار را هر چند ساعت یکبار تغییر دهید. افرادی که روی ویلچر نشته اند باید موقعیت نشتن خود را تغییر دهند و افرادی که بستر هستند و توانایی راه رفتن دارند باید هر چند ساعت یکبار حرکت کنند. همچنین افرادی که در بستر بیماری به سر می برند و نمیتوانند حرکت کنند باید طرز خوابیدن او را تغییر دهید.

استفاده از تشک مناسب و یا قرار دادن بالشت در نواحی که تحت فشار است یکی از راه های متعادل کردن فشار وارده به سطوح بدن است. به عنوان مثال زمانی که بیمار در حالت بستر است و خوابیده بالشتی میان مچ و زانوی او قرار دهید.

برای تسریع در بهبود زخم بستر از بتادین هیچوقت استفاده نکنید!

بهتر است ناحیه زخم را زمانی که با پماد کیمیا چرب می کنید و میخواهید پانسمان آن را تعویض کنید با یک پانسمان تمیز روی آن را کاملا تمیز کنید تا دبریدمان اضافی آن پاک شود تا دچار عفونت نشود. و اینکه به این نکته دقت کنید که هیچوقت از بتادین برای تمیز کردن روی زخم استفاده نکنید.

استفاده از پانسمان هایی که منفذی ندارد می تواند به درمان زخم بستر کمک کند به این دلیل که سطح پوست کاملا با پماد کیمیا پوشانیده شده است و هیچ میکروبی به زخم وارد نخواهد شد.

به منظور غذا رسانی کافی به پوست، در روز دست کم نوشیدن هشت لیوان آب و غذایی متناسب حاوی مقدار کافی پروتئین از جمله ماهی می تواند پاسخگوی نیازهای جسمی فرد باشد، لذا علاوه براینکه پروتئین ترمیم کننده بافت های بدن است، می‌تواند جهت حفظ سلامتی پوست مفید باشد.

مصرف ۵۰۰ میلی گرم ویتامین ث دو بار در روز اندازه تعداد زخم های بستر را تا ۸۴ درصد کاهش می دهد، البته افراد پیش از مصرف این ویتامین باید با دکتر خود مشورت کنند.

راهکاری جدید برای درمان زخم بستر-پماد کیمیا

درمان زخم بستر را هرچه سریعتر انجام دهید ! 

برای اینکه زخم بستر سریعتر بهبود پیدا کند از همان ابتدای کار بهتر است به فکر باشید و راهی برای درمان زخم بستر در نظر بگیرید. درمان زخم بستر را اگر به موقع انجام دهید مرگ و میر کمتر خواهد شد و اینکه بیمار از درد و رنجی که میکشد رهایی میابد. اگر بیمارتان برایتان مهم است حتما برای درمان زخم بستر او از پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا براساس سالها تحقیق و پژوهش بدست آمده است و بیمارانی که زخم بستر خیلی شدید داشتند را به طور کامل درمان کرده است.

بیمارانی بودند که از زخم بستر رنج میبرند ولی با مصرف پماد کیمیا به طور کامل درمان شدند و دیگر هیچ اثری از زخم بستر نیست. البته کسانی که در کما هستند و یا در استراحت مطلق هستند نمیتوانند راه بروند بهتر است از این پماد استفاده کنید. برای درمان هرچه زودتر زخم بستر حتما به سفارش پماد کیمیا اقدام کنید.

مطالب پربازدید : 

درمان زخم بستر با پماد عسل کیمیا

راهی برای کمک به درمان زخم بستر

درمان زخم بورگر با پماد عسل کیمیا

 

درمان زخم بستر را با پماد کیمیا انجام دهید ! 

همانطور که در متن بالا خواندید پماد کیمیا راهکاری برای بهبود زخم بستر است ، پس برای اینکه درمان زخم بستر به صورت قطعی صورت گیرد بهتر است از پماد کیمیا استفاده است.

اگر زخم بستر شما در سطح عمیقی باشد و امیدی به بهبودی آن نداشتید می توانید از پماد کیمیا برای درمان زخم بستر به عنوان درمان قطعی استفاده کنید. اگر هم خودتان نمی توانید این پماد را روی سطح زخم بمالید می توانید مراکز پرستاری را مشاهده کنید و با هرکدام که خواستید تماس بگیرید تا پرستار این کار را برای شما به طور دقیق انجام دهد.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم بستر برای درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم شقاق و … بسیار موثر است پس همین حالا می توانید این پماد را به دو روش آنلاین و حضوری سفارش دهید. کارتان را هم راحت کردیم می توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر از هر طریقی که خواهید پماد کیمیا را سفارش دهید تا دیر نشده همین حالا اقدام کنید.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.