درمان زخم بستر و علت ایجاد آن

درمان زخم بستر و علت ایجاد آن


Rate this post

درمان زخم بستر و علت ایجاد آن

درمان زخم بستر و علت ایجاد آن قصد داریم در این مقاله برای شما ذکر کنیم. اگر علت ایجاد زخم بستر را بدانید یا اقدامات پیشگیرانه را در پیش میگیرید یا اینکه اگر دیر شده است درمان زخم بستر را انجام می دهید. درمان زخم بستر را باید به روشی انجام دهید که دیگر بنازی به امتحان کردن انواع روش ها و قطع امید کردن از بهبودی نداشته باشید. بهتر است درمان زخم بستر قطعی را انجام دهید. با ما همراه باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

پیشگیری از زخم بستر با دانستن عوامل ایجاد زخم :

عوامل ایجاد زخم بستر به ما کم می کند تا بتوانید از تشکیل آن جلوگیری کنیم. پیشگیری از زخم بستر به بیمار کمک می کند که دچار زخم بستر نشود و اینکه درد و زجری را تحمل نکند. موارد زیر میتواند از عوامل ایجاد زخم بستر باشد پس به دقت آن ها را مطالعه کنید.

افزایش سن ، کاهش حس لامسه عوامل ایجاد زخم بستر 

اولین موردی که در ایجاد زخم بستر تاثیر به سزایی دارد سن بیمار است ، معمولا افراد مسن دارای پوست بسیار نازک ، ظریف ، خشک و شکننده هستند و اینکه قدرت ترمیم در افراد مسن کمتر می شود. کاهش حس لامسه برای بیماران قطع نخاع بوجود می آید ، کاهش حس لامسه باعث می شود هیچ چیزی حس نکند و به فشار روی پوست خود ادامه دهد ولی وظیفه همراه یا پرستار بیمار این است که هر چند ساعت یکبار چک شود تا بتوانید اگر دچار این زخم زجر آور شد درمان زخم بستر را انجام دهید تا شدید نشود.

تشدید زخم بستر با کاهش وزن : 

وزن هم از جمله مواردی است که در ایجاد زخم بستر تاثیر دارد ، کاهش وزن باعث می شود حجم عضلات و چربی زیر پوست کم شود و در اثر فشار تمام عضلات از بین میرود پوست تحت فشار زیادی قرار می گیرد و زخم بستر ایجاد می شود آن موقع است که باید به دنبال راهی برای درمان زخم بستر باشید. راه درمان زخم بستر هم استفاده از پماد کیمیا است به راحتی با استفاده از پماد کیمیا می توانید بیمارتان از زجر این زخم خلاص کنید.

تغذیه کلید اصلی درمان زخم بستر 

تغذیه نامناسب هم می تواند تاثیر زیادی هم در ایجاد زخم بستر و هم در بهبود زخم بستر بگذارد ، اگر ویتامین های پروتئین ، کالری ، مواد معدنی کافی به بدن نرسد سلامتی پوست از بین می رود و اگر هم دچار زخم بستر شده اید تشدید پیدا می کند اگر هم نشده اید این خبر بد را باید به شما بدهم که به زودی دچارش خواهید شد. پس تغذیه مناسب را برای درمان هرچه سریعتر زخم بستر جدی بگیرید.

نداشتن توانایی کنترل ادرار و مدفوع باعث می شود پوست مرطوب شود و این می تواند باعث پوست را آماده برای ایجاد زخم بستر کند و اینکه آلودگی پوست منجر به عفونت زخم بستر خواهد شد پس چاره ای در این زمینه برای بیمارتان باید بکنید تا دچار زخم بستر نشود.

از دلایل دیگری باعث ایجاد زخم بستر در بیماران می شود ضعف ، فلج بودن بیمار ، بیماری که منجر به استراحت مطلق شوند ، کما ، می باشد.

مطالب پیشنهادی : 

راهکاری جدید برای درمان زخم بستر

روش تازه برای درمان زخم دیابت

نقش ویتامین سی در درمان زخم دیابت

درمان زخم بستر و علت ایجاد آن-پماد کیمیا

راه های درمان زخم بستر چیست؟

اگر زخم بستر در مراحل اولیه باشد درمان آن بسیار راحت تر صورت می گیرد و ممکن است درمان زخم بستر یک یا دو هفته طول بکشد. اما اگر گسترش پیدا کند درمان زخم بستر سخت تر می شود و صد در صد مدت زمان طولانی هم انجام می گیرد.

پزشک هایی که میتواند در درمان زخم بستر موثر واقع شود : 

برای درمان زخم بستر می توانید از یک پزشک معالج کمک بگیرید و اینکه از یک پرستار با تجربه در زمینه ی درمان زخم بستر استفاده کنید ، از یک متخصص تغذیه برای تغذیه ی بیمار خود مشورت بگیرید ، فیزیوتراپ هم می تواند به وضعیت بیمار کمک زیادی بکند چون اندام های او را حرکت می دهد تا همیشه بی حرکت نماند همین حرکت های چند ثانیه هم برای بیمار شما بسیار موثر است.

درمان زخم بستر را میتوانید با پماد کیمیا انجام دهید ، پماد کیمیا روشی موثر است که درمان زخم بستر را به صورت قطعی انجام می دهد. همچنین کم کردن فشار ، جابجایی مکرر بیمار ، از بین بردن بافت های مرده ی زخم بستر یا همان دبریدمان ، تمیز کردن و تعویض مرتب پانسمان زخم بستر به تمیز ماندن زخم و از عفونت آن جلوگیری می کند. پس این نکات را انجام دهید تا زخم بستر بهبود پیدا کند.

استفاده از پماد کیمیا به عنوان راهی برای درمان زخم بستر 

اگر می خواهید درمان زخم بستر را قطعی انجام دهید کافیست از پماد کیمیا استفاده کنید ، پماد کیمیا با توجه به مکانیسم دارویی که دارد توانسته بسیاری از بیماران زخم بستر را نجات دهد. همانطور که میدانید زخم بستر اگر شدت پیدا کند موجب مرگ بیمار می شود.

هر بیماری اگر درمان نشود و جلوی آن گرفته نشود ممکن است به بیمار صدمه های زیادی وارد کند و حتی موجب مرگ او شود که زخم بستر جزء این دسته موارد است که شما با جلوگیری نکردن از گسترش زخم بستر به مردن بیمارتان کمک کردید.

با دانستن راه درمان زخم بستر و علت آن می توانید به بیمارتان کمک بسیار زیادی بکنید تا او را از زجر زخم بستر نجات دهید و بهترین راه درمان زخم بستر استفاده از پماد عسل کیمیا است. این راه درمانی را جدی بگیرید و هرچه سریعتر درمان زخم بستر را انجام دهید تا شدید تر نشده است.

مطالب پربازدید : 

درمان زخم بستر بیماران

درمان زخم بستر در افراد مبتلا به زخم بستر

راهی برای کمک به درمان زخم بستر

درمان زخم بستر و علت ایجاد آن-پماد کیمیا 22720868

درمان زخم بستر را جدی بگیرید ! 

اگر میخواهید بیمارتان دچار قطع عضو نشود و اینکه باعث مرگ او نشوید بهتر است درمان زخم بستر را همین حالا آغاز کنید ، پس برای اینکه درمان زخم بستر به صورت قطعی صورت گیرد بهتر است از پماد کیمیا استفاده است.

اگر زخم بستر شما در سطح عمیقی باشد و امیدی به بهبودی آن نداشتید می توانید از پماد کیمیا برای درمان زخم بستر به عنوان درمان قطعی استفاده کنید. اگر هم خودتان نمی توانید این پماد را روی سطح زخم بمالید می توانید مراکز پرستاری را مشاهده کنید و با هرکدام که خواستید تماس بگیرید تا پرستار این کار را برای شما به طور دقیق انجام دهد.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم بستر برای درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم شقاق و … بسیار موثر است پس همین حالا می توانید این پماد را به دو روش آنلاین و حضوری سفارش دهید. کارتان را هم راحت کردیم می توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر از هر طریقی که خواهید پماد کیمیا را سفارش دهید تا دیر نشده همین حالا اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.