درمان زخم بستر با بهترین روش

درمان زخم بستر با بهترین روش


Rate this post

درمان زخم بستر با بهترین روش

درمان زخم بستر با بهترین روش می تواند به شما در زمینه بهبود قطعی زخم بستر کمک کند. بسیاری از بیماران هستند که مجبورند یک زمان معینی را استراحت مطلق داشته باشند و این موضوع باعث می شود که شما بدون اینکه خودتان متوجه شوید یا بخواهید دچار زخم بستر شوید. این زخم بسیار دردناک است و اگر از پیشرفت آن جلوگیری نکنید زخم تشدید میشود و حتی ممکن است بیمار فوت کند. پس قبل از اینکه راه به جای باریک بکشد درمان زخم بستر قطعی را انجام دهید.روش های متعددی برای درمان زخم بستر وجود دارد که ممکن است همه ی آنها برای درمان زخم بستر مفید نباشد. برای درمان زخم بستر بهترین روش را انتخاب کنید تا نتیجه ای که میخواهید را دریافت کنید.

علائمی که به شما می گوید به فکر درمان زخم بستر باشید

زخم بستر براساس عمق ، اندازه و شدت آسیب هایی که به بافت وارد می شود به ۴ دسته تقسیم می شود که این مراحل شامل موارد زیر می شود :

۱-نشانه های اولیه که به شما می گوید درمان زخم بستر را شروع کنید این است که پوست قرمز می شود ، زمانی که شروع به قرمز شدن می کند احساس سفتی و یا  گرمی می کنید. در این مرحله زخم بستر هنوز ایجاد نشده است در این مرحله می توانید از تشکیل زخم بستر جلوگیری کنید و درمان زخم بستر را شروع کنید.

۲-زخم بستر برآمده می شود که این برآمدگی نشان دهنده این است که بافت زیر پوست در حال از بین رفتن می باشد. اگر فشار افزایش پیدا کند زخم بستر به سطح خطرناکی خواهد رسید.

۳-در این مرحله زخم بستر گسترش پیدا می کند آنقدر لایه های پایینی آسیب می بینند که به استخوان می رسد. که این مرحله بسیار دردناک است.

۴-در این مرحله دیگر زخم بستر به درجه نهاییش رسیده و به عضلات و استخوان ها نفوذ پیدا کرده است و منطقه ی آسیب دیده معمولاً مرطوب است اگر در این مرحله هم شروع به درمان نکنید زخم بستر عفونت می کند که این عفونت باعث مرگ بیمار خواهد شد.

تمام علائم بالا نشان می دهد که باید کم کم به فکر درمان زخم بستر باشید ، زخم بستر را هرچه سریعتر شروع به درمانش را انجام دهید هیچوقت به مرحله ی آخر نمی رسد که نیاز به جراحی یا قطع عضو شود.

مطالب پیشنهادی : 

درمان زخم بستر با متد جدید

درمان زخم دیابت بدون داروهای شیمیایی

درمان زخم بستر و راهکارهای آن

درمان زخم بستر با بهترین روش-پماد کیمیا

چه مواد غذایی که به درمان زخم بستر کمک می کند ؟

اگر درمان خانگی برای درمان زخم بستر را انتخاب کرده اید ، باید اول رژیم غذایی مناسبی را انتخاب کنید که بسیار موثر باشد. رژیم غذایی که غنی از ویتامین ها و مواد معدنی باشد از هر عارضه ی زخم بستر جلوگیری می کند. رژیم غذایی مناسب به سلامت پوست هم بسیار کمک می کند که همین موضوع پیشگیری از زخم بستر را هم انجام می دهد. اگر سیستم پوستی شما سالم باشد در برابر فشار ممتدی که روزانه به آن می آید مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

اگر دچار زخم بستر شدید دیگر کار از کار گذشته بهتر است از مواد مغذی کافی استفاده کنید تا درمان زخم بستر سریعتر انجام شود. پروتئین ها ، اسید آمینه ها برای سلامت پوست ، عضلات ، استخوان ها بسیار ضروری است. علاوه بر مواد پروتئینی ویتامین هایی از جمله C ، E برای بازسازی پوست بسیار مفید هستند.

غذاهای دریایی به درمان زخم بستر کمک می کنند ؟

برخی از مواد غذایی که حتما باید در رژیم غذایی خود بگنجانید تا بهبود زخم بستر سریعتر پیش برود شامل موارد زیر می شود :

-غذای دریایی

غذاهای دریایی سرشار از پروتئین های هستند ، این پروتئین ها در ماهی قزل آلا ، تن ماهی یافت می شود که روزانه و در هفته بهتر است یک وعده ماهی میل کنید. همچنین علاوه بر این که به پوستتان کمک می کنید به رشد مو هم کمک خواهید کرد.

پس استفاده از مواد غذایی مناسب می تواند بسیار موثر واقع شود تا شما بتوانید هر چه زودتر بهبود پیدا کنید. اگر به درمان زخم بستر توجه نکنید باید منتظر قطع عضو یا عمل جراحی سخت و دردناکی باشید. بهترین روش برای درمان زخم بستر خانگی این است که از پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا خواص درمانی بسیار خوبی دارد که به شما کمک می کند درمان زخم بستر را به صورت قطعی انجام دهید  و دیگر احتیاجی به قطع عضو و جراحی های سخت نداشته باشید.

مطالب پر بازدید : 

درمان زخم دیابت و روش های آن در طب سنتی

درمان زخم بستر با تشک مخصوص

درمان زخم بستر بیماران قطع نخاع

درمان زخم بستر با پماد کیمیا به طور کامل بهبود پیدا می کند !

برای اینکه درمان زخم بستر به صورت قطعی و سریعترین روش بهبود پیدا کند می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید. پماد کیمیا به دلیل خواص دارویی موثری که دارد بسیاری از بیمارانی که دچار زخم بستر شدید شده اند را درمان کرده است و آنها از درد زخم بستر رهایی پیدا کرده اند.

پماد کیمیا با مکانیسم دارویی که دارد باعث می شود که درمان زخم بستر سریعتر پیش برود و هیچ نوع برگشتی بعد از بهبود دیده نخواهد شد چون زخم بستر ممکن است بعد از بهبودی کامل دوباره ایجاد شود ولی اگر از پماد کیمیا استفاده کنید هیچ نوع برگشتی را مشاهده نخواهید کرد ، پس برای سفارش پماد کیمیا تا دیر نشده و زخم بستر بدتر نشده است همین حالا اقدام کنید.

این پماد علاوه بر درمان زخم بستر در زمینه های مختلفی از جمله درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم عمل زیبایی و … موثر است.

راه های سفارش پماد کیمیا هم به صورت آنلاین صورت می گیرد هم به صورت حضوری که بعضی داروخانه ها به عنوان نماینده برای فروش پماد کیمیا این پماد موثر درمان زخم بستر اقدام کرده اند ، روی دکمه های زیر همین حالا کلیک کنید تا دیر نشده پماد کیمیا را سفارش دهید ، اگر هم از بوی بد زخم بستر یا شکل آن حالتان بد می شود میتوانید از مراکز پرستاری یک پرستار را برای انجام این کار درخواست کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.