اطلاعاتی درباره ی راه درمان زخم بستر

اطلاعاتی درباره ی راه درمان زخم بستر


Rate this post

اطلاعاتی درباره ی راه درمان زخم بستر که باید بدانید!

اطلاعاتی درباره ی راه درمان زخم بستر دارید؟ آیا اطلاعتان کامل است؟ بهتر است ما را در این مطلب همراهی کنید تا اطلاعاتی کامل به شما عزیزان ارائه نماییم تا بتوانید درمان زخم بستر را به بهترین نحو انجام دهید. زخم بستر می تواند افرادی را که مدت زمان طولانی را در یک موقعیت می گذرانند ، تحت تأثیر قرار دهد ، مثلاً به دلیل فلج ، بیماری ، پیری یا ضعف.

همانطور که میدانید زخم بستر به عنوان زخم فشاری شناخته می شود و زمانی رخ می دهد که اصطکاک یا فشاری روی یک قسمت از بدن بوجود آید همان فشار باعث به وجود آمدن زخم بستر می شود.  البته این نکته را همینجا بهتر است ذکر کنم که وقتی از پماد کیمیا استفاده کنید دیگر زخم بستر ایجاد نمی شود و شما می توانید پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید.

پیشگیری از زخم بستر میتواند به تشدید نشدن زخم کمک بزرگ بکند که به کمک پماد کیمیا می توانید این کار را انجام دهید البته راه های دیگری مثل جابجا کردن فرد بیمار چند ساعت یک بار هم می تواند موثر واقع شود. از قدیم الایام هم گفتند که پیشگیری بهتر از درمان است پس یک بار هم که شده عمل کنید که درد زیادی را متحمل نشوید.

چه کسانی باید به فکر پیشگیری از زخم بستر باشند؟

افرادی که حتی نمی توانند حرکات کوچک انجام دهند ، در معرض خطر زخم های فشار قرار دارند.زخمها می توانند بر روی هر قسمت از بدن تأثیر بگذارند ، اما مناطق استخوانی اطراف آرنج ، زانوها ، پاشنه ها و مچ پا حساس تر هستند. درمان زخم بستر امکان پذیر است اگر دیر به فکر بیفتید ممکن است عوارض مهلکی داشته باشد همچنین  درمان زخم بستر پیچیده تر خواهد شد و اینکه بیمار درد بیشتری را باید تحمل کند. پس بهتر است به فکر پیشگیری از زخم بستر باشید تا دیگر نیازی نباشد بیمار در طولانی مدت زخم بستر را تحمل کند.

پیشگیری از زخم بستر می تواند منجر به جلوگیری از مرگ بیمار شود. درست خواندید جلوگیری از مرگ بیمار ، زخم بستر اگر پیشرفت کند منجر به مرگ خواهد شد. پیشروی زخم بستر انقدر زیاد است که نمی توان جلوی آن را گرفت پس بهتر است اگر فردی مجبور است همیشه دراز بکشد یا بنشیند پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید که پیشگیری را می توانید با کمک پماد کیمیا انجام دهید. پماد کیمیا می تواند به راحتی از ایجاد زخم بستر جلوگیری کند به شرطی که شما هم بیمار را در یک حالت همیشه نگذارید جای او را تغییر دهید.

مطالب پیشنهادی :

توصیه های پیشگیری از زخم دیابت

مراحل و راه های درمان زخم بستر

حقایقی درباره ی درمان زخم بستر و زخم فشاری که باید بدانید!

*زخم فشاری یا بستر معمولاً بر افرادی که نمی توانند به راحتی حرکت کنند ، تأثیر می گذارد.

*زخم بستر به احتمال زیاد روی قسمتهای استخوانی بدن تأثیر می گذارند.

زخم فشاری به صورت مرحله ای تشدید پیدا می کنند. شناسایی آنها در مراحل اولیه ، درمان را ممکن می کند و خطر عوارض را کاهش می دهد.

*حرکت مکرر بیماران برای جلوگیری از زخمهای فشار بسیار مهم است.

*درمان زخم بستر با کمک پماد کیمیا می تواند موثرترین راه محسوب شود.

*پیشگیری از زخم بستر منجر به بهبود سریعتر زخم خواهد شد.

*اگر بیماری که دچار زخم فشاری شده است را درمان نکنید و راهی مناسب برایش پیدا نکنید منجر به فوت بیمار خواهد شد.

این حقایقی درمورد زخم بستر و درمان آن بود که باید برای شما مطرح می شد تا اگر زخم بستر را در بدن بیمار مشاهده کردید نگران نشوید و لازم نیست هول کنید چون به راحتی می توانید در همان مرحله ای که هست درمان کنید . بیمارانی بودند که زخم بستر آنها بسیار شدت داشت و کلا از درمان زخم بستر نا امید شده بودند اما پماد کیمیا آنها را از درد و سختیه این زخم نجاتشان داد. این پماد به راحتی هم درمان زخم بستر را انجام می دهد و هم پیشگیری می کند. اگر همان مرحله ی اول مطلع شدید که زخم بستر ایجاد شده است خیلی سریع اقدام به سفارش پماد کیمیا نمایید.

اطلاعاتی درباره ی راه درمان زخم بستر -پماد کیمیا
روش درمان زخم بستر چیست و کدام یکی از راه ها جوابگو است؟

درمان زخم بستر آسان نیست. زخم بستر بعید است که به سرعت بهبود یابد. حتی هنگام بهبودی ممکن است جای آن بماند ، زیرا به پوست و سایر بافت ها آسیب می رساند. زخم بستر که شدت کمتری داشته باشد اغلب در طی چند هفته با درمان زخم بستر مناسب بهبود می یابند ، اما ممکن است زخم های جدی به عمل جراحی نیاز داشته باشند.

اگر هم می خواهید درمان زخم بستر در همان سطح اولیه بهبود یابد بهتر است مواردی که برایتان ذکر می کنم را حتما رعایت کنید تا هرچه سریعتر از زخم فشاری خلاص شوید. مواردی که باید انجام دهید شامل موارد زیر می شود :

*با حرکت بیمار یا استفاده از بالشتک فشار به قسمت هایی از بدن  را کم می کنید.

*زخم بستر را تمیز کنید: زخم بستر که هنوز در مراحل اولیه اش است و پیشرفتی نکرده است را می توانید به آرامی با آب و یک صابون ملایم بشویید. هر بار تغییر پانسمان ، زخمهای باز باید با محلول شور تمیز شوند.

*بی اختیاری را تا حد امکان کنترل کنید(معمولا در افراد سالمند زیادتر دیده می شود)

*از بین بردن بافت مرده یکی از راه هایی است که به درمان زخم بستر کمک زیادی می کند لازم نیست جراحی کنید فقط از پماد کیمیا استفاده کنید.

پیشنهاداتی برای مطالعه :

ارتباط درمان زخم دیابت و قند خون

درمان زخم بستر و علت شایع آن

راهکار جدید برای درمان زخم بستر

بهترین راه درمان زخم بستر را باهم بررسی کنیم!

در طی این مقاله که تا اینجا ما را همراهی کردید که امیدوارم به اطلاعاتتان راجع به زخم بستر اضافه شده باشد یکی از بهترین راه حل های درمان زخم بستر این است که از پماد کیمیا استفاده کنید. این پماد به شما کمک می کند که بتوانید هم درمان زخم بستر و هم پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید.

اگر خواستید پماد کیمیا را سفارش دهید یا خودتان تهیه کنید فقط از سایت کیمیا سدید دارو به صورت آنلاین سفارش دهید و اگر هم خواستید خودتان تهیه کنید باید به داروخانه هایی مراجعه کنید که پماد کیمیا را به فروش می رسانند داروخانه های تهران و شهرستانها که در لیست نمایندگی های داروخانه های فروش پماد کیمیا ذکر شده است میتوانید تهیه کنید. برای سفارش آنلاین و سفارش حضوری می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.