گام به گام تا درمان زخم بستر

گام به گام تا درمان زخم بستر


Rate this post

گام به گام تا درمان زخم بستر

دچار زخم بستر شده اید ؟ بیماری در خانه دارید که در معرض دچار شدن به زخم بستر است ؟ راه درمان آن را نمیدانید ؟ زخم بستر بیمارتان در حال شدید شدن است ؟

این مطلب را دنبال کن تا بهترین راه درمان زخم بستر را بفهمی و سریعا برای درمانش اقدام کنی.

 

مطالب پر بازدید :

مرگ بر اثر زخم بستر

گام به گام تا درمان زخم بستر

راه درمان زخم بستر چیست؟

درمان زخم بستر راه های مختلفی دارد افرادی که دچار زخم بستر شده اند حتما راه های خانگی زیادی را امتحان کردند اما نتیجه ای نگرفتند امروز میخواهیم یک راه درمان زخم بستر به صورت قطعی را به شما معرفی کنیم.

پماد کیمیا بهترین راه درمان زخم بستر است ، بیماران زیادی زخم بستر را با استفاده از این پماد درمان کرده اند.

در ادامه با پماد کیمیا بیشتر آشنا خواهید شد.

مطالب پر بازدید : 

راحت ترین راه درمان زخم بستر 

پماد کیمیا چه تاثیری بر روی درمان زخم بستر دارد؟

پماد کیمیا با خواص دارویی که داخلش دارد باعث درمان زخم بستر در سطح های مختلف شده است ، شما میتوانید زخم بستر در سطح های مختلف ، عمیق ، سطحی ، هنوز ایجاد نشده را درمان کنید. معمولا افرادی دچار زخم بستر می شوند که به صورت دائم استراحت مطلق هستند و یا مشکل جسمی دارند روی ویلچر نشسته اند در نهایت افرادی که هیچ نوع حرکتی نمیتوانند بکنند یا خوابیده اند یا نشسته اند.

برای این بیماران علاوه بر اینکه جابه جایی ، عوض کردن لحاف روی تخت ، گرفتن دشک مواج ضروری است یک راه درمانی هم باید باشد که درمان را تکمیل کنید ، در بالا به راه درمان زخم بستر اشاره شد پماد کیمیا بهترین راه درمان زخم بستر است.

تاثیری که پماد کیمیا بر روی زخم بستر میگذارد این است که کمک میکند بافت های از بین رفته در اثر زخم بستر دوباره تشکل شود و به حالت اولش باز گردد ، طوری درمان می شود که نقطعه ی آسیب دیده هیچ اثری از زخم بستر نخواهد داشت یعنی انگار نه انگار که دچار زخم بستر شده بودید.

حتما بخوانید : 

آیا دچار زخم بستر شده اید ؟

چه نقاطی موجب ایجاد زخم بستر می شود؟

اگر از یک صندلی چرخدار استفاده می کنید، احتمالا زخم بستر در این مناطق ایجاد میشوند: دنبالچه یا باسن، شانه و ستون فقرات کمر و پاها جایی که روی صندلی قرار میگیرد.

هنگامی که در رختخواب هستید، میتواند در هر یک از این مناطق اتفاق بیفتد: پشت یا دو طرف سر،گوش، شانه ها یا تیغه های شانه، استخوان های لگن، پایین کمر یا دنبالچه، پشت یا کناره های زانو، پاشنه، مچ پا و انگشتان پا.

روش درمان زخم بستر با پماد کیمیا چگونه است ؟

روی زخم را کاملا با گاز استریل و بدون استفاده از مواد ضدعفونی کننده (بتادین ) تمیز کرده یک لایه از پماد کیمیا را روی زخم گذاشته سپس زخم را پانسمان میکنیم بعد از ۱۲ ساعت اقدام به تعویض پانسمان بدون نیاز به شستشوی زخم می نماییم و در صورتی که لایه ای زرد رنگ روی زخم مشاهده کردیم با گاز استریل آن را تمیز کرده و مجددا پماد را روی زخم میمالیم و پانسمان میکنیم.

این روند تا بهبود کامل زخم و ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده باید ادامه یابد.

نکته ای که حتما در روند درمان زخم بستر با پماد کیمیا باید توجه کنید ! 

🚫 هرگز روی زخم بتادین نریزید.
🚫 بتادین حاوی بد است که خاصیت خورندگی دارد و باعث از بین بردن بافتهای ترمیم کننده زخم میشود و همچنین باعث تاخیر زخم میشود.
🚫 بتادین بدون ید برای تمیز کردن دور زخم استفاده میشود.

پیشگیری از زخم بستر با پماد کیمیا 

پماد کیمیا علاوه بر درمان موثری که روی زخم بستر دارد ، پیشگیری از زخم بستر را انجام می دهد . اگر بیماری در خانه دارید که تازه در بستر بیماری است برای اینکه دچار زخم بستر نشود چون زخم بستر جزء بدترین زخم هاست هم بو می دهد هم بیمار زجر میکشد ، برای اینکه از این عواقب جلوگیری شود کافیست از پماد کیمیا استفاده کنید.

پماد کیمیا با ترکیبات آنتی با کتریال و باکتریواستاتیک کمک به ضد عفونی کردن عضو و همچنین خونرسانی بهتر به بافت ها می نماید.

بهتر است بدانیم : 

آیا بیمار شما زخم بستر دارد ؟

در شهرستان زندگی میکنیم چجوری پماد کیمیا را سفارش بدهیم؟

برای کسانی که در شهرستان زندگی میکنند یک خبر خوشی داریم که میتوانند با دنبال کردن لینکی که برای شما قرار میدهم میتوانید به داروخانه های شهر خودتان مراجعه کنید و پماد کیمیا را سفارش دهید.  و افرادی که در تهران زندگی میکنند میتوانند به صورت آنلاین سفارش دهند و پماد را درب منزل تحویل بگیرند.

“هرچه سریعتر برای درمان زخم بستر اقدام کنید زود دیر می شود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.