از بین بردن زخم دیابت

از بین بردن زخم دیابت


Rate this post

چگونه زخم دیابت را از بین ببریم؟

از بین بردن زخم دیابت راه های مختلفی دارد ، بعضی ها با توجه به تجربه ی خود به روش های سنتی و استفاده از پماد های دست ساز یا استفاده از روش های جراحی و .. دست به درمان زخم دیابت میزنند که ممکن است منجر به یک حادثه ی غیر قابل بازگشت (قطع عضو ) شود.

پماد کیمیا در درمان زخم دیابت امتحان خود را پس داده و مورد تایید پزشکان میباشد.

با استفاده ی صحیح از پماد کیمیا و ادامه روند درمان میتوانید زخم دیابت را از بین ببرید همچنین پس از بهبود کامل هفته ای یک بار از پماد برای پیشگیری از زخم دیابت و قطع عضو استفاده کنید.

همچنین بخوانیم : 

راه درمان زخم دیابت پیدا شد! 

 

در ادامه روش صحیح استفاده از پماد کیمیا را به شما آموزش میدهیم 👇

پماد کیمیا

روش استفاده از پماد کیمیا به این صورت است:

روی زخم را کاملا با گاز استریل و بدون استفاده از مواد ضدعفونی کننده (بتادین ) تمیز کرده یک لایه از پماد کیمیا را روی زخم گذاشته سپس زخم را پانسمان میکنیم بعد از ۱۲ ساعت اقدام به تعویض پانسمان بدون نیاز به شستشوی زخم می نماییم و در صورتی که لایه ای زرد رنگ روی زخم مشاهده کردیم با گاز استریل آن را تمیز کرده و مجددا پماد را روی زخم میمالیم و پانسمان میکنیم.

این روند تا بهبود کامل زخم و ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده باید ادامه یابد.

پانسمان زخم دیابت

پماد کیمیا چگونه زخم دیابت را از بین میبرد ؟

پماد کیمیا با اکسیژن رسانی به بافت ها موجب از بین رفتن بافت های مرده و بازسازی مجدد بافت می گردد ؛ با مطالعه مکانیسم پماد کیمیا 👇 متوجه میشویم که چگونه موجب درمان زخم دیابت در سطح های مختلف میشود.

 

مکانیسم پماد کیمیا-درمان زخم دیابت

چگونه از ظهور مجدد زخم دیابت پیشگیری کنیم؟

استفاده از پماد کیمیا نه تنها در درمان زخم دیابت که در پیشگیری از آن نیز موثر است ، بیماران دیابتی میتوانند هفته ای یک بار از پماد کیمیا برای جلوگیری از بسته شدن عروق و از بین رفتن بافت ها در اندام های خود خصوصا پاها که بیشترین امکان درگیری زخم را دارند ، استفاده کنند.

از آن جا که زخم دیابت دردناک بوده و موجب آزار بیماران می گردد پیشگیری از ابتلا به زخم اجتناب ناپذیر است . پماد کیمیا با ترکیبات آنتی با کتریال و باکتریواستاتیک کمک به ضد عفونی کردن عضو و همچنین خونرسانی بهتر به بافت ها می نماید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.