چرا دچار زخم دیابت شده اید ؟

چرا دچار زخم دیابت شده اید ؟


Rate this post

چرا دچار زخم دیابت شده اید ؟

کسانی دچار دیابت چه در سطح یک و دو و .. هستند  چه بخواید چه نخواید دچار زخم دیابت می شوید ، پس بهتر است مراقب باشید تا دچار زخم دیابت نشوید.

کسانی که دچار زخم دیابت می شوند باید خیلی حواسشان را جمع کنند تا شدید تر نشود چون اگر شدت زخم دیابت بیشتر و بیشتر شود باعث چرک و عفونت میشود.

برای پیشگیری از زخم دیابت کافیست از پماد عسل کیمیا استفاده کنید تا از تشدید زخم دیابت جلوگیری کند.

برای اینکه بهترین روش درمانی زخم دیابت را امتحان کنید میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید ، روش صد در صدی بهبودی زخم دیابت استفاده از پماد عسل کیمیا است.

استفاده از پماد حاوی ترکیبات گیاهی وطبیعی (پماد کیمیا) و طبق کارآزمایی بالینی انجام شده نشان داده اند که به دلیل تحریک رشد بافت وکاهش ایجاد اسکار می تواند نقش مهمی در بهبود سریع تر ومطلوب تر زخم دیابت داشته باشد.

نحوه استفاده از پماد عسل کیمیا

✍️ نحوه و مقدار مصرف پماد کیمیا [ دردرمان زخم دیابت ]

🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای سفارش و خرید پماد عسل کیمیا میتوانید به قسمت صفحه ی اصلی سایت و سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید تا به صورت آنلاین سفارش دهید و هرچه سریعتر برای درمان زخم دیابت اقدام کنید تا شدید تر نشود.

“با پماد عسل کیمیا از قطع عضو دوری کنید “

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.