پماد برای درمان زخم بورگر

پماد برای درمان زخم بورگر


Rate this post

پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بورگر

از علایم زخم بورگر درد متناوب انگشتان و زخم‌های دردناک بر روی نوک انگشتان دست و پا است. بیماری بورگر درمان قطعی ندارد و گاه  قطع عضو  ناگزیر است. تنها راه جلوگیری از پیشروی سریع بیماری ترک کامل سیگار و فراورده‌های تنباکو است.

با ایسکمی انگشتان دست و پا شروع می‌شود و به تدریج به عروق بالاتر گسترش می یابد. درگیری عروق بزرگ نادر است ولی در صورت عدم بهبودی می‌توان منجر به قطع عضو شود. بیمار در مراحل اولیه دچار لنگیدن می‌شود. همچنین درد ایسکمیک در طی استراحت یا زخم شدن مشاهده می‌شود. معمولاً دو عضو یا بیشتر درگیر می‌شوند و در چهل درصد از بیماران ترومبوفلبیت سطحی و پدیده رینولد مشاهده می‌شود. در معاینه این بیماری مثبت شدن تست آلن در افتراق این بیماری از انسداد ناشی از آترواسکروز کمک‌کننده است.

پماد برای درمان زخم بورگر

برای اینکه پماد مناسب برای درمان زخم بورگر انتخاب کنید میتوانید از پماد عسل کیمیا که بهترین گزینه برای درمان زخم بورگر است استفاده کنید و از خطر قطع عضو جلوگیری کنید.

پماد عسل کیمیا به دلیل عسلی که داخلش است میتواند بهترین گزینه هم برای درمان زخم بورگر و هم پیشگیری از این زخم باشد.

زیرا همه ی ما از خواص عسل باخبر هستیم و میدونیم که عسل چه معجزه ای برای درمان زخم هایی مثل بورگر ، دیابت ، سوختگی ، بستر و .. دارد.

بنابراین میتوانید برای دریافت پماد عسل کیمیا به کیمیا سدید دارو مراجعه کنید و با مشاوران کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.