موثرترین روش درمان زخم دیابت

موثرترین روش درمان زخم دیابت


Rate this post

موثرترین روش درمان زخم دیابت چیست؟

درمان زخم دیابت راه های مختلفی دارد که شما به دنبال یک راه درمان قطعی و صد در صد برای درمان می گردید ، بهترین راه درمان برای زخم دیابت را اگر در اینترنت جستجو کنید هزاران راه جلوی روی شما ظاهر می شود و شما گیج و سر در گم در انتخاب یک روش قطعی برای درمان میشوید.

بهترین راه درمان زخم دیابت ، استفاده از پماد عسل کیمیا است ، پماد عسل کیمیا با خواص دارویی موثری که دارد موجب شده است کسانی که دچار زخم دیابت شدید شده اسند به پماد عسل کیمیا روی بیاورند.

پماد عسل کیمیا علاوه بر درمان زخم دیابت به درمان زخم بستر ، زخم بورگر ، زخم شقاق و .. کمک زیادی میکند و صد در صد به بهبود آن کمک می کند.

برای سفارش پماد عسل کیمیا دو راه وجود دارد هم میتوانید به صورت آنلاین پماد را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا این کار را انجام دهید و هم اینکه میتوانید به نمایندگی های و داروخانه های نزدیک شهر و یا شهرستان خود را مشاهده کنید و پماد را خریداری کنید.

نحوه مصرف پماد عسل کیمیا :

✍️ نحوه و مقدار مصرف پماد کیمیا [ دردرمان زخم دیابت ]
🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.