موثرترین روش درمان زخم بستر

موثرترین روش درمان زخم بستر


Rate this post

موثرترین روش درمان زخم بستر با پماد عسل کیمیا

میتونم اینو بهتون بگم که بدترین زخم ، زخم بستره چون خودم این درد رو تجربه کردم و واقعا افتضاح بود. حالا میخوام داستانمو براتون بگم امیدوارم تجربه ی منو استفاده کنین.

اول از همه داستان از اونجای شروع شد که فهمیدم پاهام مشکل داره و باید عمل بشه چون اگه عمل نشه به مشکل بدتری بر میخورم و صد برابر باید هزینه کنم بنابراین تصمیم گرفتیم با خانوادم که پاهامو عمل کنیم تا خوب بشم عملم خدارو شکر موفقیت آمیز بود

 

بنابراین نمیتونستم از جام تکون بخورم ، اولاش که نمیتونستم پاشم ولی بعدش فیزیوتراپ خود بیمارستان اومد و منو راه انداخت چون دکترم گفته بود تا جلوم راه نری مرخصت نمی کنم منم به هر زوری بود پاشدم از جام به کمک فیزیو تراپ به هر زوری شده بود شروع به راه رفتن کردم .

چون واقعا محیط بیمارستان واسم خسته کننده شده بود ، خلاصه پاشدم دو قدمی راه رفتمو دوباره تو تختم برگشتم و دراز کشیدم دکترم وقتی اومد منم جلوش چند قدمی راه رفتم و واقعا هم گچا سنگین بود به سختی راه می رفتم بعدش دکتر که راه رفتنمو دید بالخره رضایت داد که مرخص بشم.

دیگه مرخص شدمو رفتم خونه تنبل شده بودم و واقعا هم حق بدین که گچا خیلی سنگین بود و به سختی میتونستم دو قدم راه برم  ،دیگه انقدر خوابیده بودم زخم بستر گرفتم اولاش نفهمیدم ولی بعدش هی احساس سوزش می کردم و نمیتونستم راحت بخوابم شانس بد منم توی تابستون عمل کرده بودمو خیلی گرم بود .

هیچی دیگه به مادرم گفتم و اومد دید فهمید که بعله زخم بستر گرفتم حالا نمیدونستیم چیکار کنیم تا حالا تجربه نداشتیم که دیگه مامانم رفت داروخانه و بهش گفت که یه پمادی بهت معرفی میکنم ولی باید طبق دستورش پیش بری تا نتیجه بگیری اسم اون پماد هم پماد عسل کیمیا است که مامانم دلو زد به دریا و پماد رو خرید و آورد

دیگه طبق دستور العملش که دستور العملش این بود :

ابتدا زخم بستر را باسرم شستشو و گاز استریل تمیز کنید.

روی تمام سطح گاز استریل ۲ تا ۳ لایه مقداری از پماد کیمیا را مالیده تا (به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود) و آنرا روی زخم بستر قرار دهید.
۱۲ ساعت بعد ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم بستر را فقط با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

خوب اینم دستورش بعد طبق این دستور پیش رفتم واقعا جواب داد واقعا راضی بودم چون سوزشش واقعا افتضاح بود خیلی میسوخت ولی با پماد عسل کیمیا واقعا خوب شدم و دیگه هم نمیسوخت به شما هم پیشنهاد می کنم که برای خریدش اگه مثله من دچار زخم بستر شدید هر چقدرم کم بود اقدام کنید واقعا خوب بود.

برای خریدش به صورت اینترنتی هم میتونین به سایت اصلیش کیمیا سدید دارو برید و پماد عسل کیمیا را ازشون خریداری کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.