مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی

مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی


Rate this post

مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی

مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی، هر روز بدنبال بریدگی ها، زخم‌ ها یا سوختگی‌ هایی باشید که ممکن است حس نمیشوند. بوسیله آینه تمام قسمت‌ های بدن خود را بررسی کنید. حتما بین انگشت‌ های پای خود را نیز چک کنید.

روزانه پا‌های خود را در آب گرم بشویید، در زمان استراحت انگشت‌ های پای خود را حرکت دهید و پا‌ها را کمی بالاتر از بدن خود قرار دهید تا جریان خون در پا‌ ها براحتی انجام شود.

کفش مناسب

پوشیدن کفش از پا‌ های شما در مقابل گرمای زمین، سرد بودن یا سخت بودن آن محافظت میکند. مطمئن شوید که کفش‌ های شما راحت است و پا هایتان فضای کافی در داخل کفش دارند.

زمانی که برای معاینه پا‌ ها به پزشک مراجعه میکنید، کفشی را که بیشتر میپوشید همراه خود ببرید. در صورت بروز هر گونه مشکل در پا شاید نیاز به کفش خاص داشته باشید.

دیگر انواع نوروپاتی

دیابت ممکن است باعث بروز سایر مشکلات در دیگر بخش‌ های بدن شود که عبارتند از:

اعصاب اتونوم: عصبهایی هستند که به کنترل مثانه، معده، چشم ها، رگ‌ های خونی و سایر عملکرد‌ های بدن کمک میکنند.

عصبهای پروگزیمال: این عصبها در رانها، باسن یا کشاله ران (معمولا تنها در یک طرف) وجود دارند که آسیب دیدن آنها حرکت را سخت میکند.

آسیبهای کانونی: آسیب دیدن عصبهای مجزا اغلب در پا، دست، سر یا فقسه سینه و شکم.

مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی را حتما جدی بگیرید و با استفاده از پماد عسل کیمیا میتوانید پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید.

با استفاده از پماد عسل کیمیا میتوانید از پیشروی زخم دیابت هم جلوگیری کنید و درمان قطعی را انجام دهید.

بهترین راه درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت استفاده از پماد عسل کیمیا است ، برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به قسمت داروخانه رفته و نمایندگی های شهر خود را پیدا کنید و همچنین میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا به صورت آنلاین سفارش دهید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.