روش درمان زخم دیابت موثر

روش درمان زخم دیابت موثر


Rate this post

روش درمان زخم دیابت موثر

درمان زخم دیابت با روشی موثر و صد در صد با پماد عسل کیمیا انجام می گیرد ، پماد عسل کیمیا علاوه بر درمان زخم دیابت به پیشگیری از زخم دیابت هم کمک می کند میتوانند از شدت و بدتر شدن زخم دیابت جلوگیری کند.

مکانیستم پماد عسل کیمیا در درمان زخم دیابت  

 زخم های دیابت به مراقبت زیادی نیاز دارند که مراحل مختلفی دارد
👈  نکته مهمی که در برخورد با این زخم های دیابت باید مورد توجه قرار گیرد این است که درمان صحیح و به موقع میتواند از بروز عوارض شدید و مرحله پایانی (end-stage) بیماری جلوگیری کند .
” پماد کیمیا ” که یک فرآورده گیاهی و طبیعی است درسالهای اخیر در پزشکی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
✍️ “پماد عسل کیمیا” کمک به دبریدمان (برداشتن بافتهای مرده زرد و سیاه رنگ یا همان نکروز در ناحیه زخم دیابت ) می نماید.
✍️ پس از دبریدمان زخم دیابت ” پماد کیمیا “باعث جذب اگزودا (ترشحات چرکی روی زخم ) کموکاین ها ( پروتئین های ترشح شده توسط سلولها که داخل بافتها منتشرشده رابه مکان عفونت زخم دیابت هدایت میکند) میشود.
✍️جذب مایع سرم زخم دیابت که باعث کاهش سفت شدن و تورم میشود.
✍️ برای درمان زخم دیابت مزمن پانسمان باید علاوه بر توانایی بهبود زخم دیابت ، توانایی از بین بردن میکروب ها و  استریلیزاسیون محل زخم دیابت را نیز داشته باشد.  استفاده از “پماد کیمیا”ممانعت از ایجاد عفونت به دلیل خواص آنتی باکتریایی ( انهدام باکتری) و جلوگیری از رشد باکتری درزخم دیابت می کند.

درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا جوابگوی نیاز شما است که میتوانید برای دیدن نمونه درمان های انجام شده با پماد عسل کیمیا را در صفحه ی درمان زخم دیابت مشاهده کنید.

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.