رهایی از زخم بورگر

رهایی از زخم بورگر


Rate this post

رهایی از زخم بورگر با بهترین پماد عسل کیمیا

زخم بورگر در افرادی که در مصرف سیگار و مواد مخدر پیشروی میکنند و زیاد از حد مصرف می کنند باعث می شود که در سر انگشتانشان زخم شود و سیاه شود حتی ممکن است اگر جلوی پیشروی زخم را نگیرند انگشتشان قطع شود.

زخم بورگر را جدی بگیرید!!

اگر درمان زخم بورگر را جدی نگیرید باعث می شود که یک عضو از بدن خود را از دست بدهید اما میتوانید با مصرف یک پماد به راحتی از خطر قطع عضو خلاص شوید.

رهایی از زخم بورگر با پماد عسل کیمیا

با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید از زخم بورگر جلوگیری کنید و همچنین از بیشتر شدن آن پیشگیری کنید ، برای اینکه از زخم بورگر خلاصی پیدا کنید میتوانید با مصرف پماد عسل کیمیا با قطع عضو خداحافظی کنید.

روند مصرف پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بورگر :

ابتدا زخم بورگر را با سرم شست شو و گاز استریل تمیز نموده سپس مقداری از پماد را متناسب با شدت و گستردگی زخم روی گاز استریل ساده مقداری از پماد کیمیا را مالیده (  به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود )  آنرا روی محل زخم قراردهید. هر ۱۲ ساعت ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) فقط با گاز استریل  خشک محل زخم را با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا پانسمان را تکرار نمایید . هنگامیکه بافتهای زرد و ترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

ویژگیهای پانسمان با پماد کیمیا

☚ پماد کیمیا حاوی مواد ضد میکروبی بوده و ضمن جلوگیری از تهاجم به بافتها وتخریب آنها با آسیب بافتی همراه نیست .و با میکروبها مبارزه کرده و محیط را برای رشد بافت مناسب میسازد.
☚ممانعت از ایجاد عفونت به علت خواص باکتریواستاتیکی(جلوگیری از رشد باکتری) و آنتی باکتریایی ( انهدام باکتری)
☚ خاصیت جذب بالای پماد کیمیا ( بافتهای مرده و ترشحات اضافی و مضر را جذب می نماید)
☚باایجاد محیط مرطوب پیشگیری از خشکی مناطق درگیر و ملتهب میگردد.
☚ اکسیژن رسانی به بافت که خود زمینه ساز خونرسانی و بهبود گردش خون میگردد

☚ تعویض آسان پانسمان
☚تعویض پانسمان بدون درد
☚ کاهش درد ، سوزش و التهاب

توجه :

⬅ هرگز روی زخم بتادین نریزید.
⬅ بتادین حاوی بد است که خاصیت خورندگی دارد و باعث از بین بردن بافتهای ترمیم کننده زخم میشود و همچنین باعث تاخیر زخم میشود.
⬅ بتادین بدون ید برای تمیز کردن دور زخم استفاده میشود.

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.