راهکارهای خانگی درمان زخم بستر

راهکارهای خانگی درمان زخم بستر


Rate this post

راهکارهای خانگی درمان زخم بستر چیست ؟

 

-درمان زخم بستر با آلوئه ورا

برای درمان زخم بستر میتوانید از آلوئه ورا استفاده کنید. آلوئه ورا خاصیت دارویی قوی دارد که میتوانید برای بهبود هر نوع زخمی که دارد استفاده کنید.

برای این کار آلوئه ورا را ژله ی داخل آن را به مدت چند دیقه میتوانید روی زخم بمالید و بعد از چند دیقه که خشک شد سپس با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

درمان زخم بستر با روغن نارگیل

روغن نارگیل به دلیل اسیدها چربی که داخل روغن وجود دارد و پوست را سالم نگه میدارد و هنگامی که در حال مالش هستید فشار بر روی زخم نیاوردید.

-درمان زخم بستر و تغییر موقعیت

برای درمان زخم بستر میتوانید موقعیت را تغییر دهید و از فشار بر روی زخم بپرهیزید و از تحریک زخم بستر جلوگیری کنید.

-درمان زخم بستر با آب شور و یا سرم

درمان زخم بستر را میتوانید با آب شور تمیز کنید و از عفونت و التهاب جلوگیری کنید. آب شور پوست مرده را نابود می سازد. برای تهیه آب شور خانگی هم میتوانید دو قاشق چایخوری نمک در یک فنجان آب مخلوط کنید و بگذارید تا به جوش بیاید سپس بعد از جوشیدن اجازه بدهید تا خنک شود و سپس زخم را شست و شو دهید. این کار را برای چند روز و چند بار در روز تکرار کنید.

همه ی این راه حل ها میتوانید استفاده کنید ولی هیچ کدام از این راه ها بهبودی صد در صدی ندارد به همین دلیل به شما پماد عسل کیمیا را پیشنهاد می کنیم. پماد عسل کیمیا براساس پژوهش چندین ساله درست شده است.

برای دریافت پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا از درمان زخم بستر خود مطمئن شوید و ۱۰۰ درصد بهبود پیدا کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.