دیابت را جدی بگیرید

دیابت را جدی بگیرید


Rate this post

دیابت را جدی بگیرید و دلیل آن

دلیل جدی گرفتن دیابت این است که در سال میلیون ها قطع عضو اتفاق می افتد ، دیابت بیماری خاموشی است که حتما باید جدی گرفته شود.

ممکن است شما با یک آزمایش ساده متوجه شوید کمی قند خونتان بالاتر از حد معمول است و با خود بگویید که چیزی نیست خودش کم می شود و بهبود میابد.

اما پشت گوش نیندازید و جدی بگیری حتما بعد از آزمایش به دکتر مراجعه کنید و حتی اگر کمی قند خون بالاتر رفته بود به معالجه ی آن سریعا اقدام کنید تا شدید تر نشود.

اگر شدید تر شود خطرات زیادی در پی دارد ، که از جمله میتوان به زخم دیابت اشاره کرد حتی اگر شما خیلی هم مراقبت باشید کافیست پایتان یک خراش کوچک بردارد دیگر آن پا پای سابق نمیشود البته اگر به درمان آن اقدام کنید و از آن افراد نباشید که خود را دست کم بگیرید و پیگیر درمان دردهای خود نباشید.

اگر زودتر اقدام به درمان کنید جای نگرانی نیست ممکن است بهبود پیدا کند اما اگز پشت گوش بندازید ممکن است دیگر اثری از بهبود نباشد و منجر به قطع عضو می شود.

بای جلوگیری از قطع عضو افراد دیابتی

اما برای جلوگیری از این حادثه ی ناگوار میتوانید به راحتی با مصرف یک پماد از قطع عضو دوری کنید ، خوب است بدانید که اگر عضوی از بدن افراد دیابتی زخم شود و برای پیشگیری کاری انجام ندهید و آن شدت پیدا کند باید آن عضو قطع شود چون آن زخم گسترش پیدا می کند و بیشتر و بیشتر می شود.

درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا میتواند بهترین راه حل برای درمان این زخم باشد شما با خرید یک پماد میتوانید به راحتی از شر قطع عضو خلاص شوید.

اسم این پماد ، پماد عسل کیمیا است که میتوانید از کیمیا سدید دارو که عرضه کننده و تولید کننده این پماد است خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زخم دیابت و دیابت میتوانید مطالب دیگر را مطالعه نمایید :

کم خونی و بیماری عروق در افراد دیابتی

دلیل تاخیر بهبود زخم در بیماران دیابتی

بیماران دیابتی و آسیب ها

زخم دیابت و راه درمان آن

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.