دلیل به وجود آمدن زخم بستر

دلیل به وجود آمدن زخم بستر


Rate this post

دلیل به وجود آمدن زخم بستر چیست؟

زخم بستر بیش از آن که بدلیل مقابله پوست و بستر باشد، ناشی از مقابله استخوان و پوست است چرا که هنگامیکه برای مدتی طولانی بدون حرکت بر روی یک نقطه از بدن میخوابید، منطقه‌ ای که به استخوان نزدیک‌تر است قرمز و دردناک میشود، دلیل حساس شدن پوست، فشرده شدن آن در بین استخوان و بستر است.

عموماً در نواحی از بدن اتفاق می‌افتد که استخوان زیرین آن نسبتا به پوست نزدیکتر است،  در بسیاری موارد فشار موجب میشود پوست تحریک و ملتهب شود.

زخم بستر در چه محل هایی بیشتر دیده میشود؟

پشت سر
پشت استخوان های کتف
پشت استخوان خاجی درست بین دو برجستگی باسن
پشت پاشنه

دلیل به وجود آمدن زخم بستر ، دلایل زیادی دارد که یکی از شایع ترین آن ها ساکن بودن به مدت طولانی در یکجا به صورت نشسته و یا خوابیده به صورت مداوم میباشد.

برای پشگیری از زخم بستر میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و همچنین برای درمان قطعی زخم بستر هم میتوانید از پماد کیمیا استفاده کنید.

پماد کیمیا به علت خواص درمانی موثری که دارد باعث می شود بهترین روش درمان زخم بستر را پیش بگیرید ، درمان زخم بستر به صورت قطعی و صد در صد میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید : روش درمان زخم بستر  ، راه درمان زخم بستر

برای مشاهده ی نمونه درمان زخم دیابت میتوانید به قسمت درمان زخم بستر مراجعه کنید و همچنین میتوانید برای سفارش به صورت آنلاین به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و یا به صفحه ی داروخانه ها مراجعه کنید و داروخانه های نزدیک به شهرتان را پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.