درمان و بهبود زخم بستر

درمان و بهبود زخم بستر


Rate this post

درمان و بهبود زخم بستر در افراد مبتلا به این زخم :

 

زخم بستر  یا زخم فشار نیز نامیده می شود که آسیب به پوست و بافت زمینه ای ناشی از فشار طولانی مدت بر روی پوست می باشد.زخم بستر اغلب روی پوست در مناطق استخوانی بدن، مانند پاشنه، مچ پا، باسن و استخوان دنبالچه رخ می دهد افراد با یک وضعیت پزشکی که توانایی آنها برای تغییر موقعیت محدود می شود و نیاز به استفاده از صندلی چرخدار و یا تخت برای مدت زمان طولانی دارند. در معرض خطر زخم بستر می باشند.

زخم بستر به سرعت می تواند توسعه یابد و درمان آن دشوار است. زخم های بستر قابل درمان هستند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است کشنده باشند.  زخم بستر علت آیاتروژنیک دوم مرگ، پس از واکنش های جانبی به مواد دارویی است تحقیقی انجام شد تا نشان دهد که بهترین درمان زخم بستر پیشگیری از زخم بستر از بین بردن فشارها هر دو ساعت است.

زخم بستر در آسیب بافت بدن (شامل پوست٬ درم٬ اپیدرم و ماهیچه) در اثر ایجاد فشار درازمدت بر یک یا چند نقطه از بدن گفته می‌شود. خوابیدن طولانی‌مدت در یک وضعیت ثابت، سائیدگی در صندلی یا بستر، استفاده از لگن بیمار نامناسب و یا کشیدگی با ملحفه می‌تواند به بخشی از پوست یا بافت بدن آسیب بزند.

پانسمان بسته زخم برای درمان زخم بستر:

پوششهای جدید زخم که بخار از آن عبور می کند در درمان زخم بستر موثر است . این پانسمان برای درمان زخم بستر حتی برای زخمهای عفونی موثر است ولی در صورت بروز سلولیت نباید بکار گرفته شود.

بهترین راه درمان زخم بستر :

بهترین راه درمان زخم بستر ، استفاده از پماد عسل کیمیا است که میتوانید به راحتی با استفاده از پماد عسل کیمیا زخم بستر ایجاد شده را در طی مدت کوتاهی بدون باقی ماندن چیزی از زخم زخم را به طور کلی بهبود بخشید.

برای سفارش و خرید پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا نسخه ی اورجینال این پماد را استفاده کنید تا نتیجه ی مثبت بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.